True in dat overzicht zag je ze ook elke wedstrijd zeggen van VOLGENDE KEER GAAT HET BETER EINS ONE !11!quote:Op woensdag 21 november 2007 20:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is over de hele linie een totaal genante vertoning geweest... niet één keer kunnen overtuigen
Die verliezen vanavond gewoon ook... maar ergens is het natuurlijk bespottelijk dat Oranje expres verliest... als je ballen hebt begin je gewoon als groepshoofd aan zo'n toernooi en versla je de sterke landen, dan heb je tenminste recht op die titel... nu krijgen ze het stempel angsthazenquote:Op woensdag 21 november 2007 20:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nou, nu nog wachten op de reactie van de duitsers
idd hwehehehehehquote:Op woensdag 21 november 2007 20:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nou, nu nog wachten op de reactie van de duitsers
Ach ik lach me kapot als Duitsland express verliest, dat verdient deze ploeg wel.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:01 schreef King_of_cubes het volgende:
Ondanks dat we verloren hebben naaien we de Duitsers toch wel meteen mooi.
quote:Op woensdag 21 november 2007 14:41 schreef rubbereend het volgende:
2-1
Oh dus het is jouw schuld.quote:
Mij vielen ze juist goed mee, zagen er lekker old-school uit van bovenaf, erg cool met dat Nassau blauw. Nog zo'n Adidas-streep op de broek en je hebt zeg maar een seventies kit. Het oude tenue vond ik er eigenlijk altijd een beetje goedkoop uit zien, ik denk vooral vanwege de kleur van de broek die zo vreemd en mat afstak tegen de rest, het had tien keer toffer geoogd als die eveneens wit was geweest. Het idee erachter was immers wel zeer oké.quote:Op woensdag 21 november 2007 23:46 schreef koningdavid het volgende:
Wat een baggerwedstrijd zeg. De shirts vielen ook tegen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |