Ik ben voorlopig gestopt met daten. Ga volgend jaar wel weer verderquote:Op woensdag 21 november 2007 20:29 schreef Emel het volgende:
Ah deel 42 alweer! Nog spannende dates, mensen?
Ik hoop hem vrijdag of maandag weer te treffen. Voornemen is om nuchter te blijven en op te biechten dat ik ontzettend veel aan hem denk en dat ik hem wel beter wil leren kennen buiten de stamkroeg. Maar om dat een spannende date te noemen.. Nee, dat ook weer niet. Maar hopelijk volgt daarna wel snel een leuke tijd met allemaal dates, kerst komt eraan enzoquote:Op woensdag 21 november 2007 20:29 schreef Emel het volgende:
kom je sigaren uitdelen? (sorry die smiley doet me echt denken aan een man die net vader is geworden)quote:Op donderdag 22 november 2007 06:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah ik kom hier om de hoek kijken
ik heb vanavond een datequote:Op woensdag 21 november 2007 20:29 schreef Emel het volgende:
Spannend is relatief.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:29 schreef Emel het volgende:
Nou, vertel?quote:
En, en?quote:Op donderdag 22 november 2007 09:31 schreef Sweetbeach het volgende:
[..]
ik heb vanavond een datewat drinken in de stad, ben benieuwd! Het lastige vind ik zelf altijd als het klikt en gezellig is om 'verder' te gaan (op het einde vd date, en eventueel de dagen erna)... maar we zullen we zien waar het schip strand!
Why?quote:Op woensdag 21 november 2007 22:37 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik ben voorlopig gestopt met daten. Ga volgend jaar wel weer verder
tvp
Ik volg af en toe je topicquote:Op donderdag 22 november 2007 04:24 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik hoop hem vrijdag of maandag weer te treffen. Voornemen is om nuchter te blijven en op te biechten dat ik ontzettend veel aan hem denk en dat ik hem wel beter wil leren kennen buiten de stamkroeg. Maar om dat een spannende date te noemen.. Nee, dat ook weer niet. Maar hopelijk volgt daarna wel snel een leuke tijd met allemaal dates, kerst komt eraan enzo, dan is er genoeg te doen op dat vlak.
Neuh dat dan weer niet hoorquote:Op donderdag 22 november 2007 09:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
kom je sigaren uitdelen? (sorry die smiley doet me echt denken aan een man die net vader is geworden)
Dates? Welke dates?quote:Op woensdag 21 november 2007 20:29 schreef Emel het volgende:
mooi want ik rook nietquote:Op vrijdag 23 november 2007 00:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neuh dat dan weer niet hoor
Wijn is een goeie! Droog of zoet?quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
mooi want ik rook niet. kom je dan wijn uitdelen?
liefste zoet, ben zo'n zoet meisjequote:Op vrijdag 23 november 2007 08:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wijn is een goeie! Droog of zoet?
Pffrt, slubberwijnquote:Op vrijdag 23 november 2007 08:55 schreef Miss_S het volgende:
[..]
liefste zoet, ben zo'n zoet meisje![]()
Voor mij na 2,5 jaar. Nu alweer een half jaartje single, is wel goed bevallen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:30 schreef Den_Haag het volgende:
Ga ook eens mee lurken. Ben weer vrijgezel na 3 jaar aan de ketting
Dat dusquote:Op donderdag 22 november 2007 18:03 schreef eigenlijk het volgende:
42... het topic en the hitchhikers guide of the galaxy
Ook. Dat is nog wel te overzien doorgaans. Alhoewel dat iemand leuks ontmoeten wel meevalt, maar ik heb het idee dat mensen tegenwoordig een heel stuk gecompliceerder zijn dan pakhembeet een jaar of 30 geleden. Dat maakt het niet makkelijker!quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:42 schreef liefie_ het volgende:
Ach het moet natuurlijk ook niet te makkelijk worden (iig een persoon bedoel ik)
Maar ik denk dat Q (dat bedoel ik tenminste) het hele daten op zich bedoeld... Iemand leuks onmoeten, afspreken etc
Als er een klik is vind ik het weer zo zonde voor één nachtquote:Op vrijdag 23 november 2007 15:46 schreef Averon het volgende:
Meisjes voor een nacht? Ik weet niet, moet dan wel net een klik meer zijn dan alleen sex, anders is het zo zinloos.
Good pointquote:Op vrijdag 23 november 2007 15:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Als er een klik is vind ik het weer zo zonde voor één nacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |