abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56435546
van 2cycle begrijp ik dat het dus (vertaling vanuit de gazetta) om het verkeerd invullen van de whereabouts zou gaan voor hun trainingskamp van afgelopen week. Vandaar dat ze gisteren ook nog midden in de nacht gecontroleerd werden.
pi_56435919
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 15:36 schreef Bartoli het volgende:
van 2cycle begrijp ik dat het dus (vertaling vanuit de gazetta) om het verkeerd invullen van de whereabouts zou gaan voor hun trainingskamp van afgelopen week. Vandaar dat ze gisteren ook nog midden in de nacht gecontroleerd werden.
Dat lijkt mij ook, geruchten over die andere zaken in betrekking tot die twee renners zijn er (volgens mij) nog nooit geweest.

Zou wel weer sneu zijn: geen Cunego en Ballan in (onder andere) de voorjaarskoersen
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_56461243
Dit is een duidelijker bericht, favoriete renners ten spijt mochten ze hebben zitten knoeien met hun whereabouts.

http://www.wvcycling.com/bericht/291
quote:
Zeven renners van Lampre-Fondital, waaronder Damiano Cunego en Alessandro Ballan, maken het onderwerp uit van een grootschalig Italiaans dopingonderzoek. De afgelopen dagen hield de Italiaanse Antidopingbrigade (NAS) in opdracht van het WADA (Wereldantidopingagentschap) en het CONI (Italiaans olympisch comité) enkele bloedcontroles bij de Italiaanse ProTourploeg vanwege ‘verdachte praktijken’.

Volgens de Italiaanse sportkrant Gazzetta dello Sport, die CONI-procureur Torri aan het woord liet, waren de whereabouts (de documenten waarop de renners moeten vermelden waar ze zich op bepaalde tijdstippen bevinden) niet in orde. Indien de renners in kwestie daadwerkelijk knoeiden met hun gegevens, riskeren ze een schorsing van drie maanden tot een jaar.
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_56542129
Nu op ned 2. een documentaire over Rasmussen.
Blegh, baal nog steeds over die Tour, zo sneu voor Boogerd...
pi_56588857
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 12:40 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Nein, daar hebt u gelijk in
Overigens, als ik het iemand niet gun is het Evans, sympathieke knaap, maar wat een saaie uitstralingsloze renner is hij.
"een saaie uitstralingsloze renner?" Een beetje de Miguel Indurain van tegenwoordig dus!
pi_56588974
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 19:52 schreef warpozio het volgende:

[..]

"een saaie uitstralingsloze renner?" Een beetje de Miguel Indurain van tegenwoordig dus!
met het verschil dat Indurain tenminste nog koersen won, Evans niet
pi_56589244
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 16:25 schreef Gitanki het volgende:
Dit is een duidelijker bericht, favoriete renners ten spijt mochten ze hebben zitten knoeien met hun whereabouts.

http://www.wvcycling.com/bericht/291
[..]
Schijnt een storm in een glas water te zijn.
  donderdag 7 februari 2008 @ 20:28:18 #233
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_56589578
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 19:52 schreef warpozio het volgende:

[..]

Indurain heb ik eigenlijk nooit saai en uitstralingsloos gevonden. Die vent was dé patron van het peloton en straalde net ontzag uit. Maar bij Indurain had je tenminste het gevoel nog dat hij absoluut de sterkste was en zo iedereen een mokerslag kon toedienen als ie wilde (en dat soms ook deed) , bij Evans heb je dat dus gewoon niet.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  donderdag 7 februari 2008 @ 20:44:58 #234
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_56589939
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 19:57 schreef Bartoli het volgende:

[..]

met het verschil dat Indurain tenminste nog koersen won, Evans niet
We hebben het hier wel over een winnar van de ProTour hè Beetje respect graag!
Tranquillo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 7 februari 2008 @ 23:39:59 #235
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56593832
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 20:28 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Indurain heb ik eigenlijk nooit saai en uitstralingsloos gevonden. Die vent was dé patron van het peloton en straalde net ontzag uit. Maar bij Indurain had je tenminste het gevoel nog dat hij absoluut de sterkste was en zo iedereen een mokerslag kon toedienen als ie wilde (en dat soms ook deed) , bij Evans heb je dat dus gewoon niet.
ik hoor nog het verraste commentaar toen hij er in de etappe naar Luik met Bruyneel vandoor ging
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_56593948
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 20:28 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Inderdaad, die zei alles zonder één woord te zeggen.
  donderdag 7 februari 2008 @ 23:52:30 #237
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_56594075
Indurain kon het, maar deed het vrijwel nooit. Bij Evans is het meestal nogal pijnlijk overduidelijk dat die echt niet beter kan, ik denk niet dat die om aerodynamische redenen tussen zijn kader gaat hangen. Ik weet wel wie van die twee ik dan de saaiste vind. Die hele figuur van Indurain deed me helemaal niets, niet in positieve of negatieve zin, gewoon complete nietszeggendheid.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  vrijdag 8 februari 2008 @ 00:13:39 #238
pi_56594497
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 23:39 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ik hoor nog het verraste commentaar toen hij er in de etappe naar Luik met Bruyneel vandoor ging
Ik herinner mij nog zo'n verrassende etappe ergens in een rotweer met aankomst bergop. Virenque en nog twee renners (was het Zulle en toen al Pantani of nog Chiapucci?) vielen op die laatste berg zijn gele trui aan. Hij liet ze wegrijden voor de ritzege, tot ze aan de voorsprong kwamen die hem uit het geel begon te zetten. Hij reed er dan doodgewoon terug naar toe, reed ze los en pikte net voor de streep nog de eerder ontsnapte Leblanc op en deed die de ritzege cadeau ... (of zoiets)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 8 februari 2008 @ 00:20:37 #239
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56594670
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 00:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Ik herinner mij nog zo'n verrassende etappe ergens in een rotweer met aankomst bergop. Virenque en nog twee renners (was het Zulle en toen al Pantani of nog Chiapucci?) vielen op die laatste berg zijn gele trui aan. Hij liet ze wegrijden voor de ritzege, tot ze aan de voorsprong kwamen die hem uit het geel begon te zetten. Hij reed er dan doodgewoon terug naar toe, reed ze los en pikte net voor de streep nog de eerder ontsnapte Leblanc op en deed die de ritzege cadeau ... (of zoiets)
wat dat niet Hautacam?
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_56595455
De manier waarop hij Olano de wereldtitel schonk vond ik ook magistraal. Hoe Smeet et al. (ondanks herhaaldelijk inzoomen) de lekke band van Olano misten ook, maar dat is een ander verhaal
pi_56597024
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 23:39 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Daar reed Cipollini ook nog doodleuk bij de eerste 20 ofzo.

Het bewijs dat mooie Mario ook meer kon dan alleen sprinten.
pi_56597562
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 20:11 schreef wimderon het volgende:

[..]

Schijnt een storm in een glas water te zijn.
Lijkt mij ook, na dit bericht.
quote:
Alessandro Ballan heeft met het Italiaans Olympisch Comité (CONI) gepraat. "Ik hoop dat alle misverstanden uit de weg zijn geruimd", zegt de renner van Lampre, die een positief gevoel overhoudt aan het gesprek.
Na een dopingcontrole in januari had Alessandro Ballan zelf een gesprek aangevraagd.

De winnaar van de Ronde van Vlaanderen wilde zijn "whereabouts" ophelderen. "Ik dacht dat ik de documenten enkel naar de UCI moest sturen", zegt Ballan. "Maar na mijn uitleg is alles in orde."

Vorige week kregen de Lampre-renners 's avonds laat bezoek van de controleurs.
Ook als ze niet positief hebben getest, riskeren ze een straf, omdat ze niet in orde waren met hun "whereabouts".

(Sporza.be)
pi_56598867
Ai, Ballan met een positief gevoel...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 9 februari 2008 @ 17:09:17 #244
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56625043
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 08:17 schreef Leatherface het volgende:

[..]

alleen had hij daar meestal geen zin in
DeLuna vindt me dik ;(
pi_56625363
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 17:09 schreef rubbereend het volgende:

[..]

alleen had hij daar meestal geen zin in
Ja, na een weekje sprints winnen ging ie weer lekker op het strand liggen .
In 1999 liet hij nog zien dat hij wel de bergen over kon, want hij reed wel de etappe naar Sestrieres (over oa de Galibier) omdat ie dan in Italië kon stoppen.
Maar hij viel ergens op het einde van die rit en stapte toen voor de laatste klim in de bezemwagen.
  zaterdag 9 februari 2008 @ 18:01:23 #246
pi_56625994
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 08:17 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Mooie Mario werd zelfs ook eens 10de in de Ronde van Vlaanderen, toen ie in de wereldbekerleiderstrui reed na zijn zege in MSR en zin had om die nog een wedstrijdje te houden ...

Dat zag je ook bij hem in Gent-Wevelgem. Als die wilde kon die natuurlijk veel meer dan sprinten. Als ie echt had gewild had hij zo kunnen meespelen in de voorjaarsklassiekers volgens mij ...
pi_56626697
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 18:01 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Mooie Mario werd zelfs ook eens 10de in de Ronde van Vlaanderen, toen ie in de wereldbekerleiderstrui reed na zijn zege in MSR en zin had om die nog een wedstrijdje te houden ...

Dat zag je ook bij hem in Gent-Wevelgem. Als die wilde kon die natuurlijk veel meer dan sprinten. Als ie echt had gewild had hij zo kunnen meespelen in de voorjaarsklassiekers volgens mij ...
Dat denk ik zeker ook, ja.

Cipo werd trouwens 57e in die beroemde etappe 7 van de Tour van '95.

Zijn achterstand bedroeg 2,19. Maar dat geeft wel aan dat hij in een slopende rit als zulke toch wel wat kon. Helemaal als je je bedenkt dat er een hoop renners gewoon op meer dan een kwartier werden gereden.

Naar mijn idee had Cipollini zeker kunnen meespelen in koersen als Vlaanderen en de Gold Race, als hij er echt voor ging.
  zaterdag 9 februari 2008 @ 18:53:49 #248
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_56626877
Ze hebben dat in de Giro eens mooi in beeld gebracht hoe Mario dat meestal deed, dat verrassend dicht eindigen in wedstrijden met een uitdagend parcours.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 9 februari 2008 @ 18:56:42 #249
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_56626952
Cipo had zeker de AGR kunnen winnen toen de finish nog op de boulevard lag
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_56736086
quote:
Operacion Puerto heropend

MADRID (ANP) - De sportmensen die in verband zijn gebracht met de handel en wandel van de Madrileense 'dopingarts' Eufemiano Fuentes zijn niet af van de Spaanse autoriteiten.

De openbaar aanklagers hebben donderdagavond besloten de zogenaamde Operacion Puerto, het grootschalige onderzoek naar mogelijke bloeddoping van onder meer een peloton wielrenners, te heropenen.
Tja, de Tour begint dan ook alweer 'bijna' hè
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')