quote:Op donderdag 22 november 2007 02:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Halo, Halo, Halo en nog eens Halo.
Hallo er zijn wel betere titels om nu over te praten. Een Mass Effect bijvoorbeeld?
Mass effect is al te krijgen, is het niet tijd voor de volgende hype?quote:Op donderdag 22 november 2007 02:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Hallo er zijn wel betere titels om nu over te praten. Een Mass Effect bijvoorbeeld?
jaquote:Op donderdag 22 november 2007 07:57 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Mass effect is al te krijgen, is het niet tijd voor de volgende hype?
Het Xbox 360 topic is net als een demente bejaarde met een sterke vorm van ADHD, er wordt binnen 2 dagen van game gewisseld, en binnen een week is men alweer vergeten wat vorige week 'hot' was.quote:Op donderdag 22 november 2007 07:57 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Mass effect is al te krijgen, is het niet tijd voor de volgende hype?
The force is weak inside youquote:Op donderdag 22 november 2007 02:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Precies, PGR4 word al een oude koe genoemdquote:Op donderdag 22 november 2007 08:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het Xbox 360 topic is net als een demente bejaarde met een sterke vorm van ADHD, er wordt binnen 2 dagen van game gewisseld, en binnen een week is men alweer vergeten wat vorige week 'hot' was.
Ik maak er een sport van om guards van de daken te smijten.quote:Op donderdag 22 november 2007 08:43 schreef zatoichi het volgende:
Alan Wake ben ik ook naar uit aan het kijken (eigenlijk al sinds de release van de 360 volgens mij)
Hoe dan ook, ik vind AC ook echt een vette game. Toen ik hoorde dat hij tegenviel op de dag dat ik hem kreeg vond ik dat wel jammer, en ik had zelf ook het idee dat het nogal herhalend was. Maar het is eigenlijk helemaal niet vervelend.
Het blijft gewoon superleuk om over daken te springen, over balkjes en guards op een slimmem wijze te misleiden. AC is volgens mij echt zo'n spel wat uitgebreid terugkomt is een topic in Memory Lane...
Hoe dan ook, hoe verder ik kom hoe toffer hij wordt. Vooral de gevechten beginnen nu echt leuk en uitdagend te worden. Mijn persoonlijke uitdaging is ook niet blokken en counterattack, maar om met 10 man om me heen een zo vloeiend gevecht te krijgen.
Kortom combo aanvallen uivoeren. Dus aanval op man voor je, dan met een halve draai diegene achter je aanvallen (tenslotte heeft xxx drukken op één man nauwelijks zin) dan weer door draaien naar recht om vervolgens een van die gastjes te zien uithalen, dus snel blok+x en zodra je het zwaard van je counterattack uit hem trekt de man achter je in een kraampje gooien dat instort en nog een andere guard meeneemt. Dan met RT+a een aanval ontwijken, iemand beetpakken en die vervolgens als ie op de grond ligt met je hidden blade doodsteken.
Dat is echt de manier om te vechten en ziet er zo goed uitgewerkt uit!
Mijn favoriete wapen is overigen die dolk die hij op zijn rug draagt. Vooral die ene counter dat hij het mes in het been van zo'n guard steekt is echt prachtig!
ach daar hebben alle consoles last vanquote:Op donderdag 22 november 2007 08:29 schreef Strolie75 het volgende:
Laten we dan praten over 2008.
- Ninja Gaiden II
- Alan Wake
- Fable 2
- GTA IV
- Resident Evil 5
Stiekem begint het al een leuke line-up te worden. Alleen beetje jammer dat er maar één titel tussen staat die geen vervolg is.
En lelijk.quote:Op donderdag 22 november 2007 09:37 schreef Robhimself.2 het volgende:
Mezelf nagemaakt in Mass Effect. Lijk wel 20 jaar ouder.
[ afbeelding ]
Gisteren de tweede demo van gespeeld, kon er niet van houden. Alleen al dat het scherm bijna helemaal rood word als je word geraakt vond ik hoogst irritant. Snel weer uitgezet en van de harde schijf verwijderd.quote:Op donderdag 22 november 2007 10:33 schreef Katseviool het volgende:
Verder krijgen we natuurlijk ook nog BlackSite: Area 51.. moet je wel van houden..
Het vechten met de hidden dagger is het beste, je kan niet blocken maar de counters zijn gruwelijk!quote:Op donderdag 22 november 2007 08:43 schreef zatoichi het volgende:
Alan Wake ben ik ook naar uit aan het kijken (eigenlijk al sinds de release van de 360 volgens mij)
Hoe dan ook, ik vind AC ook echt een vette game. Toen ik hoorde dat hij tegenviel op de dag dat ik hem kreeg vond ik dat wel jammer, en ik had zelf ook het idee dat het nogal herhalend was. Maar het is eigenlijk helemaal niet vervelend.
Het blijft gewoon superleuk om over daken te springen, over balkjes en guards op een slimmem wijze te misleiden. AC is volgens mij echt zo'n spel wat uitgebreid terugkomt is een topic in Memory Lane...
Hoe dan ook, hoe verder ik kom hoe toffer hij wordt. Vooral de gevechten beginnen nu echt leuk en uitdagend te worden. Mijn persoonlijke uitdaging is ook niet blokken en counterattack, maar om met 10 man om me heen een zo vloeiend gevecht te krijgen.
Kortom combo aanvallen uivoeren. Dus aanval op man voor je, dan met een halve draai diegene achter je aanvallen (tenslotte heeft xxx drukken op één man nauwelijks zin) dan weer door draaien naar recht om vervolgens een van die gastjes te zien uithalen, dus snel blok+x en zodra je het zwaard van je counterattack uit hem trekt de man achter je in een kraampje gooien dat instort en nog een andere guard meeneemt. Dan met RT+a een aanval ontwijken, iemand beetpakken en die vervolgens als ie op de grond ligt met je hidden blade doodsteken.
Dat is echt de manier om te vechten en ziet er zo goed uitgewerkt uit!
Mijn favoriete wapen is overigen die dolk die hij op zijn rug draagt. Vooral die ene counter dat hij het mes in het been van zo'n guard steekt is echt prachtig!
*proest*quote:Op donderdag 22 november 2007 08:29 schreef Strolie75 het volgende:
- Ninja Gaiden II
- Alan Wake
- Fable 2
- GTA IV
- Resident Evil 5
Stiekem begint het al een leuke line-up te worden. Alleen beetje jammer dat er maar één titel tussen staat die geen vervolg is.
quote:
GTA IVquote:
Ik ga mijzelf niet namaken, ik pas vast niet in het ruimteschipquote:Op donderdag 22 november 2007 11:32 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]Komende van een man vind ik deze opmerking HE-LE-MAAL niet erg. Probeer die Michelin kop van je maar ns in het spel te krijgen........
Dan is de intergalactische oorlog voor jouw snel voorbij. They will flee in terror.
Ik twijfel nog. Op zich klinkt hete lesbische sex wel goed.quote:Op donderdag 22 november 2007 11:54 schreef Bastard het volgende:
Ik ga mijzelf niet namaken, ik pas vast niet in het ruimteschip
Anyways, ik maak een chick aan, waarschijnlijk ala GI Jane
Ik heb mijn vriendin ook nagemaakt. Ze speelt onder haar eigen profiel, de blik op haar kop straks wordt goud waard!!quote:Op donderdag 22 november 2007 11:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik twijfel nog. Op zich klinkt hete lesbische sex wel goed.
Sinds ze een kind heeft, ja! (Ze heeft 1x ge experimenteerd..... nou, nou) Bovendien was ze toen 17, nu 30. In 13 jaar kan een hoop veranderen. Een junk die 10 jaar aan de crack is, kan er ook vanaf komen. Mind over matter, maargoed das te hoog gegrepen voor je merk ik alweer. Jammer dat ze het niet meer is though....geen threesomequote:Op donderdag 22 november 2007 12:19 schreef HeatWave het volgende:
Ze was ooit part time bi, dus speciaal voor jou heeft ze die aangeboren gevoelens maar stop gezet?.
dit klinkt mij beter in de orenquote:Op donderdag 22 november 2007 08:29 schreef Strolie75 het volgende:
- Ninja Gaiden II
- Alan Wake
- Fable 2
- GTA IV
- Resident Evil 5
ja maar ik weet niet of gewone winkels hem ook krijgen ,quote:Op donderdag 22 november 2007 11:52 schreef DooD het volgende:
Kwam die Limited edition van Mass Effect nou ook uit hie rin Nederland. Ik liep net langs dixons maar daar lag enkel de gewone versie voor 69,95 (oef) Daar koop je normaal limited editions voor. Ik reis morgen wel effe naar media markt scheelt al gauw 10 euro dan.
Dixons zijn echt afleggers geworden racet and clank 74,95
[XBOX 360 #289] Na 2 jaar nog steeds niet faultproof. Zoiets?quote:Op donderdag 22 november 2007 13:18 schreef DJ_ het volgende:
weet niemand hier trouwens dat de 360 2 jaar oud is geworden vandaag ? , dat was een betere TT geweest
Niet alleen 20 jaar ouderquote:Op donderdag 22 november 2007 09:37 schreef Robhimself.2 het volgende:
Mezelf nagemaakt in Mass Effect. Lijk wel 20 jaar ouder.
[ afbeelding ]
das niet liefquote:Op donderdag 22 november 2007 13:22 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
[XBOX 360 #289] Na 2 jaar nog steeds niet faultproof. Zoiets?
Ik vind deel 2 het beste tot nu toe, 3 is wat meer echter maar 2 heeft wel de betere soundtrack, anders koop je 3 en koop je de game 2 van mij voor een laag prijsjequote:Op donderdag 22 november 2007 11:58 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar Guitar Hero. Kan ik beter deel 2 kopen of wachten op deel 3?
Veel gameshops hebben ook na de reserveringen weinig losse verkoop. Spel is niet dendered beschikbaar merk ik.quote:Op donderdag 22 november 2007 13:38 schreef koen_pijl het volgende:
Ik was vandaag bij mediamarkt enz en nergens ahdden ze Mass Erect
morgen is pas de officiele releasequote:Op donderdag 22 november 2007 13:38 schreef koen_pijl het volgende:
drie heeft online gameplayquote:Op donderdag 22 november 2007 11:58 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar Guitar Hero. Kan ik beter deel 2 kopen of wachten op deel 3?
quote:Op donderdag 22 november 2007 13:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Niet alleen 20 jaar ouder
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 november 2007 13:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Niet alleen 20 jaar ouder
[ afbeelding ]
Ik heb dat ook.. ben dat veertje kwijtquote:Op donderdag 22 november 2007 14:34 schreef Shake het volgende:
zou iemand een pics willen nemen van de binnenkant van zn faceplate en dan het klepje van de usb poorten in het bijzonder? Het veertje is bij mij losgeschoten (de eerste keer dat ik op het klepje duwde) en weet niet hoe ie vast moet. tnx
congratulations you win , your retartedquote:
You're...quote:Op donderdag 22 november 2007 15:08 schreef DJ_ het volgende:
[..]
congratulations you win , your retarted![]()
quote:Op donderdag 22 november 2007 15:08 schreef DJ_ het volgende:
[..]
congratulations you win , your retarted![]()
Heb je hem al Gijs?quote:
dat was express anders kon je het zelfde zeggen van mijquote:
haha die ruis heb ik dus ook.quote:Op donderdag 22 november 2007 16:33 schreef Wessiej het volgende:
Mass Effect ook binnen, lijkt wel of mijn xbox dit spel niet trekt joh
Erg lang laden van Textures, sommigen komen helemaal niet, vaak loading na een paar stappen, ruis op het scherm (hoort er vast bij maar is niet echt zo mooi vind ik) schokken, v-sync, it got it all [ afbeelding ]
Ik maak dadelijk wel even een foto.quote:Op donderdag 22 november 2007 14:34 schreef Shake het volgende:
zou iemand een pics willen nemen van de binnenkant van zn faceplate en dan het klepje van de usb poorten in het bijzonder? Het veertje is bij mij losgeschoten (de eerste keer dat ik op het klepje duwde) en weet niet hoe ie vast moet. tnx
Heb hem vandaag bij de MM gehaald in Groningen.quote:Op donderdag 22 november 2007 13:38 schreef koen_pijl het volgende:
jammer genoeg bedoel je ;Dquote:Op donderdag 22 november 2007 16:37 schreef Trigalti het volgende:
Gelukkig koopt niet iedereen Ass Effect
quote:Op donderdag 22 november 2007 17:55 schreef gijsje79 het volgende:
Ook maar es wat screens in dit opic.
EndWar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
far Cry 2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Conflict: Denied Ops
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 Trailers van The Club
1
2
Warhound
1e beelden van Warhound
Haze
Gameplay features interview van Haze
Soldier of Fortune: Payback
Gameplay video's van Soldier of Fortune: Payback
Kane en Lynch is al te koop, zag em liggen toen ik MAss effect oppikte bij de eplazaquote:Op donderdag 22 november 2007 10:33 schreef Katseviool het volgende:
Nog iemand die uitkijkt naar Kane en Lynch? Zag dat de reviews wat minder waren...
Verder krijgen we natuurlijk ook nog BlackSite: Area 51.. moet je wel van houden..
quote:Op donderdag 22 november 2007 18:21 schreef Scarface2004 het volgende:
[ afbeelding ]
Aquila360, al gecheckt?
Word on the street is......Hij zuigt. Schijnt.quote:Op donderdag 22 november 2007 19:06 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Kane en Lynch is al te koop, zag em liggen toen ik MAss effect oppikte bij de eplaza
Ace Combat 6 is ook al uit.quote:Op donderdag 22 november 2007 19:06 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Kane en Lynch is al te koop, zag em liggen toen ik MAss effect oppikte bij de eplaza
Check.quote:Op donderdag 22 november 2007 18:21 schreef Scarface2004 het volgende:
[ afbeelding ]
Aquila360, al gecheckt?
Yep: Official AQuila360 seal of qualityquote:Op donderdag 22 november 2007 18:21 schreef Scarface2004 het volgende:
[ afbeelding ]
Aquila360, al gecheckt?
Haha, ja, zo moet t idd. Ik zat ook eerst aan al me kabeltjes te kloten om die ruis weg te krijgen. Maar je moet idd die Film grain ofzo uitzetten.quote:Op donderdag 22 november 2007 17:12 schreef MMaRsu het volgende:
Lol over die ruis
Start > options > display > grain filter > off
zoiets
Mass Effect speelt zich af in de toekomst! en daar hebben ze al 17.1 surround en dat ondersteunt jou set waarschijnlijk niet.quote:Op donderdag 22 november 2007 21:39 schreef Gamedemon het volgende:
Waarom werkt mijn subwoofer niet met Mass effect?
Andere games en filmpjes doet het ding het wel
Dat zeiden ze van Far Cry 1 ookquote:Op donderdag 22 november 2007 22:38 schreef MMaRsu het volgende:
Far Cry 2 is trouwens pc only..
Heb je de LE of de normalde edite besteld? Mijn LE bestelling heeft nog steeds de status 'wordt verwerkt'. Hoop hem toch echt morgen binnen te krijgen.quote:Op donderdag 22 november 2007 23:10 schreef existenz het volgende:
Bol heeft Mass Effect verzonden
Dit keer geen reviewexemplaar? Nou betaal je 60 euro voor een teleurstellende gamequote:Op donderdag 22 november 2007 23:22 schreef Rossdale het volgende:
Net Kane & Lynch besteld bij gcshopIk ben toch het hele weekend niet thuis dus ligt hij mooi op de mat als ik maandag thuis kom
Dat is far cry 1 ook.. alleen de spin off is op de Xbox uitgekomen.quote:Op donderdag 22 november 2007 23:20 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Dat zeiden ze van Far Cry 1 ook
en dat horen we dan weer niet van die halo3 basher cyberiaquote:Bij Halo 3 werd er door een stel technische gamers opgemerkt dat de game slechts 640P ondersteunde in plaats van de gebruikelijke 720P. Hierdoor was de game eigenlijk niet echt HD en een hoop discussie ontstond er dan ook door deze vondst. Nu is bekend geworden dat ook Call of Duty 4 de grens van 720P niet haalt, de game zit er zelfs verder vanaf met 600P.
dus als je kijkt naar het aantal pixels is het helemaal duidelijk dat CoD4 slechter is dan Halo 3quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:11 schreef DJ_ het volgende:
[..]
en dat horen we dan weer niet van die halo3 basher cyberia![]()
45 euro voor een game waar ik al een half jaar met smart op wacht. Is het wel waardquote:Op vrijdag 23 november 2007 00:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dit keer geen reviewexemplaar? Nou betaal je 60 euro voor een teleurstellende game
Merk er geen drol van. De game blijft er nog altijd zalig uitzienquote:Op vrijdag 23 november 2007 00:11 schreef DJ_ het volgende:
[..]
en dat horen we dan weer niet van die halo3 basher cyberia![]()
Normalequote:Op donderdag 22 november 2007 23:38 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Heb je de LE of de normalde edite besteld? Mijn LE bestelling heeft nog steeds de status 'wordt verwerkt'. Hoop hem toch echt morgen binnen te krijgen.
Two Worlds moet in de lijstquote:
zeg het nog 1 keer www.nedgame.nl , bestel hem gewoon over het internetquote:Op vrijdag 23 november 2007 08:32 schreef Sala-adin het volgende:
Naruto rise of a ninja is nog steeds nergens te verkrijgen
Start > Options > Graphics > Cinema filter ofzo uitquote:Op vrijdag 23 november 2007 08:51 schreef wc-eend het volgende:
Mensen met Mass Effect.. Hoe istie? Was dat ruis nou dat filter of blijft dat?
Dat weet ik.. wil gewoon weten hoe die isquote:Op vrijdag 23 november 2007 09:03 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Start > Options > Graphics > Cinema filter ofzo uit
Nee me pa en ma mogen niet weten dat ik nog meer games koopquote:Op vrijdag 23 november 2007 08:54 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zeg het nog 1 keer www.nedgame.nl , bestel hem gewoon over het internet
quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:13 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Nee me pa en ma mogen niet weten dat ik nog meer games koop
quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:13 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Nee me pa en ma mogen niet weten dat ik nog meer games koop
Denk Gcshop.nl ofzo?quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:35 schreef MMaRsu het volgende:
Waar is Mass Effect het goedkoopst?
49 euro bij de MM heb ik gehoord.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:39 schreef MMaRsu het volgende:
Nah geen zin om hem te bestellen, echt in de winkel. Iemand die weet waar die in de winkels et goedkoopst is?
Toch bedankt.
Bij de MM in alphen a/d rijn 54 euro.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:39 schreef MMaRsu het volgende:
Nah geen zin om hem te bestellen, echt in de winkel. Iemand die weet waar die in de winkels et goedkoopst is?
Toch bedankt.
Bart Smit den haag 49 euroquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:39 schreef MMaRsu het volgende:
Toch bedankt.
Klikquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:35 schreef MMaRsu het volgende:
Budgetgamingquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:35 schreef MMaRsu het volgende:
Schitterende tin box ookquote:Op vrijdag 23 november 2007 12:17 schreef DJ_ het volgende:
mass effect LE binnen gekregen vandaag , nu hopen dat die werkt op mijn 360
het houdertje van de dvd's is alleen wat goedkoopquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Schitterende tin box ookGa vanavond beginnen!
Ben benieuwd. Hopelijk krijg ik die van consoleshop morgen nog binnen (had 'm vandaag besteld en geld meteen overgemaakt)quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Schitterende tin box ookGa vanavond beginnen!
Consoleshop levert snel! Prima ervaring mee gehad van de week!quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Hopelijk krijg ik die van consoleshop morgen nog binnen (had 'm vandaag besteld en geld meteen overgemaakt)![]()
Dat vraag ik me ook afquote:Op vrijdag 23 november 2007 17:29 schreef Koentje3 het volgende:
is gamehubs te vertrouwens?
12 maanden live voor 35 euro![]()
quote:
¤59,- voor betaald bij de MM.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:46 schreef MMaRsu het volgende:
Ga zo wel ff kijken bij de MM hier in groningen dan, hopelijk is die hier ook 49 euro!
hype hype!!quote:
Beste game ever = Mass Effectquote:
Aquila was nog AC aan het spelen en ik begon net met MEquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:29 schreef existenz het volgende:
[..]
Aquila was nog AC aan het spelen en ik begon net met MEIk speel AC ook eerst uit voordat ik aan Kane & Lynch beginSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
En dat zegt een ambtenaarquote:
Ik kom wel een keer spelen ..quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:02 schreef Ash het volgende:
Wishlist update
Ace Combat 6: Fires of Liberation
Assassin's Creed
Call of Duty 4: Modern Warfare
Guitar Hero III: Legends of Rock moet ik nog binnenkrijgen van 3FM3FM zegt dat ik geduld moet hebben.
![]()
Mass Effect
Rock Band duurt nog zo lang![]()
Scene It? Lights, Camera, Action! eindelijk!, nu nog vrienden zoeken![]()
![]()
WWE SmackDown! vs. Raw 2008
3 more down, 1 to go!![]()
[ link | afbeelding ]
tvp
Dat kan ik binnenkort beamen..quote:
Er is geen touw meer aan je lijst vast te knopenquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:02 schreef Ash het volgende:
Wishlist update
Assassin's Creed
Guitar Hero III: Legends of Rock moet ik nog binnenkrijgen van 3FM3FM zegt dat ik geduld moet hebben.
![]()
Mass Effect
![]()
[ link | afbeelding ]
tvp
quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:33 schreef Markster360 het volgende:
Ik heb nu viva pinata party animals en assassins creed gekocht, en weetje ze vallen me beide lichtelijk tegen.
Assassins creed is echt heel erg mooi en gave gameplay, alleen op een gegeven moment heb je toch zoiets van, dit heb ik nou wel gezien en gedaan, doe mij maar wat anders. Het is continue naar een stad, viewpoint inklimmen, paar onderzoekjes plegen en je einddoel vermoorden.
Dat telkens opnieuw.
Party animals is gewoon grappig, maar ik zie me dit spel niet zo vaak spelen, ook niet met vrienden, dan vond ik mariokart ofzo toch leuker.
Dat wordt dus ruilen tegen Mass Effect en nog een ander spel, weet alleen nog niet welke
quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:33 schreef Markster360 het volgende:
Ik heb nu viva pinata party animals en assassins creed gekocht, en weetje ze vallen me beide lichtelijk tegen.
Assassins creed is echt heel erg mooi en gave gameplay, alleen op een gegeven moment heb je toch zoiets van, dit heb ik nou wel gezien en gedaan, doe mij maar wat anders. Het is continue naar een stad, viewpoint inklimmen, paar onderzoekjes plegen en je einddoel vermoorden.
Dat telkens opnieuw.
Party animals is gewoon grappig, maar ik zie me dit spel niet zo vaak spelen, ook niet met vrienden, dan vond ik mariokart ofzo toch leuker.
Dat wordt dus ruilen tegen Mass Effect en nog een ander spel, weet alleen nog niet welke
Halo 3 of CoD4?quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:33 schreef Markster360 het volgende:
Kutspel...quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:52 schreef Sala-adin het volgende:
YES YES FUCKING YESSS
IK HEB NARUTOOOOOOOOOOO
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:56 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Sterf
ik wil een spel van naruto shippuuden dat net zo werkt als rise of a ninjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar dan de verhaal lijn intensiever volgt
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Waar heb je Scene It gekocht en voor hoeveel?quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:02 schreef Ash het volgende:
Wishlist update
Assassin's Creed
![]()
Mass Effect
![]()
[ link | afbeelding ]
tvp
Ik weet het, zit er ook al 13 uur in. En ik ben net Spectre geworden, echt ziek groot die game...quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:31 schreef Henk-B het volgende:
Mass Effect is echt heel erg goed!
Al een tijdje niet meer zo lang achter elkaar aan een game gezeten!
En eigenlijk wil ik wel verder spelen, maar ben moe!
Dus bij deze ... weltrusten allen!
quote:
Ja wel hoor! Alles wat ik graag wilde hebben sinds de Novembermania releases heb ik bijna.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Er is geen touw meer aan je lijst vast te knopen![]()
www.gameshop.nl en hij kost 69.99 (is wel de USA import versie, maar werkt vlekkeloos op de EU Xbox 360)quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Waar heb je Scene It gekocht en voor hoeveel?
Serieus DE musthave van deze winter,... ben er gisteren mee begonnen en het is echt ziekelijk goed!quote:Op zondag 25 november 2007 09:36 schreef wc-eend het volgende:
Mass effect komt duidelijk op mijn kerst lijstje
Yep..quote:Op zondag 25 november 2007 10:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Serieus DE musthave van deze winter,... ben er gisteren mee begonnen en het is echt ziekelijk goed!
Ik heb het wel gespeeldquote:Op zondag 25 november 2007 11:41 schreef Wessiej het volgende:
Je hebt het spel niet eens gespeeld dus je hebt geen recht van spreken.
Voor mij persoonlijk wel ja,... en zit pas 2 uur in het spelquote:Op zondag 25 november 2007 11:34 schreef AQuila360 het volgende:
Hierbij roep ik Mass Effect uit tot GOTY 2007!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 25 november 2007 11:34 schreef AQuila360 het volgende:
Hierbij roep ik Mass Effect uit tot GOTY 2007!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie is aquillaquote:Op zondag 25 november 2007 13:06 schreef DJ_ het volgende:
ik zit vast, ik ben net spectre geworden maar ik kan mijn schip niet vinden
![]()
heb wel sidequests aangenomen en die sturen allemaal coords door naar mijn schip
dus ik moet er wel heen
en zoals aquilla zei ja ik praat wel genoeg met mensen
( heb btw wel een asari geneukt)
SILENCE ! , kweet wel waar ik zit dat is het probleem niet . maar waar ik heen moet is een ander verhaalquote:Op zondag 25 november 2007 13:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wie is aquilla![]()
En je bent er zeker door heen gerausd zonder goed op te letten enz en nu weet je niet meer waar je bent!
Mass Effect moet je rustig spelen op je gemak
Had jij weer beter kunnen doen zekerquote:Op zondag 25 november 2007 13:23 schreef Cyberia18 het volgende:
FOK is er anders niet sneller op geworden na het ''onderhoud'' van gisteren
quote:Op zondag 25 november 2007 13:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Had jij weer beter kunnen doen zekerMet jouw fulltime aanwezigheid hier kan ik me voorstellen dat beschikbaar een last voor je is,...
Niemand heeft ook gezegd dat het sneller zou worden, alleen dat het beter zou werken. Dat is niet bepaald hetzelfde.quote:Op zondag 25 november 2007 13:23 schreef Cyberia18 het volgende:
FOK is er anders niet sneller op geworden na het ''onderhoud'' van gisteren
quote:Op zondag 25 november 2007 13:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niemand heeft ook gezegd dat het sneller zou worden, alleen dat het beter zou werken. Dat is niet bepaald hetzelfde.
quote:Waarom een upgrade?
Die is simpel te beantwoorden: FOK! wordt er sneller van.
ROFL!!!IMAO!!EINS!!111111!!quote:Op zondag 25 november 2007 13:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Had jij weer beter kunnen doen zekerMet jouw fulltime aanwezigheid hier kan ik me voorstellen dat beschikbaar een last voor je is,...
Ik kom tot rolling on floor laughing,... maar dan houd het echt op voor me,... en hou shift in als je uitroeptekens zoektquote:
Kapitein worden en je schip kwijt zijnquote:Op zondag 25 november 2007 13:23 schreef DJ_ het volgende:
[..]
SILENCE ! , kweet wel waar ik zit dat is het probleem niet . maar waar ik heen moet is een ander verhaal
en ik kan mij echt niet herinniren dat er werdt verteld WAAR het schip lag alleen dat ik er nu een had gekregen
(je moet in een mijn zijn)quote:Op zondag 25 november 2007 14:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kapitein worden en je schip kwijt zijn![]()
Je moet ergens in het begin zijn, waar de embaccies zijn.. trap af naar beneden, links.
En dan kiezen welke planeet je heen wil gaan![]()
Zit op een planeet, op zoek naar een bepaalde aap ... die krengen zijn niet groter dan klein duimpje .. maar rijden met die kar werkt prima!
Hmm de mijn staat niet op de kaart,.. zal es zoeken!quote:Op zondag 25 november 2007 15:11 schreef Haijo het volgende:
[..]
(je moet in een mijn zijn)
Mass Effect is GROOT! En vet, bijna klaar met die verzamel missies, bijna alle grondstoffen. Ben benieuwd wat er gebeurt als je ze allemaal heebt.
Bij een van die apenkolonies, bij mij middenboven op de kaart. Als je trouwens Renegade wilt zijn moet je die apen afknallen.quote:Op zondag 25 november 2007 15:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hmm de mijn staat niet op de kaart,.. zal es zoeken!
je kan gewoon al rennend op een vijand frontaal aanvallen met je hidden blade , altair springt dan boven op ze en killed ze en de bewakers die op 1 dak veder staan hebben het niet eens door ( wel die op de zelfde plek staan )quote:Op zondag 25 november 2007 16:04 schreef Coam het volgende:
Bluhh wat is het in AC moeilijk om stealth wat mensen te vermoorden zeg.Ik word steeds betrapt! Nog tips?
Nooit van voren vermoordenquote:Op zondag 25 november 2007 16:04 schreef Coam het volgende:
Bluhh wat is het in AC moeilijk om stealth wat mensen te vermoorden zeg.Ik word steeds betrapt! Nog tips?
nou en , als bewakers je maar niet zien gebeurt er niks , als je 1 straat veder bent gebeurt er zowiezo niks al zien ze wel een dooie gast liggenquote:Op zondag 25 november 2007 16:15 schreef Coam het volgende:
Hmm.. straks toch nog eens proberen. Heb hetzelfde geprobeerd, maar de omstanders begonnen meteen te gillen enzo
het hele spel is makkelijkquote:Op zondag 25 november 2007 16:20 schreef existenz het volgende:
Throwing knives maakt de boel wel erg makkelijk trouwens
quote:Op zondag 25 november 2007 15:57 schreef Haijo het volgende:
[..]
Bij een van die apenkolonies, bij mij middenboven op de kaart. Als je trouwens Renegade wilt zijn moet je die apen afknallen.
quote:Op zondag 25 november 2007 16:52 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Rolling on flour laughing, Laughing my ass off..
EINS !! 111!!! !![]()
![]()
Bedoel jij niet Zoo Tycoonquote:Op zondag 25 november 2007 15:57 schreef Haijo het volgende:
[..]
Bij een van die apenkolonies, bij mij middenboven op de kaart. Als je trouwens Renegade wilt zijn moet je die apen afknallen.
Die heb jij natuurlijk al uitgespeeldquote:
he speaks tha internetz !!quote:Op zondag 25 november 2007 16:52 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Rolling on flour laughing, Laughing my ass off..
EINS !! 111!!! !![]()
![]()
Moeten meer mensen je even een "prefered player"-status geven, glaub ich.quote:Op zondag 25 november 2007 14:48 schreef DJ_ het volgende:
ff een noob vraag , hoe krijg je meer sterretjes bij je gamers rep ?
Niemand is perfect.quote:Op zondag 25 november 2007 17:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het was of Mass Effect of CoD 4. En aangezien ik wel van Multiplayeren hou ben ik maar voor CoD gegaan.
Nog iemand die voor de beste keuze gaatquote:Op zondag 25 november 2007 17:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En aangezien ik wel van Multiplayeren hou ben ik maar voor CoD gegaan.
Dit is nog maar het begin van dit overweldigende achtbaanrit. De sniper missie (waarbij je Zakhaev moet ombrengen) is werkelijk ge-ni-aalquote:Op zondag 25 november 2007 17:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Enne, het sniperstukkie met Mc Millian is echt gaaf.
Jep die is ge-ni-anaalquote:Op zondag 25 november 2007 18:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dit is nog maar het begin van dit overweldigende achtbaanrit. De sniper missie (waarbij je Zakhaev moet ombrengen) is werkelijk ge-ni-aal
Maar goed er is ook een centrale CoD 4 topic voor al je verhalen/bevindingen![]()
[Xbox 360] Call of Duty 4: Modern Warfare #2
Ja,.. en voor je het weet sta je weer beneden,....quote:Op zondag 25 november 2007 18:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dit is nog maar het begin van dit overweldigende achtbaanrit.
Neeej IJS! geen Mass Crepffect!quote:Op zondag 25 november 2007 18:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mass Effect komt er heus nog wel. Maar niet nu.
quote:Op zondag 25 november 2007 18:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mass Effect komt er heus nog wel. Maar niet nu.
Jij wel. De echte bikkels niet.quote:Op zondag 25 november 2007 19:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,.. en voor je het weet sta je weer beneden,....
Halo 3quote:Op zondag 25 november 2007 20:01 schreef Tallie1982 het volgende:
Zijn er de laatste tijd nog spellen uitgekomen die je co-op kan spelen ? COD4 ? Mass Effect ? Timeshift ?
Daar ben ik al voorbijquote:Op zondag 25 november 2007 18:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dit is nog maar het begin van dit overweldigende achtbaanrit. De sniper missie (waarbij je Zakhaev moet ombrengen) is werkelijk ge-ni-aal
Maar goed er is ook een centrale CoD 4 topic voor al je verhalen/bevindingen![]()
[Xbox 360] Call of Duty 4: Modern Warfare #2
Nou, ga dan maar inderdaad voor Halo 3.quote:Op zondag 25 november 2007 20:03 schreef kepler het volgende:
[..]
Halo 3
Daarnaast zijn Rainbow Six Vegas en Crackdown erg leuk om in co-op te spelen
Maar natuurlijk ja...quote:Op zondag 25 november 2007 20:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daar ben ik al voorbij. Ik ben nu in ieder geval bij het reuzenrad.
Crackdown en Vegas zijn wel goedkoperquote:Op zondag 25 november 2007 20:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, ga dan maar inderdaad voor Halo 3.
En leukerquote:Op zondag 25 november 2007 20:09 schreef kepler het volgende:
[..]
Crackdown en Vegas zijn wel goedkoper
Geef ze groot gelijk natuurlijk.quote:Op zondag 25 november 2007 20:22 schreef AQuila360 het volgende:
Ik moet CoD 4 ook nog hebben, maar niemand verkoopt hem
6020 is een mooi getal! Ik zou CoD4 verkopen als ik jou was want dan blijf je die mooie score houdenquote:
quote:Op zondag 25 november 2007 15:26 schreef wc-eend het volgende:
Weet iemand of dat je gewoon kan doorspelen na de endboss fights in Blue Dragon? Want dan weet ik of ik voor het einde moet side questen of na het einde..
Je kunt na het einde een new game+ beginnen, maar niet doorquesten in je bestaande save.quote:
beste comment van dit jaarquote:Op zondag 25 november 2007 21:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
6020 is een mooi getal! Ik zou CoD4 verkopen als ik jou was want dan blijf je die mooie score houden
ik maar 3998quote:
Maar dat kan niet met 2quote:Op zondag 25 november 2007 22:33 schreef Leonos het volgende:
Mensen met Guitar Hero hier?
Als je zin hebt om op live te spelen voeg me maar toe
Gamertag: Leonos NL
Op welke moeilijkheidsgraad?quote:
Normalquote:Op zondag 25 november 2007 22:36 schreef Justinn het volgende:
[..]
Op welke moeilijkheidsgraad?
Ik speel op Veteran en zit alweer vast bij dat stuk waar je voor het eerst een helicopter mag oproepen.Maar ik speel dan ook veel liever multiplayer. Nu meer dan 24 uur online gespeeld en level 45.
Ehm.. PGR4 is best oke...quote:Op zondag 25 november 2007 22:41 schreef ErikT het volgende:
Hebben jullie geen mening over racespellen?
Ander soort spellen die multiplayer tof zijn? (Liefst dat je ook om de beurt kan, dus met meer dan 2.)
Omdat ze niet echt in onze interesse liggen..quote:Op zondag 25 november 2007 22:44 schreef ErikT het volgende:
Ja bedoel je daar nou mee dat ik die moet hebben. Ik weet er dus echt niks van he, dus sarcasme snap ik hier ook totaal niet.
Ik zie ook geen topics over racespellen.
Forza 2 is het beste race-spel op de 360quote:Op zondag 25 november 2007 22:41 schreef ErikT het volgende:
Ander soort spellen die multiplayer tof zijn? (Liefst dat je ook om de beurt kan, dus met meer dan 2.)
forza motorsport 2 is zeker een goede game maar het is wel een echte simquote:Op zondag 25 november 2007 22:41 schreef ErikT het volgende:
Voor Forza 2 moet je een auto-freak zijn.. om et te laten boeien..En et is veel te veel SIM!quote:Op zondag 25 november 2007 22:48 schreef kepler het volgende:
[..]
Forza 2 is het beste race-spel op de 360
Flatout is een hele toffe game om met vrienden te spelen
Ja beide splitscreen..quote:Op zondag 25 november 2007 22:50 schreef ErikT het volgende:
Forza Motorsport 2 en PGR4 kunnen allebei splitscreen?
En wat is Flatout voor iets?
Yo sorry. Maar die Flat Out moet ik hebben volgens mij. Bedankt allemaal.quote:Op zondag 25 november 2007 22:59 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ja beide splitscreen..
En learn to google a bit..
Bij flatout kan ALLES kapot aan je auto..
of je houd gewoon van games die niet over de top zijnquote:Op zondag 25 november 2007 22:49 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Voor Forza 2 moet je een auto-freak zijn.. om et te laten boeien..En et is veel te veel SIM!
wanneer tegen IG?quote:
Sjees.. hoeveel uur heb je erin gestopt? Main story alleen of ook side quests gedaan?quote:Op maandag 26 november 2007 03:03 schreef MMaRsu het volgende:
Mass Effect uitgespeeld. Heerlijk spel, geweldig einde
ik heb alleen zaterdag ochtend nog kunnen spelenquote:Op maandag 26 november 2007 08:58 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Sjees.. hoeveel uur heb je erin gestopt? Main story alleen of ook side quests gedaan?
Als je een dedicated weekend hebt zou je 20 uur kunnen spelen voor de main quest.. ziek maar het kanquote:Op maandag 26 november 2007 09:05 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik heb alleen zaterdag ochtend nog kunnen spelen, en hij heeft hem al uitgespeeld
CoD 4 bewijst als enige titel een super gelikte framerate op je beeldscherm te toveren. 60fps = net als een gladde kutquote:Op maandag 26 november 2007 11:46 schreef ach het volgende:
óf de framerate van GoW haalt de 30 niet eensHet was in de meeste levels haast onspeelbaar
Completionist achievement gehaald? Zo nee heb je hem nog laaaaaang niet uitgespeeld. Zoja, moet je nog 35% van de side quests doen.quote:Op maandag 26 november 2007 03:03 schreef MMaRsu het volgende:
Mass Effect uitgespeeld. Heerlijk spel, geweldig einde
devil may cry 4 , die komt 31 januari uit en voor die tijd hoef ik geen spel op de 360quote:Op maandag 26 november 2007 10:52 schreef Gupje het volgende:
Rockband, GH 3, Haze, je mag zelf kiezen.
16 uur ongeveer..vrij veel side quests gedaan maar op een gegeven moment werd ik daar zat van toen ben k verder gegaan met de storyquote:Op maandag 26 november 2007 08:58 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Sjees.. hoeveel uur heb je erin gestopt? Main story alleen of ook side quests gedaan?
God, wat ben je ook een kneus. Is het nou zo belangrijk dat iedereen onder de indruk is van CoD4? En ik neem dat je onderzoek hebt gedaan naar de framerate van ELK XBOX LIVE spel voor je tot die uitspraak gekomen bent.quote:Op maandag 26 november 2007 11:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
CoD 4 bewijst als enige titel een super gelikte framerate op je beeldscherm te toveren. 60fps = net als een gladde kut
Nee maar ik heb er geen last van in ieder geval.
tja je zou toch echt online moeten om arcade games te kunnen downloaden hequote:Op maandag 26 november 2007 14:55 schreef Wessiej het volgende:
Even een vraagje voor iemand.
Kan je met die Xbox 360 Arcade ook online, zit een 256 mb MC bij, maar wist het niet zeker dus nu moeten jullie het beantwoorden
online gamen niet , downloaden welquote:Op maandag 26 november 2007 15:04 schreef Wessiej het volgende:
Ok thanks, maar je hebt toch een paar gig nodig voor online, of niet [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |