quote:Op woensdag 21 november 2007 23:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nederland, Zweden, Polen, Rusland.
![]()
Is zoiets ooit vertoond op een EK?quote:Op woensdag 21 november 2007 23:42 schreef Saekerhett het volgende:
Wat te denken van Nederland, Italië, Duitsland en Frankrijk![]()
is idd heel gekquote:Op woensdag 21 november 2007 23:46 schreef Saekerhett het volgende:
Maar hoe kan het dat Duitsland ineens in pot 3 zit? Als ze gewonnen hadden van Wales, waren ze dan de hele pot 2 voorbij gegaan?
Ligt allemaal heel dicht bij elkaarquote:Op woensdag 21 november 2007 23:46 schreef Saekerhett het volgende:
Maar hoe kan het dat Duitsland ineens in pot 3 zit? Als ze gewonnen hadden van Wales, waren ze dan de hele pot 2 voorbij gegaan?
Scheelt dus maar maximaal 2 puntenquote:Op woensdag 21 november 2007 23:48 schreef Herhenk het volgende:
[..]
Ligt allemaal heel dicht bij elkaar
EK's zijn sterker bezet dan WK's.quote:Op woensdag 21 november 2007 23:46 schreef Dos37 het volgende:
Dat is toch fokking nie normaal
GMTA.quote:Op woensdag 21 november 2007 23:50 schreef Radegast het volgende:
[..]
EK's zijn sterker bezet dan WK's.
Kan niet wachten.![]()
Liever in de poule dan in de knock-out.quote:Op woensdag 21 november 2007 23:53 schreef paultjuhhh het volgende:
AUB geen Portugal
quote:Op woensdag 21 november 2007 23:49 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Scheelt dus maar maximaal 2 punten
Prima.quote:Op woensdag 21 november 2007 23:53 schreef rubbereend het volgende:
zal ik hier even het loting topic van maken?
Heb je pot 2 en 3 niet omgedraaid?quote:Op woensdag 21 november 2007 23:42 schreef Saekerhett het volgende:
Pot 1
Nederland
Griekenland
Oostenrijk
Zwitserland
Pot 2
Italië
Kroatië
Tsjechië
Zweden
Pot 3
Duitsland
Polen
Portugal
Roemenië
Pot 4
Frankrijk
Rusland
Spanje
Turkije
Wat te denken van Nederland, Italië, Duitsland en Frankrijk![]()
De loting is zondag 2 december!
Niet.quote:Op woensdag 21 november 2007 23:56 schreef TheYoung1 het volgende:
Duitsland zit in pot 2 .....
valt nog wa mee hoorquote:Op woensdag 21 november 2007 23:46 schreef Dos37 het volgende:
Dat is toch fokking nie normaal
Nee, het gaat niet om punten behaald in de kwalificatie, maar om de UEFA-ranking.quote:Op woensdag 21 november 2007 23:49 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Scheelt dus maar maximaal 2 punten
Voor zover ik weet gaat het om de kwalificatiewedstrijden van het WK 2006 en het EK 2008.quote:Op woensdag 21 november 2007 23:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, het gaat niet om punten behaald in de kwalificatie, maar om de UEFA-ranking.
van www.vi.nlquote:De naam Duitsland zal tijdens de loting in Pot 2 verdwijnen; Nederland maakt zijn opwachting in Pot 1.
3 wel, maar wat doet Nederland daarbij dan?quote:Op donderdag 22 november 2007 00:02 schreef rubbereend het volgende:
Nederland, Kroatie, Duitsland en Rusland
dat lijkt me een erg leuke poule met voetballende ploegen!
Ik denk teletekst omdat ik net op RTL had gezien dat Duitsland in pot 2 zat, of ben ik zo blindquote:Op donderdag 22 november 2007 00:02 schreef Saekerhett het volgende:
Ok, dus of de VI heeft het fout, of Teletekst. Ik denk het eerste eigenlijk.
Lachen toch.quote:Op donderdag 22 november 2007 00:04 schreef NumberNine het volgende:
Straks zijn we na de tweede wedstrijd al uitgeschakeld.
VI grossiert in slordigheidsfouten de laatste tijd.quote:Op donderdag 22 november 2007 00:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
van www.vi.nl
Niet dat dat 100% betrouwbaar is![]()
Duitsland zit in 3.quote:Op donderdag 22 november 2007 00:06 schreef JeroenV het volgende:
[..]
VI grossiert in slordigheidsfouten de laatste tijd.
quote:Op woensdag 21 november 2007 23:58 schreef Saekerhett het volgende:
JONGENS, TT pagina 806/2, daar staat precies hetzelfde.
Daar heb je ook al weer gelijk in, maar dat doet Teletekst ook.quote:Op donderdag 22 november 2007 00:06 schreef JeroenV het volgende:
[..]
VI grossiert in slordigheidsfouten de laatste tijd.
En dan meteen een contractverlenging voor Marco.quote:Op donderdag 22 november 2007 00:04 schreef NumberNine het volgende:
Straks zijn we na de tweede wedstrijd al uitgeschakeld.
Idd, ook al spelen we kut. Toch zijn andere landen banger voor Nederland dan die andere kleuter voetballandenquote:Op woensdag 21 november 2007 23:54 schreef mcyodogg het volgende:
Aan de andere kant zullen de grote landen wel weten wie ze niet uit Pot 1 willen.
Geloof je het zelf Portugal wint wel weer met 141231 Schwalbeschquote:Op donderdag 22 november 2007 00:05 schreef PizzaSalami het volgende:
Mochten we tegen portugal komen hoop ik toch wel dat die zo genadeloos worden vernederd. Met als hoogtepunt een gebroken been voor de heer C. Ronaldo.
dan kunnen wij dat leuke voetbal tenminste zienquote:Op donderdag 22 november 2007 00:03 schreef golfer het volgende:
[..]
3 wel, maar wat doet Nederland daarbij dan?
Die telt niet meerquote:Op donderdag 22 november 2007 00:09 schreef TheYoung1 het volgende:
knip-foutje-
Dat Tsjechië en Kroatië in pot 2 zitten is niet zo vreemd hoor.quote:Op donderdag 22 november 2007 00:07 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Daar heb je het al, je erkent TT als betrouwbaar.....tsktsktsk![]()
Duitsland zit in pot 2 !!!! Punt!
http://www.flabber.nl/archief/017146.phpquote:Op donderdag 22 november 2007 00:07 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Geloof je het zelf Portugal wint wel weer met 141231 Schwalbesch![]()
quote:Op donderdag 22 november 2007 00:11 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
http://www.flabber.nl/archief/017146.php![]()
![]()
Zit ik?quote:Op donderdag 22 november 2007 00:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Duitsland zit ik pot 88
Komt allemaal goed, heeft Platini mij beloofd.quote:Op donderdag 22 november 2007 00:12 schreef ScudRaket het volgende:
Wat een zielig gedoe met dat poulesysteem. Kijk als je favoriete landen als Frankrijk, Italië, Duitsland en Spanje niet in 1 groep wil hebben ok, maar waarom Frankrijk en Rusland in poule 4 zitten en Griekenland en Nederland in poule 1, creeer je juist doodsgroepen. Gooi dan gewoon 16 balletjes in 1 pot en trek daarmee de groepsindeling.
Dan weten we iig al 1 pot:quote:Op donderdag 22 november 2007 00:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Komt allemaal goed, heeft Platini mij beloofd.
Hij is de balletjes al aan het voorverwarmen.
mwah alleen poule 1 valt daar een beetje uit de toonquote:Op donderdag 22 november 2007 00:22 schreef Saekerhett het volgende:
Groep A: Oostenrijk, Zweden, Roemenië, Rusland
Groep B: Zwitserland, Kroatië, Polen, Turkije
Groep C: Nederland, Italië, Duitsland, Frankrijk
Groep D: Griekenland, Tsjechië, Portugal, Spanje
Hoezo oneerlijk verdeeld
Nah, maar ik wou gewoon effe laten zien dat dus alles kanquote:Op donderdag 22 november 2007 00:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah alleen poule 1 valt daar een beetje uit de toon
Italië is op Nederland en Kroatië na de beste in kwalificeren, dus laag... mwah.quote:Op donderdag 22 november 2007 00:29 schreef Public_NME het volgende:
Ik snap niet waarom Italië zo laag zit als groepswinnaar én wereldkampioen én top3 ranking?!
Italië zit in pot 2, dat is toch niet laag?quote:Op donderdag 22 november 2007 00:29 schreef Public_NME het volgende:
Ik snap niet waarom Italië zo laag zit als groepswinnaar én wereldkampioen én top3 ranking?!
Van de Europese landen staat Nederland nu vijfde op de ranglijst. Geen reden tot paniek lijkt me.quote:Op donderdag 22 november 2007 00:43 schreef NY_Giant het volgende:
Misschien hebben we alsnog wat verspeeld door de nederlaag tegen Wit-Rusland. 25 November is de loting voor de kwalificatie voor het WK van 2010 in Zuid-Afrika. Er zijn 6 potten: 5 van 9 teams en één van 8 teams. De indeling zal gebaseerd zijn op de FIFA-wereldranglijst van 23 november. Dus als we genoeg plaatsen zakken, kunnen we ook hiervoor een zware poule verwachten... De kwalificatie zal sowieso niet makkelijk worden met alleen de groepswinnaars rechtstreeks geplaatst en playoffs voor de 8 beste nummers twee.
België doet niet meequote:Op donderdag 22 november 2007 00:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Eigenlijk zou men die potten gewoon moeten afschaffen en willekeurig de groepen loten ...
Ik hoop het. Ik weet ook niet precies hoe die ranking gaat, maar volgens mij kan het hard gaan met een nederlaag tegen de kleintjes...quote:Op donderdag 22 november 2007 00:56 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Van de Europese landen staat Nederland nu vijfde op de ranglijst. Geen reden tot paniek lijkt me.
Engeland, Frankrijk, Portugal en Duitsland hebben ook niet gewonnen, dus zal wel meevallen.quote:Op donderdag 22 november 2007 00:58 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik weet ook niet precies hoe die ranking gaat, maar volgens mij kan het hard gaan met een nederlaag tegen de kleintjes...
Sterker nog, Frankrijk en Duitsland staan in de huidige ranking al boven Nederland.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:01 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Engeland, Frankrijk, Portugal en Duitsland hebben ook niet gewonnen, dus zal wel meevallen.
Maar die zullen dan ook wel een stukje zakken dan...quote:Op donderdag 22 november 2007 01:03 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Sterker nog, Frankrijk en Duitsland staan in de huidige ranking al boven Nederland.
En dat is maar best ook. Vandaag ontdekten we dat zelfs Azerbeidzjan meer techniek in hun elftal heeft dan wijquote:
Waardoor Nederland dus zelfs kan stijgen. Maar goed, Nederland dus gewoon in koker 1 zondag. Geen probleem.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:04 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Maar die zullen dan ook wel een stukje zakken dan...
Toch raar met spelers als Dembele, Vertongen,Vermaelen,Simons,Kompany &co.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
En dat is maar best ook. Vandaag ontdekten we dat zelfs Azerbeidzjan meer techniek in hun elftal heeft dan wij![]()
Of het moet zijn dat we door landen als Kroatië, Roemenië, Griekenland en Schotland ingehaald worden, die goed bezig zijn geweest. Maar een aantal heeft ook wedstrijden verloren.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:07 schreef NY_Giant het volgende:
Ik vermoed dat we voor de wk kwalificatie nog wel in de eerste pot blijven, maar die FIFA-lijst is altijd erg ondoorzichtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |