Hoezo?? Ik had meer middenveld/balbezit, zijn aanval was (op 2 sublevels linksvoor nagelaten) niet beter dan mijn verdediging en ik scoor uit een penalty.. HatStats zeggen niet zoveel en hij was té voorspelbaarquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jouw tegenstander is zwaar genaaid![]()
kan zijn maar met 70 hatstats verschil vind ik het wel wat genaaidquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hoezo?? Ik had meer middenveld/balbezit, zijn aanval was (op 2 sublevels linksvoor nagelaten) niet beter dan mijn verdediging en ik scoor uit een penalty.. HatStats zeggen niet zoveel en hij was té voorspelbaar
63 HatStatsquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
kan zijn maar met 70 hatstats verschil vind ik het wel wat genaaid
Maar het is waar wat je zegt over zijn aanval...
quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:13 schreef qyn het volgende:
[22:50:27] * TheVulture has joined #fokhattrick
[22:50:35] <TheVulture> Het werkt
Dat laatste. Op de wiki van hattrick (http://wiki.hattrick.org/Rating) kun je meer vinden over 'de andere' stats. Gardier stats staat daar niet tussen; daar moet je effe voor Googelen.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:58 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Ik zie bij wedstrijd verslagen vier statistieken, hatstats, loddarstats, pstats en gardierstats,
wat brengen die statistieken nou eigenlijk tot uitdrukking? En met welke moet je rekening houden als je een opstelling maakt voor een volgende wedstrijd, hier hoor ik bijna alleen gepraat over hatstats, is de rest minder betrouwbaar of gewoon door een overkill aan informatie niet in gebruik?
Ja hierquote:Op woensdag 28 november 2007 13:33 schreef Yurzinho het volgende:
Mijn jeugdteam is uitdaagbaar..iemand?
Interessant, daar was ik ook nog naar opzoek ...quote:Op woensdag 28 november 2007 13:36 schreef Lennox het volgende:Sorry. Mijn kleintjes zijn verkocht aan Albanese kinderhandelaren
![]()
Zit nu trouwens met een Nederlandse Uitmuntende keeper. Nu heb ik 1.2 miljoen in kas. Nu kan ik ook die Uitmuntende keeper verkopen en met dat extra geld een Wonderbaarlijk/Wereldklasse terugkopen. Haalbaar voor 2 miljoen?
Gaat er over 10 minuten uit. kijken of het nog iets oplevert.quote:Walter Kersten (184112165)
17 jaar en 90 dagen, goed in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Volgende verjaardag: 20-12-2007
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 50
Loon: 290 ¤/week
Eigenaar: Twello FC
Conditie: rampzalig Keepen: rampzalig
Positiespel: rampzalig Passen: slecht
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
Heb je uitgedaagdquote:Op woensdag 28 november 2007 14:10 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ja hier
Jong Dynamo Delft (398342)
Wel een der pittigere VI van dit jaar waar ik in ben gebleven. Geen BOTS scheelt al een hoop natuurlijkquote:Competitie plaats: 55 / 1024
Ehm. Dat was een Fok Award (laatste seizoen dat het is gedaan). Beste nieuwkomer toen en dat was die ene Duitse spits op het WK toen ook. Volgens mij Podolski?quote:Op woensdag 28 november 2007 15:54 schreef One_conundrum het volgende:
Wie zijn die lui in jou avatar Lennox? kan het net niet lekker zien...
ik ga toch maar even meebieden en kijken hoe het loopt. Dan zit ik voorlopig vol goeie trainees, en ik moet mijn 5,6 mil toch ergens aan uitgevenquote:Op dinsdag 27 november 2007 13:07 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Nog een Def-trainer met geld over? Meneer staat nu op 9 ton, ik houd em in de gaten
Ben jij Real_KIF (5810)?quote:
lijkt me nu een aardige topictitel voor het volgende deel...quote:Ik heb alleen gele en bruine sterren
briljant verdedigen, formidabel passen.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:17 schreef Lennox het volgende:. Wat voor stats heeft die def, Twi?
30 jr zou ik nu niet meer kopen. Puur omdat de ontwaarding van die spelers ook enorm snel gaat.
Ja geniet jij er ook zo vanquote:Op woensdag 28 november 2007 17:33 schreef twi het volgende:
[..]
briljant verdedigen, formidabel passen.
Maar ik ben al overboden, dus hij komt niet
Ik heb 1.5M te besteden. Na zondag 1.7M. Maar het gaat me gewoon niet lukken om een verdediger met uitstekend passen te kopen als je ook nog wilt dat 'ie daadwerkelijk kan verdedigen. Ongelofelijk, die transfermarkt...
Eerste aankoop is binnen en heb er voor gezorgd dat hij vandaag nog gespeeld heeft.quote:Freek-Jan van Sonnen (184086775)
17 jaar en 11 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Snel
Volgende verjaardag: 08-03-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 210
Loon: 610 ¤/week
Eigenaar: K.F.C. Minnertsga
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk
quote:Op woensdag 28 november 2007 18:54 schreef -J-D- het volgende:
99e minuut, Hoolieganzen-speler Oscar de Gruyter wordt vrijgespeeld na een actie op de linkerflank. 2 - 3 voor de bezoekers.Hoolieganzen wint in extra tijd. Hoor de fans de naam van hun ploeg scanderen.
JD, ik ga alles verkopen morgen.. tyfushoerenquote:SattelietClub N'Gein
Spelersrapport en ploegopstelling
Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek normaal
Tactische vaardigheid (geen tactiek)
Middenveld goed (hoog)
Rechterverdediging slecht (heel laag)
Centrale verdediging matig (heel laag)
Linkerverdediging waardeloos (heel hoog)
Rechteraanval matig (heel laag)
Centrale aanval redelijk (heel laag)
Linkeraanval redelijk (heel laag)
HatStats 174
Verdediging 34
Middenveld 81
Aanval 59
LoddarStats 13.21
Kristiansund
Spelersrapport en ploegopstelling
Type wedstrijd normaal
Tactiek normaal
Tactische vaardigheid (geen tactiek)
Middenveld uitstekend (heel laag)
Rechterverdediging redelijk (laag)
Centrale verdediging redelijk (heel laag)
Linkerverdediging matig (laag)
Rechteraanval uitmuntend (laag)
Centrale aanval zwak (laag)
Linkeraanval uitstekend (hoog)
HatStats 231
Verdediging 61
Middenveld 87
Aanval 83
LoddarStats 19.15
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |