Ben benieuwd wat ze zeggen. Ik hoop voor jullie Jetje dat ze lekker mag gaan happenquote:Op maandag 26 november 2007 19:21 schreef Beaker het volgende:
Nou nietJet barst ineens van de honger!? Dus die fles van 11 uur laat ik nog maar niet vervallen.
Morgen op het CB zal ik eens vragen of ze nou eindelijk eens fruit mag of iets anders, want volgens de dietiste moet ik echt wachten tot ze 6 maanden is ....... maar ik merk echt dat ze wat anders wil en meer
Mirte krijgt lekker milkshakequote:Op dinsdag 27 november 2007 11:26 schreef Deepfreeze het volgende:
De 3 standenspeen van difrax is iets beter, maar nog onder de 10 minuten. Maar dat is zo'n onhandig kleine fles, en dit spul moet je roeren, als je schud wordt het een grote schuimige milkshake..
die maxi-cosi is hier ook echt proppen nu.. Stilstaan vind ie ook niet leuk meer, maar zo lang we rijden is het geen probleem ook al zit ie aan alle kanten klem. (z'n schouders passen niet goed meer, maar als ie eenmaal gesetteld is lijkt hij er geen last meer van te hebben)quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:04 schreef appelsap het volgende:
Dat is inderdaad netjes Jet. Ga maar lekker genieten van je peer.
Hier ook met 5 maanden in de wandelwagen. Hij had er misschien nog een half maandje langer ingekund maar hij vond het zelf echt niet leuk meer. Ik vond dat een heerlijk moment. Ik vind sowieso alle momenten van het groter worden leuker. Heb er ook totaal geen moeite als hij kleren niet meer past. Leuk juist, weer nieuwe kleren die hij aankan! Mijn vriend heeft er wel moeite mee.
Nu past hij met winterjas al niet meer in de maxi-cosi en zonder ook al bijna niet meer. Hij zit helemaal klem en lijkt het ook niet meer zo fijn te vinden. Maar hierbij vind ik het wel belangrijk dat hij er zo lang mogelijk in blijft zitten.
Zo is het hier precies hetzelfde! Het is echt erin proppen en na een tijdje gaat het wel, zolang je maar niet voor het stoplicht staat.quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:35 schreef E.T. het volgende:
[..]
die maxi-cosi is hier ook echt proppen nu.. Stilstaan vind ie ook niet leuk meer, maar zo lang we rijden is het geen probleem ook al zit ie aan alle kanten klem. (z'n schouders passen niet goed meer, maar als ie eenmaal gesetteld is lijkt hij er geen last meer van te hebben)
Met z'n verjaardag doen we 'm wel over naar de grotere stoel.. de MC slaapt voorlopig toch nog lekkerder (dat is toch meer 'liggen' dan welke andere stoel ook) en is nog steeds stukken veiliger.
ik denk dat hij zo'n 11,5 a 12 kilo is en een centimeter of 80quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:02 schreef appelsap het volgende:
[..]
Zo is het hier precies hetzelfde! Het is echt erin proppen en na een tijdje gaat het wel, zolang je maar niet voor het stoplicht staat.
Ik wacht ook zo lang mogelijk hoor, voornamelijk voor de veiligheid. Hoe groot is Tijn nu?
Mag je geen Nutrix ( rijstenbloem ) gaan geven dan? Gewoon paar schepjes in de fles? Nutriton is voor spugende baby's niet om de honger te stillen dacht ikquote:Op dinsdag 27 november 2007 13:20 schreef Deepfreeze het volgende:
Beaker, wij hebben nu 6 schepjes op 200 ml melk(is gemiddelde dosering). En daar lijkt Chris zijn ritme goed op te werken.. Het lijkt nu 7-10-14-18-23 te worden. Ik wilde het in ieder geval nog een paar dagen aankijken, verander liever niet iets wat goed werkt.. Eerst maar eens een weekje de rust erinhouden.. En vrijdag aanhoren wat ons eigen CB van die honger vind en hoe Chris is gegroeid...
Denk we daarna misschien wel weer gaan minderen. Het is ook de vraag of het een tijdelijke honger is vanwege een sprongetje, of blijvende honger...
Alle babietjes zijn zoetekauwen volgens mijquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:27 schreef Kersjes het volgende:
Devin is een zoetekauw!
Ik had vanmiddag oliebollen gehaald, zat er net lekker eentje op te eten toen meneer zichzelf in de box klem had gedraaid, met arm tussen de spijl, en heel hard begon te gillen. Toen ik hem aan het troosten was propte hij mijn hand in zijn mond en begon smak-geluidjes te maken. Oh shit, vergeten dat er nog allemaal poedersuiker aan mijn handen zat! Volgens mij vond hij het wel lekker, hij zat helemaal glunderend na te genieten en zijn lipjes te likken
ff m'n papiertje pakkenquote:Op woensdag 28 november 2007 14:05 schreef Vivi het volgende:
Oh, vertel er eens wat meer over E.T., vind ik wel interessant! En moet ie er dan ook helemaal vanaf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |