quote:Op maandag 21 januari 2008 20:21 schreef popolon het volgende:
[..]
Dropje?
Maar Diego heeft een ban dus die zal niet reageren denk ik.
Oooooooh gelukkigquote:Op maandag 21 januari 2008 21:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
DAM zegt dat er nog geen recessie is.
Die is er ook nog nietquote:Op maandag 21 januari 2008 21:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
DAM zegt dat er nog geen recessie is.
Hij komt wel. Wat mij betreft eerder vandaag dan morgen. Hebben we dat ook weer gehad.quote:Op zondag 10 februari 2008 23:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Er is voorlopig nog geen recessie en is het wachten op de gevolgen van de renteverlagingen, financieel kadootjes en verkiezingen
Officieel? Hij is er al maar ze noemen het anders? We gaan van hypotheek- naar krediet-crisis en van grondstoffen-boom naar olie-malaise en ondertussen blijven we het woord recessie mijden. Goed plan!quote:Op maandag 3 maart 2008 18:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Warren denkt van wel, en die heeft wel wat geloofwaardigheid
Ik ben benieuwd of er ook echt ´officieel´ een recessie komt, ik denk dat het zomaar zou kunnen dat hij er niet komt
Recessie is het als het BNP 2 kwartalen op een rij daalt.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Officieel? Hij is er al maar ze noemen het anders? We gaan van hypotheek- naar krediet-crisis en van grondstoffen-boom naar olie-malaise en ondertussen blijven we het woord recessie mijden. Goed plan!
Hij komt er niet. De cijfers van het 2e kwartaal worden kunstmatig opgepoetst. Het derde kwartaal geeft dan een enorme dreun aan het BNP te zien, maar omdat het BNP niet 2 kwartalen achter elkaar geslonken is, hoeven we het geen recessie te noemen.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:33 schreef Wojworshebn het volgende:
Komt ie recessie nu wel of niet?
"wel wat"... hehehe...quote:Op maandag 3 maart 2008 18:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Warren denkt van wel, en die heeft wel wat geloofwaardigheid [afbeelding]
Ik ben benieuwd of er ook echt ´officieel´ een recessie komt, ik denk dat het zomaar zou kunnen dat hij er niet komt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |