Klote-belasting ook. En dan te bedenken dat sommige mensen zich druk maken om hun haarquote:Op donderdag 22 november 2007 18:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Oh, en een blauwe envelop...of ik even ¤ 1.325,00 terug wil betalen........
Mijn dag is weer perfect...![]()
Ik eet mijn soep meestal met een lepel, krijg die tafel zo moeilijk mijn mond inquote:Op donderdag 22 november 2007 18:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zat zelf te denken aan optie 5. Tafel is nog niet geleverd en soep eten zonder tafel is behelpen..
iets met Kafka?quote:Op donderdag 22 november 2007 18:41 schreef Ian_Nick het volgende:
tngomdfkafk.
quote:Op donderdag 22 november 2007 18:53 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik eet mijn soep meestal met een lepel, krijg die tafel zo moeilijk mijn mond insorry NMNS, kon het niet laten
![]()
...kun je best eten hoor NMNS, is penicilinequote:Op donderdag 22 november 2007 18:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Blauwe plekken op stokbrood, drie weken voor einddatum.....optie 1 valt af.....![]()
Oooh, wat ben jij weer cru...quote:Op donderdag 22 november 2007 18:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het was:
Tief nou godverdomme op met die fucking kut afkortingen.
quote:Op donderdag 22 november 2007 18:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het was:
Durf het niet an, 't stinkt als een leeg wijnvat......quote:Op donderdag 22 november 2007 18:59 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
...kun je best eten hoor NMNS, is peniciline...het zit je niet écht mee vandaag hè?
![]()
Die staat gewoon in Ppi's rijtje. Maar genoeg is genoeg.quote:Op donderdag 22 november 2007 18:55 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nou, ik stop ermee hoor, wordt me te ingewikkeld allemaal![]()
Dat is ie al sinds ik online ben.quote:Op donderdag 22 november 2007 19:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Oooh, wat ben jij weer cru...![]()
Ik ben blij dat jij anders bent.....beter of zo....quote:Op donderdag 22 november 2007 19:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat is ie al sinds ik online ben.![]()
....![]()
![]()
Nope, ik ben niet echt gezellig nu. Duik zo ff m'n bed in met m'n laptopje.quote:
Dat is wel erg lekker peef........quote:Op donderdag 22 november 2007 19:10 schreef Pavement het volgende:
Zeau dbkwgvdlkkr man !
Een gemeen zeikwijf bedoel je?quote:Op donderdag 22 november 2007 19:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij anders bent.....beter of zo....![]()
Zo de boer'nkool was gvdlekkermanquote:Op donderdag 22 november 2007 19:10 schreef Pavement het volgende:
Zeau dbkwgvdlkkr man !
Ga maar even je bed in, je bent niet in de goede stemming......quote:
quote:Op donderdag 22 november 2007 19:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ga maar even je bed in, je bent niet in de goede stemming......![]()
En vergeet niet je laptop mee te nemen......
![]()
Wat hij zegtquote:Op donderdag 22 november 2007 18:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
hebbie de ubersong gehoord ? http://www.youtube.com/watch?v=jZxJbZdCbcU hij maakt me helemaal happy, sta hier uit mn dak te gaan dit is de shit !quote:Op donderdag 22 november 2007 20:16 schreef Lobasca het volgende:
Iefning!
Shit iidquote:Op donderdag 22 november 2007 20:19 schreef Pavement het volgende:
[..]
hebbie de ubersong gehoord ? http://www.youtube.com/watch?v=jZxJbZdCbcU hij maakt me helemaal happy, sta hier uit mn dak te gaan dit is de shit !
Leuk!quote:Op donderdag 22 november 2007 20:05 schreef Pavement het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=I2v_XY-wsjs&feature=related Manu is bon !
Hoi Bquote:Op donderdag 22 november 2007 20:30 schreef beroepslurker het volgende:
Hallo Lobasca en Soury!
Is een mooie voor me log ..quote:Op donderdag 22 november 2007 20:33 schreef beroepslurker het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=qhyF0Tn61xI
Soury, nog een stelletje haarballen
Koekje erbij ?quote:
Mooi, neem ik er tweequote:
Kan je eindelijk je buurvrouw in haar kont knijpenquote:Op donderdag 22 november 2007 20:49 schreef Pavement het volgende:
Bijna carnaval !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |