quote:Op woensdag 21 november 2007 23:45 schreef PresidentPalmer het volgende:
Ik wil je wel helpen
*checkt fotoboek.
O nee, toch niet.
Ik zou het echt niet weten...ik vraag me uberhaupt af van wie ie dan iets moet weten..aangezien ie helemaal niemand van mijn nederlandse vrienden kentquote:Op woensdag 21 november 2007 23:44 schreef Houniet het volgende:
is hij ergens achter gekomen wat je had moeten vertellen?
dus je hebt niets verkeerds gedaan?quote:Op woensdag 21 november 2007 23:46 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet weten...ik vraag me uberhaupt af van wie ie dan iets moet weten..aangezien ie helemaal niemand van mijn nederlandse vrienden kent
Je kent vrouwen toch.. Tis allemaal de schuld van de ex en zij heeft natuurlijk nooit iets misdaan.. Nee die jongen die wordt gewoon uit het niets boosquote:Op woensdag 21 november 2007 23:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
dus je hebt niets verkeerds gedaan?
We waren niet alleen voor onze relatie al beste vrienden, maar ook tijdens en daarna. Ik heb gister nog de halve nacht met hem zitten praten. Toen zei ie nog dat ie zich erop verheugde over een paar weken mij weer te zien. Daarom snap ik het gewoon weg niet :Squote:Op woensdag 21 november 2007 23:46 schreef RemcoW85 het volgende:
Maybe kappen met vriendschap nadat je relatie op de klippen is gelopen. Probeer dat nadat je die hele relatie verwerkt hebt.
Waarom ging het uit? Misschien is ie ergens achter gekomen. Het kan natuurlijk ook zijn dat ie een nieuwe scharrel heeft gevonden en ff niks meer met je te maken wilt hebben.
dan houdt het al gauw op lijkt mequote:Het ging uit omdat het qua relatie niet meer werkte tussen ons.
Echt klote als mensen gewoon niet de moeite nemen om uit te leggen wat er nou aan de hand is. Desnoods schelden ze je de huid vol, maar als ze ineens niets meer van zich laten horen is dat echt heel frustrerend!quote:Op woensdag 21 november 2007 23:42 schreef DjinN het volgende:
Maar vandaag is ie ineenkeer zo ontzettend kwaad op me, god mag weten waaromHij wil niet met mij praten, hij wil niet meer naar mij toe komen (hij zou namelijk met mijn verjaardag van Spanje naar NL komen), hij is ontzettend kwaad en ik weet bij god niet waarom. Hij wil niet eens zeggen wat er aan de hand is. Het doet mij zo'n ontzettende pijn en frustreert me enorm
Ik snap er echt geen ene hol van. Zelfs z'n telefoon neemt ie niet meer op (wat normaal echt iets NIETNils is..Hij neemt normaal ALTIJD ze telefoon op..zelfs als ie al een keer kwaad ofsow is).
Ik zit al een uur aan een stuk te janken, omdat ik gewoon compleet radeloos ben.
help ofsow..![]()
Mjah precies ! dat is nou heel me probleem :S En helemaal omdat ik een paar uur hiervoor nog doodnormaal met hem heb zitten praten. Zoals we eigelijk altijd deden !quote:Op woensdag 21 november 2007 23:57 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Echt klote als mensen gewoon niet de moeite nemen om uit te leggen wat er nou aan de hand is. Desnoods schelden ze je de huid vol, maar als ze ineens niets meer van zich laten horen is dat echt heel frustrerend!![]()
Ik begrijp heel goed wat je bedoelt! Ik heb het een maand geleden zelf meegemaakt met een toenmalige 'vriendin'. We waren een maand aan het daten, erg leuk in het begin, maar het was niet allemaal rozengeur en maneschijn want ik had zelf al door dat er meer speelde. Ze hield echter vol dat ze me leuk vond, er verder niemand was en we het wat tijd moesten geven om het samen te proberen.quote:Op woensdag 21 november 2007 23:58 schreef DjinN het volgende:
[..]
Mjah precies ! dat is nou heel me probleem :S En helemaal omdat ik een paar uur hiervoor nog doodnormaal met hem heb zitten praten. Zoals we eigelijk altijd deden !Idd enorm frustrerend.
Ik vind deze het moeilijkst..quote:Op donderdag 22 november 2007 00:36 schreef djexplo het volgende:
"Loslaten" is machteloosheid toegeven, hetgeen betekent dat ik het resultaat niet in de hand heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |