Wat is dat, kiddie punk? Niet helemaal mijn ding, sorryquote:Op donderdag 22 november 2007 20:48 schreef Pavement het volgende:
[..]
gelukkig iemand met muziek smaak
http://www.youtube.com/watch?v=AshzpF8pU40 hebbie m al gezien
En mail. En fax. En telex. En webcam.quote:Op donderdag 22 november 2007 20:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mijn allergrootste PM- bel- MSN- Hyves- Skypevriendin Saantje!!!![]()
quote:Op donderdag 22 november 2007 20:53 schreef Disana het volgende:
[..]
En mail. En fax. En telex. En webcam.
quote:
Van wie ?quote:Op donderdag 22 november 2007 20:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Moet je die sig van d'r nou weer zien, muis. Zoveel liefde, da's toch niet normaal meer?
Niks emotioneelquote:
quote:Op donderdag 22 november 2007 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan je eindelijk je buurvrouw in haar kont knijpen![]()
Ik vind het stoer van Lobascaquote:Op donderdag 22 november 2007 20:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Moet je die sig van d'r nou weer zien, muis. Zoveel liefde, da's toch niet normaal meer?
Ja maar... ik word er helemaal verlegen van.quote:Op donderdag 22 november 2007 21:07 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik vind het stoer van Lobasca![]()
Mis ik wat .. ze is toch gewoon kaalquote:Op donderdag 22 november 2007 21:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar... ik word er helemaal verlegen van.
Lobasca kaal?quote:Op donderdag 22 november 2007 21:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Mis ik wat .. ze is toch gewoon kaal![]()
Lijkt maar zo, heb net gedoucht..........quote:Op donderdag 22 november 2007 21:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Lobasca kaal?
Lobasca, wat heb je gedaan!
Plat kan ik me voorstellen, maar láng? Leg eens uit?quote:Op donderdag 22 november 2007 21:07 schreef Pavement het volgende:
[..]
die kont is zeau plat en lang dat ik het tussen mn vingers kan pakken
![]()
Oh god, gelukkig. Ik schrok me lam. Om Amanda heb ik enorm plezier, maar als het jou overkomt... moet er niet aan denken.quote:Op donderdag 22 november 2007 21:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lijkt maar zo, heb net gedoucht..........
Ik denk dat de vellen er aanhangen, ofzo...quote:Op donderdag 22 november 2007 21:13 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Plat kan ik me voorstellen, maar láng? Leg eens uit?![]()
quote:Op donderdag 22 november 2007 21:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik denk dat de vellen er aanhangen, ofzo...![]()
Pffff...ik ga toch niet met extensions op mijn hoofd rondsjokken, en een Chitang komt mijn huis niet in...en ik heb supergezond haar!!!!!quote:Op donderdag 22 november 2007 21:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh god, gelukkig. Ik schrok me lam. Om Amanda heb ik enorm plezier, maar als het jou overkomt... moet er niet aan denken.
zal gvd nog eens je haar knippen ondankbare peking eendquote:Op donderdag 22 november 2007 21:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Smakelijk welquote:Op donderdag 22 november 2007 21:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zeg knakworst...ik had het over je buurvrouw!quote:Op donderdag 22 november 2007 21:19 schreef Pavement het volgende:
[..]
zal gvd nog eens je haar knippen ondankbare peking eend
Staat je goed.. Is ut niet een beetje koudquote:Op donderdag 22 november 2007 21:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zeg knakworst...ik had het over je buurvrouw!![]()
Alsof jij zoveel haar op je kop hebt...quote:Op donderdag 22 november 2007 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Staat je goed.. Is ut niet een beetje koud![]()
Krijgen we een rel vanavond? Is al weer een poosje geleden toch?quote:Op donderdag 22 november 2007 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Staat je goed.. Is ut niet een beetje koud![]()
quote:Op donderdag 22 november 2007 21:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zeg knakworst...ik had het over je buurvrouw!![]()
zeg t maar,quote:Op donderdag 22 november 2007 21:27 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Krijgen we een rel vanavond? Is al weer een poosje geleden toch?
Uh ja eigenlijk wel .. Er zit niet zo veel byzonders onder. Bitchquote:Op donderdag 22 november 2007 21:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Alsof jij zoveel haar op je kop hebt...![]()
Oud nieuwsquote:Op donderdag 22 november 2007 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Uh ja eigenlijk wel .. Er zit niet zo veel byzonders onder. Bitch![]()
onder die muts zit een kekke kuif !quote:Op donderdag 22 november 2007 21:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Alsof jij zoveel haar op je kop hebt...![]()
quote:Op donderdag 22 november 2007 21:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Oud nieuws![]()
En toch ben je me allerliefste muisje
Veulen heeft op me geschetenquote:Op donderdag 22 november 2007 21:32 schreef Pavement het volgende:
[..]
onder die muts zit een kekke kuif !
[ afbeelding ]
Staat je goedquote:
Ik heb juist een kekke kuif óp mijn mutsquote:Op donderdag 22 november 2007 21:32 schreef Pavement het volgende:
[..]
onder die muts zit een kekke kuif !
[ afbeelding ]
een landingsbaan toch?quote:Op donderdag 22 november 2007 21:36 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik heb juist een kekke kuif óp mijn muts![]()
En lekker warmquote:
quote:Op donderdag 22 november 2007 21:36 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik heb juist een kekke kuif óp mijn muts![]()
Welnee !!! Ik en rellen kom op zeg !!!quote:
ja, hoe doe jij dat nou?quote:Op donderdag 22 november 2007 21:38 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, dat is zo, maar ja, dat groeien hè?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |