1 - 0 Reinier Kruijdenberg (5)quote:Op zondag 25 november 2007 22:09 schreef twi het volgende:
[..]
3-1
HOLDDDDDDDDDDDDDDDD!
Maar denk niet dat ik het ga halen. Ondanks dat 'ie rood heeft, zal het wel 3-3 of 3-4 worden.
Dat heeft niet zo veel zin met slecht leiderschap. Kun je beter normaal spelen voor je doelsaldo.quote:Op zondag 25 november 2007 22:56 schreef TheVulture het volgende:
Whoehoe... wat heerlijk als je tactisch plan geweldig goed uitpakt
1-0 gewonnen uit bij een directe concurrent voor lijfsbehoud door zijn rechterverdediging met mijn linkeraanval te verschalken, precies zoals de bedoeling was
Volgende week een botje... PICCen en hopen dat over twee weken de vorm wat beter is
Ik had 94% en 97%.quote:
Waarom heeft hij een grote bek dan? Hij is gedegradeerd de lul!quote:Op zondag 25 november 2007 22:57 schreef twi het volgende:
[..]
1 - 0 Reinier Kruijdenberg (5)
2 - 0 Jeremy Andreus (29)
3 - 0 Juan Teurlings (32)
3 - 1 Vincent Ericsson (33)
3 - 2 Abundio Román (63)
3 - 3 Abundio Román (87)
3 - 4 Torbjörn Flinkbeck (90)
Wat zei ikHet was tege de degradant uit VI, dus erg is 't niet. Maar het had wel erg leuk geweest als ik die gast had verslagen, want hij heeft een ontzettend grote bek.
quote:0 - 1 Jędrek Sobowiec (2)
0 - 2 Brice Hugelier (15)
0 - 3 Jędrek Sobowiec (33)
0 - 4 Jędrek Sobowiec (65)
0 - 5 Jędrek Sobowiec (67)
0 - 6 Brice Hugelier (81)
0 - 7 Tim Thorup (85)
0 - 8 Jelko D'aine (87)
quote:Wat als pass vanaf de eigen helft bedoeld was, rolde geheel onverwacht het doel in zonder dat iemand er nog aankwam
quote:1 - 0 Gerlof Moens (86)
2 - 0 Aart van Hemert (89)
3 - 0 Anton Vossaert (90)
quote:United Black Panthers
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd normaal
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)
Middenveld zwak (zeer hoog)
Rechterverdediging goed (heel laag)
Centrale verdediging formidabel (heel laag)
Linkerverdediging goed (laag)
Rechteraanval waardeloos (zeer hoog)
Centrale aanval redelijk (laag)
Linkeraanval slecht (heel laag)
tegenquote:3-5-2
Type wedstrijd Wedstrijd van het seizoen
Tactiek normaal
Middenveld matig (laag)
Rechterverdediging goed (hoog)
Centrale verdediging goed (laag)
Linkerverdediging redelijk (zeer hoog)
Rechteraanval zwak (laag)
Centrale aanval slecht (hoog)
Linkeraanval slecht (zeer hoog)
HatStats 168
Verdediging 77
Middenveld 54
Aanval 37
Misschien had ik toch m'n vleugelverdedigers maar naar het midden moeten zetten.quote:5-3-2
Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek normaal
Middenveld zwak (laag)
Rechterverdediging goed (laag)
Centrale verdediging uitstekend (hoog)
Linkerverdediging matig (laag)
Rechteraanval slecht (laag)
Centrale aanval redelijk (laag)
Linkeraanval slecht (laag)
HatStats 159
Verdediging 75
Middenveld 42
Aanval 42
Klopt, aanval is dramatisch...alleen zijn nu de prijzen zo abnormaal hoog dat ik liever nog effe wacht.quote:Op maandag 26 november 2007 11:40 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
@ GeneraalUli -> Beter je aanval kunnen versterken, hoe had je verwacht te scoren?? Tuurlijk was er kans, maar niet zo'n grote...
Volgende week tegen de nummer 8, die nog slechter is.quote:7. Real Club de Culo 3 0 0 3 5 - 14 -9 0
Finale Fok!-Cup!quote:Op maandag 26 november 2007 11:40 schreef Grumpey het volgende:
Het prachtmoment gaat gebeuren:
Jorg Joosten wordt opgenomen in de hall of fame van Grumpelix
- oud speler vanaf begin van The_hives met zijn Dapp're strijders
- dmv wereldtransfer van 4500 euri overgenomen door mijn team
- reeds 40 jaar en 50 dagen oud!
oh shit, ik zie dat hij op 99 wedstrijden in totaal zit....hmm, misschien toch nog even 1 wedstrijd laten spelen dan ooit
Dat klopt.quote:Op maandag 26 november 2007 11:40 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
@ GeneraalUli -> Beter je aanval kunnen versterken, hoe had je verwacht te scoren?? Tuurlijk was er kans, maar niet zo'n grote...
Zelf 5-0 PIC gewonnen tegen botje3, nu volgende week voor 't eerst om 't echie tegen Zwollywood City. Ik speel thuis en haal +- 25-30 HatStats meer, dus deze zou geen probleem moeten zijn. Misschien maar even 'normaal' spelen, met slecht leiderschap kom ik toch niet ver boven 'tevreden' naar ik aanneem??
De bijdrage van je winger is vele malen groter dan die van je spits, dus als je je vleugel wilt versterken, moet je je winger vervangen.quote:Daarna weer PIC tegen een bijna-bot en wederom een thuiswedstrijd tegen m'n andere 'concurrent' en tot slot uit tegen iemand met 70 HatStats na 1,5 jaar Hattrick.. Daarna omgekeerde volgorde, ofwel ideaal schema voor een PIC/Normaal-strategie en ik zou zelfs de return tegen Zwollywood City kunnen MOTS'en, mocht het er op aan komen
Vraagje: Wat is de beste bijdrage voor het versterken van m'n vleugelaanval?? Winger goed vle, zwak pos, matig pas vervangen of m'n spits redelijk scoren, goed pos, matig pas, zwak vleugel??
Dat vermoeden had ik al, verklaard ook waarom die wingers met meerdere bijstats (op VIII/IX-niveau) zo verrekte duur zijn.. Nouja, vleugelspel en passen + specialiteit is op dit moment ook wel voldoende. Positiespel haal ik wel uit m'n IM's, maar 't verkloot wel weer een halve trainingspositiequote:Op maandag 26 november 2007 11:50 schreef rompompom het volgende:
De bijdrage van je winger is vele malen groter dan die van je spits, dus als je je vleugel wilt versterken, moet je je winger vervangen.
Ja, achteraf gezien is het wel iets (.5) te veel geweest, maar ach gedeeld door 14 seizoenen valt het wel meequote:Op zondag 25 november 2007 22:55 schreef REFUSED het volgende:
[..]
25.11.2007 Avangard(Kolomna K.F.C. Minnertsg 2 250 000 ¤ 6 230
6.8.2007 FC Kievan Avangard(Kolomna 744 000 ¤ 4 110
Ik had het niet gedaan, zoveel voegt dat formidabel winger echt niet toe...
Wat zei iequote:Op zondag 25 november 2007 22:17 schreef rompompom het volgende:
JD!! Derksen op TV over z'n fanclub!
!
Ik vind het ook wat duur voor zo'n speler.quote:Op zondag 25 november 2007 22:55 schreef REFUSED het volgende:
[..]
25.11.2007 Avangard(Kolomna K.F.C. Minnertsg 2 250 000 ¤ 6 230
6.8.2007 FC Kievan Avangard(Kolomna 744 000 ¤ 4 110
Ik had het niet gedaan, zoveel voegt dat formidabel winger echt niet toe...
quote:1 245.7 75.3 109.0 61.3 koala63
2 243.7 86.3 88.0 69.3 tsunami
3 240.3 103.7 56.0 80.7 Ladderzatsquad
4 237.7 96.3 88.0 53.3 F.C.U.t.U.
5 233.0 57.3 92.0 83.7 VVWF
6 232.0 78.7 82.0 71.3 topaanbieding.com
7 227.7 74.7 72.0 81.0 FC Faroukmeisters
8 181.3 62.3 57.0 62.0 healthhaftig
Fijne transferquote:Transfers voor Garry Johnson
Datum Van Aan Prijs TSI toen
26-11-2007 F.K. Partizan Pu LA LAKERS 2 214 000 ¤ 34 460
07-05-2007 Unround Pies F.K. Partizan Pu 687 000 ¤ 6 960
Ze lieten na de reclame het intro van de site van Cziommer zien. Toen vroeg Genee iets aan Derksen over sites; of hij er ook niet eentje moest hebben. Toen begon Derksen dus te vertellen dat hij op een keer bezoek had gehad van "twee keurige leraren uit Nijmegen" die van z'n fanclub waren. Hij had geen flauw idee dat-ie die had volgens mij. Hij was na afloop van het gesprek dus op de site geweest van de fanclub, maar hij was er niet erg van onder de indruk geloof ik. "Ze moeten er maar gauw mee stoppen".quote:
quote:Op maandag 26 november 2007 14:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ze lieten na de reclame het intro van de site van Cziommer zien. Toen vroeg Genee iets aan Derksen over sites; of hij er ook niet eentje moest hebben. Toen begon Derksen dus te vertellen dat hij op een keer bezoek had gehad van "twee keurige leraren uit Nijmegen" die van z'n fanclub waren. Hij had geen flauw idee dat-ie die had volgens mij. Hij was na afloop van het gesprek dus op de site geweest van de fanclub, maar hij was er niet erg van onder de indruk geloof ik. "Ze moeten er maar gauw mee stoppen"..
quote:Casper Esser:
Hij kon het op de training niet meer bijbenen. Tot voor kort was hij slecht in verdedigen, nu is dat afgezakt naar waardeloos.
Sjikke Roelfs:
Zijn vaardigheden op het gebied van verdedigen namen af van slecht tot waardeloos.
quote:Casper Esser [playerid=77278127]
36 jaar en 38 dagen, goed in vorm, gezond
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
quote:Sjikke Roelfs [playerid=94094176]
Hij heeft redelijk ervaring en is een goed leider.
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: niet-bestaand Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Nog een Def-trainer met geld over? Meneer staat nu op 9 ton, ik houd em in de gatenquote:Olivier Bijleveld (184083383)
17 jaar en 34 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Technisch
Volgende verjaardag: 13-02-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 810
Loon: 510 ¤/week
Eigenaar: Fc Doodle
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Misschien eerst ff opnieuw opstarten?quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:25 schreef Ender_Wiggin het volgende:
ik heb sinds een paar dagen foxtricks geinstalleerd, maar ik zie die linkjes naar alttid hattrick etc etc niet
hoe kan ik die zichtbaar maken?
Wat twi zei is erg essentieel. Je moet 'm wel op de taal zetten die je bij HT gebruikt.quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:22 schreef Ender_Wiggin het volgende:
helpt ook niet
quote:
Geen wonder dat het niet druk is laatste tijd in #fokhattrickquote:Op dinsdag 27 november 2007 21:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]als ik dat linkje in de OP aan klik krijg ik de melding dat de website niet beschikbaar is
Snap er geen fluit van, ik stel voor dat de OP maar gefixed wordt danquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:17 schreef qyn het volgende:
[..]
Geen wonder dat het niet druk is laatste tijd in #fokhattrick![]()
Wat je kunt doen is mIRC downloaden; als je dat installeert en start maak je verbinding met irc.fok.nl door /server irc.fok.nl te typen gevolgd door /join #fokhattrick .. mIRC is altijd handig om te hebben verder![]()
En JD's fokhattrick script is volgens mij nog wel in de OP te downloaden (aangepaste mIRC)
Gewoon via de Fok!chat, inloggen op kanaal #fokhattrick... Minder opties, maar werkt hetzelfde én... je komt er dezelfde personen tegenquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:28 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb ook geen toegang tot mIRC, zit op een andere pc want de mijne is kaduuk
I love it when a plan comes togetherquote:HuiPPU
Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek normaal
Middenveld slecht (heel laag)
Rechterverdediging uitstekend (hoog)
Centrale verdediging formidabel (zeer hoog)
Linkerverdediging uitstekend (heel laag)
Rechteraanval waardeloos (hoog)
Centrale aanval waardeloos (zeer hoog)
Linkeraanval zwak (heel laag)
HatStats 151
SC diepFries
Type wedstrijd normaal
Tactiek pressievoetbal
Tactiekvaardigheid slecht
Middenveld slecht (hoog)
Rechterverdediging slecht (hoog)
Centrale verdediging zwak (heel laag)
Linkerverdediging slecht (laag)
Rechteraanval rampzalig (hoog)
Centrale aanval waardeloos (heel laag)
Linkeraanval zwak (heel laag)
HatStats 88
Balbezit
46% 54%
47% 53%
Hoogtepunten
0 - 1 Jamie Franks (64)
Jouw tegenstander is zwaar genaaidquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:49 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
I love it when a plan comes together![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |