abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3344353
Sharon is een dikke vette zeekoe!!

Vertel dat verhaaltje eens over hoe de Joden verdreven werden en later weer terug kwamen.Daar ben ik toch zo benieuwd naar!!

donderdag 28 februari 2002 @ 23:52:59 #77
8369 speknek
Another day another slay
pi_3344422
Ja inderdaad, mensen die verdreven zijn horen niet terug te komen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 1 maart 2002 @ 00:13:13 #78
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_3344664
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 23:52 schreef speknek het volgende:
Ja inderdaad, mensen die verdreven zijn horen niet terug te komen.
Inderdaad

Dat "voorstel" van die rat uit S.A. is natuurlijk onacceptabel, Israel krijgt er niks voor terug behalve de "erkenning" van een paar achterlijke staten die toch al geen wezenlijke bedreiging vormen.

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
  vrijdag 1 maart 2002 @ 00:18:43 #79
262 Re
Kiss & Swallow
pi_3344737
quote:
Op vrijdag 01 maart 2002 00:13 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Inderdaad

Dat "voorstel" van die rat uit S.A. is natuurlijk onacceptabel, Israel krijgt er niks voor terug behalve de "erkenning" van een paar achterlijke staten die toch al geen wezenlijke bedreiging vormen.

Zo grappig dat die plaat voor je kop steeds dikker begint te worden.. maar je hebt gelijk... nuken die hap, geen conversaties, geen pogingen de impasse te doorbreken, je zou eens geen reden meer hebben je wapentuig te mogen gebruiken
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_3344957
quote:
Op vrijdag 01 maart 2002 00:18 schreef Re het volgende:

[..]

Zo grappig dat die plaat voor je kop steeds dikker begint te worden.. maar je hebt gelijk... nuken die hap, geen conversaties, geen pogingen de impasse te doorbreken, je zou eens geen reden meer hebben je wapentuig te mogen gebruiken

Met zulke uitspraken bewijs je wel wie er nou werkelijk een plaat voor zijn kop heeft.
pi_3345602
quote:

[..]

Inderdaad

sterker.. als de VS de 5000 militairen daar terugtrekt breekt de pleuris uit en worden de leden van de koninklijke familie direkt ritueel geslacht.
pi_3345812
quote:
Op vrijdag 01 maart 2002 01:38 schreef Koos Voos het volgende:

[..]

sterker.. als de VS de 5000 militairen daar terugtrekt breekt de pleuris uit en worden de leden van de koninklijke familie direkt ritueel geslacht.

ONZIN!
pi_3351601
quote:
Op vrijdag 01 maart 2002 02:02 schreef Chadi het volgende:

[..]

ONZIN!

Oei, meneer is bang dat er een moslimsland in verkeerd daglicht word geplaatst.
Het is helemaal geen onzin, maar pure waarheid.
  vrijdag 1 maart 2002 @ 17:18:54 #84
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_3352290
quote:
Op vrijdag 01 maart 2002 02:02 schreef Chadi het volgende:

[..]

ONZIN!

Onzin
Koranfascisme bedankt Islam
  vrijdag 1 maart 2002 @ 18:40:21 #85
16715 Mylene
*schatje*
pi_3353104
quote:

[..]

Inderdaad

Om die landen nou achterlijk te noemen gaat mij wat ver.Maar bedreiging zijn ze nauwelijks.Israel heeft zich al bewezen wat dat betreft, met steun van de VS natuurlijk.

Maar dat voorstel is wel een mooie zet om te kijken of Israel daadwerkelijk vrede wil.Daarom moet de Arabische wereld dit plan sterk maken en Israel te kijk zetten.

vrijdag 1 maart 2002 @ 18:50:54 #86
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_3353175
quote:
Op vrijdag 01 maart 2002 18:40 schreef schatje het volgende:

[..]

Om die landen nou achterlijk te noemen gaat mij wat ver.Maar bedreiging zijn ze nauwelijks.Israel heeft zich al bewezen wat dat betreft, met steun van de VS natuurlijk.

Maar dat voorstel is wel een mooie zet om te kijken of Israel daadwerkelijk vrede wil.Daarom moet de Arabische wereld dit plan sterk maken en Israel te kijk zetten.

Woorden repetent.

Laat DE Arabische wereld zich nu eindelijk eens materieel om de Palestijnen bekommeren. Dat zou pas een mooi begin zijn.

Moet de hulp voor de Palestijnen dan enkel uit het westen komen?

[Dit bericht is gewijzigd door machteld op 02-03-2002 01:17]

vrijdag 1 maart 2002 @ 19:03:41 #87
16715 Mylene
*schatje*
pi_3353244
De VS geeft geen moer om de Palestijnen.Ze willen alleen geld pompen in Israel.

Maar de Arabische landen doen inderdaad ook niet veel.Dat komt omdat zij vinden dat Europa verantwoordelijk is voor de situatie daar.Zij willen niet voor die tragische grote fout opdraaien.

pi_3357094
quote:
Op vrijdag 01 maart 2002 19:03 schreef schatje het volgende:
De VS geeft geen moer om de Palestijnen.Ze willen alleen geld pompen in Israel.

Maar de Arabische landen doen inderdaad ook niet veel.Dat komt omdat zij vinden dat Europa verantwoordelijk is voor de situatie daar.Zij willen niet voor die tragische grote fout opdraaien.

De Arabische landen geven net zo min om de Pallestijnen.
Zij misbruiken hen alleen om vanuit Pallestina een toekomstige inval op Israel te plegen.

Jij vroeg nog of ik dat verhaaltje eens wilde posten van hoe het ging met Israel toen ze verdreven werden en later weer terug kwamen?
Ik ga nu film kijken en daarna zal ik beginnen met een stukje te typen die ik morgen middag speciaal voor jou post.
met 100% Historische feiten.

zaterdag 2 maart 2002 @ 01:27:31 #89
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_3357837
quote:
Op zaterdag 02 maart 2002 00:25 schreef logisnack het volgende:
Zij misbruiken hen alleen om vanuit Pallestina een toekomstige inval op Israel te plegen.
'net zo min' Dat is NIET correct.

DE VS en de EU en Israel zelf steunen de Palestijnen meer dan enig ander Arabisch land .

Wie kan dit met cijfers weerspreken?

zaterdag 2 maart 2002 @ 01:38:20 #90
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_3357920
quote:
Op zaterdag 02 maart 2002 01:27 schreef machteld het volgende:

[..]

DE VS en de EU en Israel zelf steunen de Palestijnen meer dan enig ander Arabisch land .

Ik niet, en ik denk niemand niet.....maar ga je gang als je cijfers hebt over de steun aan Palestina.
pi_3358471
quote:

[..]

sorry, you are right about that
Misschien had ik moeten zeggen minstens net zo min..
Of was het nou maximaal net zo min
Well, whateffer.
Waar het om gaat is dat de Arabische landen geen FOK om de Pallestijnen geven, maar alleen uitzijn op de vernieteging van Israel en de Joden.
Ookal moet dat ten koste gaan van alle onschuldige pallestijnse burgers.
pi_3358508
quote:
Op zaterdag 02 maart 2002 03:20 schreef logisnack het volgende:

[..]

sorry, you are right about that
Misschien had ik moeten zeggen minstens net zo min..
Of was het nou maximaal net zo min
Well, whateffer.
Waar het om gaat is dat de Arabische landen geen FOK om de Pallestijnen geven, maar alleen uitzijn op de vernieteging van Israel en de Joden.
Ookal moet dat ten koste gaan van alle onschuldige pallestijnse burgers.

Precies.
During the first half of the 20th century, Duke Paoa Kahinu Mokoe Hulikohola Kahanamoku emerged as the world's consummate waterman, its fastest swimmer and foremost surfer, the first truly famous beach boy
pi_3359408
quote:
Op zaterdag 02 maart 2002 00:25 schreef logisnack het volgende:

[..]

Jij vroeg nog of ik dat verhaaltje eens wilde posten van hoe het ging met Israel toen ze verdreven werden en later weer terug kwamen?
Ik ga nu film kijken en daarna zal ik beginnen met een stukje te typen die ik morgen middag speciaal voor jou post.
met 100% Historische feiten.

Ik ben benieuwd.
pi_3360353
quote:
Op zaterdag 02 maart 2002 11:07 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd.

Het valt me een beetje tegen hoe groot daat stuk wel niet is.
Dus ik denk niet dat ik het vandaag post, want daar heb ik geen tijd voor.
Misschien verderop deze week een keer.
pi_3360423
quote:
Op vrijdag 01 maart 2002 16:23 schreef logisnack het volgende:

[..]

Oei, meneer is bang dat er een moslimsland in verkeerd daglicht word geplaatst.
Het is helemaal geen onzin, maar pure waarheid.

Je begrijpt er geen flikker van zoals de meeste van je vriendjes. Die 5000 man van de VS die zagen alleen aan de positie van de Koning daaro en die is hij liever kwijt dan rijk om zijn positie te behouden. Denk daar maar over na voordat je je smoel open trekt.
pi_3360494
quote:

[..]

Ja je hebt gelijk. Gaat namelijk zo die steun. De EU geeft Arafat steun bij het bouwen van een vliegveld dan zegt de VS van hee wij gaan ze helpen graven die geven Israel van die mooie bommen en Israel helpt mee graven op het vliegveld. Voortreffelijke samenwerking. . Die Palestijnen steunen Israel daarna ook met een wederdienst, die renoveren effe een paar Pizza tenten.
pi_3360738
quote:
Op zaterdag 02 maart 2002 13:16 schreef Chadi het volgende:

[..]

Je begrijpt er geen flikker van zoals de meeste van je vriendjes. Die 5000 man van de VS die zagen alleen aan de positie van de Koning daaro en die is hij liever kwijt dan rijk om zijn positie te behouden. Denk daar maar over na voordat je je smoel open trekt.

'No one in the Islamic world ever forgets that the hated Saudi conquerors sit atop 260 billion barrels of oil and they got there with the help of one of Islam's oldest enemies, Britain. Worse, the Saudis are trying to stay there with the help of Britain's ally, the US. This is a time bomb that will go off. Count on it. The only question is when. '....
pi_3360823
quote:
Op zaterdag 02 maart 2002 13:54 schreef Koos Voos het volgende:

[..]

'No one in the Islamic world ever forgets that the hated Saudi conquerors sit atop 260 billion barrels of oil and they got there with the help of one of Islam's oldest enemies, Britain. Worse, the Saudis are trying to stay there with the help of Britain's ally, the US. This is a time bomb that will go off. Count on it. The only question is when. '....

Ja heel goed en de militaire aanwezigheid van de VS is dus geen steun voor ze .. maakt ze nog minder populair laat ik het zo zeggen. dus als het meezit voor ze pakken die Amerikanen vrijwillig hun spullen in en rotten een end op.
pi_3361183
Vanavond om half 8 op RTL4 nieuws.
Exclusief intervieuw met Yasser Arrafat.

Eens kijken wat die slijmbal nou weer wil.
Ik durf te wedden dat hij weer gaat roepen om geld voor medische zorg enzo, maar van dat geld koopt hij rustig wapens.
Het lijkt mij beter dat de VN gewoon een vliegtuig met medische goederen stuurd.
Dan heeft hij waar hij om vroeg en kan hij er geen wapens mee krijgen.
Denk alleen dat hij het dan niet wil hebben.

zaterdag 2 maart 2002 @ 15:28:17 #100
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_3361435
quote:
Op zaterdag 02 maart 2002 14:51 schreef logisnack het volgende:
Vanavond om half 8 op RTL4 nieuws.
Exclusief intervieuw met Yasser Arrafat.

Eens kijken wat die slijmbal nou weer wil.
Ik durf te wedden dat hij weer gaat roepen om geld voor medische zorg enzo, maar van dat geld koopt hij rustig wapens.
Het lijkt mij beter dat de VN gewoon een vliegtuig met medische goederen stuurd.
Dan heeft hij waar hij om vroeg en kan hij er geen wapens mee krijgen.
Denk alleen dat hij het dan niet wil hebben.

Dan verkoopt hij gewoon meteen die medische goederen om wapens te kopen voor zijn geliefde Jihad
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')