Goed genoegquote:
Volgens mij welquote:Op donderdag 22 november 2007 18:00 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Volgens mij staat die niet in de lijst![]()
GOS?quote:Op donderdag 22 november 2007 17:53 schreef Ian_Nick het volgende:
WYFM?
Nee, maar ff niequote:Op donderdag 22 november 2007 17:58 schreef beroepslurker het volgende:
PPI, zal je maar niet quoten dit keer hè?
Hmmm,quote:Bedankt hoor, ga de hele lijst nu even uit mijn hoofd leren
quote:Op donderdag 22 november 2007 18:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goei'n avond.....
Wie kookt er en wat eten we....?
Boerenkool eten we, en Pavement kooktquote:Op donderdag 22 november 2007 18:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goei'n avond.....
De microwave gaat koken, boerenkool.quote:Op donderdag 22 november 2007 18:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goei'n avond.....
Ik heb écht boerenkool gekocht.quote:Op donderdag 22 november 2007 18:18 schreef beroepslurker het volgende:
Boerenkool eten we, en Pavement kookt![]()
TFLMSquote:
Ik zou voor optie1 gaan NMNSquote:Op donderdag 22 november 2007 18:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik twijfel, en wel aan het volgende:
1. Blik snert met een stokbroodje
2. Nassi (kant en klaar) en een gebakken eitje met saté
3. Goed gevulde bak sla
4. Boerenommelet
5. Lasagne...
Ondertussen heeft weer eens iemand tegen mijn auto aangezeten zonder iets te vertellen.....de vierde keer in twee jaar tijd....
Ik zat zelf te denken aan optie 5. Tafel is nog niet geleverd en soep eten zonder tafel is behelpen..quote:Op donderdag 22 november 2007 18:35 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik zou voor optie1 gaan NMNS![]()
Klote-belasting ook. En dan te bedenken dat sommige mensen zich druk maken om hun haarquote:Op donderdag 22 november 2007 18:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Oh, en een blauwe envelop...of ik even ¤ 1.325,00 terug wil betalen........
Mijn dag is weer perfect...![]()
Ik eet mijn soep meestal met een lepel, krijg die tafel zo moeilijk mijn mond inquote:Op donderdag 22 november 2007 18:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zat zelf te denken aan optie 5. Tafel is nog niet geleverd en soep eten zonder tafel is behelpen..
iets met Kafka?quote:Op donderdag 22 november 2007 18:41 schreef Ian_Nick het volgende:
tngomdfkafk.
quote:Op donderdag 22 november 2007 18:53 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik eet mijn soep meestal met een lepel, krijg die tafel zo moeilijk mijn mond insorry NMNS, kon het niet laten
![]()
...kun je best eten hoor NMNS, is penicilinequote:Op donderdag 22 november 2007 18:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Blauwe plekken op stokbrood, drie weken voor einddatum.....optie 1 valt af.....![]()
Oooh, wat ben jij weer cru...quote:Op donderdag 22 november 2007 18:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het was:
Tief nou godverdomme op met die fucking kut afkortingen.
quote:Op donderdag 22 november 2007 18:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het was:
Durf het niet an, 't stinkt als een leeg wijnvat......quote:Op donderdag 22 november 2007 18:59 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
...kun je best eten hoor NMNS, is peniciline...het zit je niet écht mee vandaag hè?
![]()
Die staat gewoon in Ppi's rijtje. Maar genoeg is genoeg.quote:Op donderdag 22 november 2007 18:55 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nou, ik stop ermee hoor, wordt me te ingewikkeld allemaal![]()
Dat is ie al sinds ik online ben.quote:Op donderdag 22 november 2007 19:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Oooh, wat ben jij weer cru...![]()
Ik ben blij dat jij anders bent.....beter of zo....quote:Op donderdag 22 november 2007 19:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat is ie al sinds ik online ben.![]()
....![]()
![]()
Nope, ik ben niet echt gezellig nu. Duik zo ff m'n bed in met m'n laptopje.quote:
Dat is wel erg lekker peef........quote:Op donderdag 22 november 2007 19:10 schreef Pavement het volgende:
Zeau dbkwgvdlkkr man !
Een gemeen zeikwijf bedoel je?quote:Op donderdag 22 november 2007 19:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij anders bent.....beter of zo....![]()
Zo de boer'nkool was gvdlekkermanquote:Op donderdag 22 november 2007 19:10 schreef Pavement het volgende:
Zeau dbkwgvdlkkr man !
Ga maar even je bed in, je bent niet in de goede stemming......quote:
quote:Op donderdag 22 november 2007 19:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ga maar even je bed in, je bent niet in de goede stemming......![]()
En vergeet niet je laptop mee te nemen......
![]()
Wat hij zegtquote:Op donderdag 22 november 2007 18:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
hebbie de ubersong gehoord ? http://www.youtube.com/watch?v=jZxJbZdCbcU hij maakt me helemaal happy, sta hier uit mn dak te gaan dit is de shit !quote:Op donderdag 22 november 2007 20:16 schreef Lobasca het volgende:
Iefning!
Shit iidquote:Op donderdag 22 november 2007 20:19 schreef Pavement het volgende:
[..]
hebbie de ubersong gehoord ? http://www.youtube.com/watch?v=jZxJbZdCbcU hij maakt me helemaal happy, sta hier uit mn dak te gaan dit is de shit !
Leuk!quote:Op donderdag 22 november 2007 20:05 schreef Pavement het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=I2v_XY-wsjs&feature=related Manu is bon !
Hoi Bquote:Op donderdag 22 november 2007 20:30 schreef beroepslurker het volgende:
Hallo Lobasca en Soury!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |