mais oui!quote:Op donderdag 22 november 2007 12:40 schreef PhysicsRules het volgende:
Owja, dat spul heet ook wel denim. De Nimes?
Ok thx vootr je reactie ..ga es zoeken:)quote:Op donderdag 22 november 2007 12:34 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Het is een moeilijk boek (veel ouderwetse Engelse woorden enzo) maar als je er eenmaal inkomt best spannend.
Petje af. KNAW had ik al goedgekeurd.quote:Op donderdag 22 november 2007 12:50 schreef SaskiaR het volgende:
pj meertens instituut
Hoe heet dit schip?quote:Theis a clipper ship. Built in 1869, she served as a merchant vessel (the last clipper to be built for that purpose), and then as a training ship until being put on public display in 1954. She is preserved in dry dock at Greenwich in London, but was damaged in a fire on 21 May 2007 while undergoing extensive restoration.
The Queen?quote:Op donderdag 22 november 2007 13:12 schreef SaskiaR het volgende:
Is dat een onderdeel van de KNAW dan?
[..]
Hoe heet dit schip?
heel vaak is de eerste ingeving de juiste ..kan dus best goed zijnquote:Op donderdag 22 november 2007 13:33 schreef hhhpsycho het volgende:
of is dit een oerend domme opmerking
hha ik weet alleen dat prologic ook een soort hengelzooi (voor vissen) heeft, maar dat zalt wel niet zijnquote:Op donderdag 22 november 2007 13:31 schreef PhysicsRules het volgende:
Werk bedrijf heeft producten met namen als A, B, Digital en ProLogic?
Zo dom dat ik je een puntje voor de troost geefquote:Op donderdag 22 november 2007 13:33 schreef hhhpsycho het volgende:
of is dit een oerend domme opmerking
ach je antwoord was goed , dus dat in de war zijn valt wel meequote:Op donderdag 22 november 2007 13:40 schreef hhhpsycho het volgende:
ben helemaal in de war, qonman overdag op de quizzz, denk nu al dat het avond is ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |