abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 januari 2008 @ 20:33:08 #101
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_56207526
quote:
Op maandag 21 januari 2008 20:21 schreef popolon het volgende:

[..]

Dropje?

Maar Diego heeft een ban dus die zal niet reageren denk ik.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  maandag 21 januari 2008 @ 21:58:16 #102
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_56209544
DAM zegt dat er nog geen recessie is.
-
  maandag 21 januari 2008 @ 22:04:08 #103
pi_56209719
quote:
Op maandag 21 januari 2008 21:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
Oooooooh gelukkig
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  maandag 21 januari 2008 @ 22:11:30 #104
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_56209920
quote:
Op maandag 21 januari 2008 21:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
Die is er ook nog niet

Maar DAM is wel zo'n beetje de enige die zegt dat deze niet komt. Althans, DAM stelt zich opvallend vijandig op tegen mensen die dit anders zien dan hij

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_56655604
Er is voorlopig nog geen recessie en is het wachten op de gevolgen van de renteverlagingen, financieel kadootjes en verkiezingen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 10 februari 2008 @ 23:32:50 #106
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56656271
quote:
Op zondag 10 februari 2008 23:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Er is voorlopig nog geen recessie en is het wachten op de gevolgen van de renteverlagingen, financieel kadootjes en verkiezingen
Hij komt wel. Wat mij betreft eerder vandaag dan morgen. Hebben we dat ook weer gehad.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_56656373
De FED verwacht een groei van 1,5%-2% in 2008
Suprime gaat veel geld kosten maar dat blijft vooral beperkt tot de banken en die kunnen wel wat klappen hebben
Inflatie blijft redelijk stabiel
Consumentenvertrouwen blijft hoog
Geen massa ontslagen
Mensen blijven geld uitgeven.

Dit klopt volgens mij nog vrij redelijk Popo
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 10 februari 2008 @ 23:39:05 #108
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56656424
Ach Michigan zit al jaren in een recessie dus wat dat betreft zal er hier niet veel veranderen .....

Ik zie het als uitsel van executie. Die check die elke belastingbetaler krijgt is een leuk kadootje maar goed, het is wel geld dat niet bestaat.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_56656493
Ik vind het net als de renteverlaging uiterst dom, maar het kan de VS wel redden van een recessie misschien
  maandag 11 februari 2008 @ 00:02:49 #110
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56656899
Een recessie hoeft per definitie niet slecht te zijn. Ok, de mensen die ruim beneden modaal zitten krijgen juist de klappen. Da's eigenlijk nooit anders geweest.
pi_57132118
Warren denkt van wel, en die heeft wel wat geloofwaardigheid

Ik ben benieuwd of er ook echt ´officieel´ een recessie komt, ik denk dat het zomaar zou kunnen dat hij er niet komt
  maandag 3 maart 2008 @ 19:24:55 #112
pi_57133084
quote:
Op maandag 3 maart 2008 18:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Warren denkt van wel, en die heeft wel wat geloofwaardigheid

Ik ben benieuwd of er ook echt ´officieel´ een recessie komt, ik denk dat het zomaar zou kunnen dat hij er niet komt
Officieel? Hij is er al maar ze noemen het anders? We gaan van hypotheek- naar krediet-crisis en van grondstoffen-boom naar olie-malaise en ondertussen blijven we het woord recessie mijden. Goed plan!
pi_57133310
Komt ie recessie nu wel of niet?
pi_57133421
quote:
Op maandag 3 maart 2008 19:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Officieel? Hij is er al maar ze noemen het anders? We gaan van hypotheek- naar krediet-crisis en van grondstoffen-boom naar olie-malaise en ondertussen blijven we het woord recessie mijden. Goed plan!
Recessie is het als het BNP 2 kwartalen op een rij daalt.

Tot op heden is het BNP in Q42007 nog gestegen.
  maandag 3 maart 2008 @ 20:13:02 #115
pi_57134367
quote:
Op maandag 3 maart 2008 19:33 schreef Wojworshebn het volgende:
Komt ie recessie nu wel of niet?
Hij komt er niet. De cijfers van het 2e kwartaal worden kunstmatig opgepoetst. Het derde kwartaal geeft dan een enorme dreun aan het BNP te zien, maar omdat het BNP niet 2 kwartalen achter elkaar geslonken is, hoeven we het geen recessie te noemen.
pi_57167374
quote:
Op maandag 3 maart 2008 18:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Warren denkt van wel, en die heeft wel wat geloofwaardigheid [afbeelding]

"wel wat"... hehehe...

Officieel is niet van belang, wel? Als mensen massaal hun baan, auto, huis kwijtraken en niet meer kunnen betalen dan kan het officieel allemaal koek en ei zijn, maar voor het gevoel ligt dat toch anders dan..
pi_57168239
Maar dat is niet aan de orde.
pi_57168634
Of niet. Maar aangezien jij de krant van morgen hebt zou ik graag willen weten waar je die koopt
pi_57169022
stel je niet aan joh, je bent net de Dow Jones met je niets aan het handje verhaaltjes. Achterhaald, al een jaar of wat.
pi_57169191
Of je gaat gewoon ontopic, komt met een nuttige reactie en zegt wat er niet klopt aan de OP
pi_57189804
jij bent toch diegene die over kranten van morgen begint?

Signalen zijn er te over dat het waardeloos gesteld is, of dat nu officieel een recessie heet of niet daar zal de gemiddelde Amerikaan (wereldbewoner) uiteindelijk schijt aan hebben omdat het wel als een echte recessie zal voelen.

Gisteren 23.000 banen weg, verwachting was een groei van 18.000. Daar komen de werklozen die hun auto's en huizen kwijt gaan raken. Duurt alleen 2 jaar, want de kosten voor het iemand uit zijn huis zetten zijn schijnbaar hoog voor de gemiddelde bank.
pi_57195252
Hoeveel procent is 23.000 op de totale arbeidsmarkt?
pi_57195317
vrijwel niets, maar eerdere groei was 200.000 per maand, dus nog een signaal voor je 'gevoels-maar-niet-statistische-recessie'.
pi_57195760
Dat zou er pas komen als de werkeloosheid met een procent of anderhalf-twee per jaar toeneemt. Daar is tot op heden geen sprake van
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')