abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54848176
Zijn jullie kids ook gek op/ van sinterklaas?
Kim ineens wel. Als ze een plaatje, foto, op optv ziet van sinterklaas straalt ze helemaal.
Zo lief. Ze roept nu de hele tijd om Klaas. Ze heeft schoentje gezet bij de supermarkt. Ik zat te denken om dat hier ook te doen, als zal ze er niet veel van snappen. En vrijdag komt sinterklaas bij Djeez op het werk. Ben benieuwd wat ze ervan vind!
pi_54850724
Dank, Nebelung
Het lijkt er op alsof we het ergste achter de rug hebben. Ze is nog steeds hangerig en huilerig en ze heeft nog steeds een beetje verhoging. Maar sinds gister heeft ze niet meer gespuugd en de diarree lijkt ook minder. Gelukkig maar, want het is toch wel naar om zo'n kleintje ziek te zien
pi_54852102
Owlet, ik zie nergens iets over Ronja. Misschien bugje? Of ik ben kippig.
Maar iig beterschap.
  maandag 26 november 2007 @ 19:30:56 #79
144006 chacama
Ondernemend!
pi_54852736
Ook van hieruit een beterschap voor Ronja. Hopelijk is ze snel opgeknapt.
pi_54864078
Je bent niet kippig, Ingrid Het kwam toevallig ter sprake in het peutertopic. Ronja is behoorlijk ziek geweest de afgelopen dagen. Spugen met enorme bogen, diarree, koorts. Ze was er ook echt helemaal door de kluts kwijt, sneu was dat.
Maar het lijkt allemaal over vanmorgen. Ze eet weer, na een paar dagen bijna alleen borstvoeding, en speelt ook weer zelf.

ik80, over die buggy. Ik vind zelf een wat luxere buggy met verschillende standen en een opklapbaar beenstukje erg prettig, maar als ik een nieuwe buggy zou moeten kopen dan zou ik toch voor een zo licht mogelijk simpel ding gaan.
Als ik namelijk Ronja in het achterstoeltje heb en de buggy (6 kilo) in de buggydrager dan is mijn fiets toch een stuk minder stabiel.
Maar ja, onze vijftien jaar oude Maclaren buggy kwam bij de kringloop vandaan, bedoeld als tijdelijk maar een maclaren gaat blijkbaar gewoon lang mee.
pi_54864113
Oh eigenlijk moet Mikael denk ik ook een keer achterop de fiets. Maar ik wil nog niet. Vind dat zo ongezellig. Hij past nog wel hoor en is ook niet zwaar ofzo maar denk als ik een maand verder ben dat ik zijn beentjes er niet meer tussen kan proppen. Misschien als het stoeltje iets naar beneden gaat.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_54864235
Het is inderdaad een ander soort gezelligheid. Ik klets nog steeds de hele rit tegen haar maar voor hetzelfde geld is ze in slaap gevallen want echt een gesprekje hebben we niet meer op de fiets.
Maar het is wel weer heel fijn om ineens twee handjes onder je jas tegen je blote rug te voelen en het fietst veel lekkerder vind ik
pi_54864453
Scheeld dat Mikael nog niet zwaar is. Dus die blijft nog lekker even voorop. En wij hebben wel hele gesprekken: Is dat? Dat is een boom! Boem! Is dat? Dat is een vogel die vliegt! Vlieg. Oma? Ja vent we gaan naar oma. Nee nie oma, opa? Ja opa is ook thuis. Die broem daag. Ja die brommer gaat weg he? Enzo gaat het de hele weg
Liefde
  dinsdag 27 november 2007 @ 11:40:50 #84
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_54866766
Ronja gelukkig weer aan de betrende hand

Arwen gaat hier nog prima voor in het fietszitje ik denk dat als ze achter kan ik liever ga voor een fietskarretje, tis nogal heuvelachtig hier en arwen nogal trapperig , bij sommige stukjes is het dus fiets aan de hand lopen en heb geen zin an blauwe billen en misschien gaat het nog wel handig wezen vooe een eventuele 2e
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_54874685
[breekt ff in]Waar zit de volumeknop bij een kind? Want Ken heeft het gillen ontdekt. Bovendien kan hij ook een scene maken!! Theatraal ter aarde storten als iets niet mag: op zijn buik en dan krijsen en huilen. Faaase... hé? [leest nu ff een stukkie geschiedenis]
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 27 november 2007 @ 19:34:11 #86
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54875166
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 19:13 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[breekt ff in]Waar zit de volumeknop bij een kind? Want Ken heeft het gillen ontdekt. Bovendien kan hij ook een scene maken!! Theatraal ter aarde storten als iets niet mag: op zijn buik en dan krijsen en huilen. Faaase... hé? [leest nu ff een stukkie geschiedenis]
dat heet toch speen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_54875879
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 19:34 schreef Ynske het volgende:

[..]

dat heet toch speen
Niet dus. Kendahl heeft vanaf het begin, rond de anderhalve maand, geen speen meer. Op een dag was het: 'putt!' en daarna nooit meer een speen.

Iemand anders nog een lumineus idee?
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_54876666
Pv, kan je niet helpen. Misschien de gebruiksaanwijzing opzoeken.

Kim doet al heeeel lang krijsen en gillen. Je went er aan ...

Ook leuk, zo'n scene midden in de supermarkt ... Gisteren. Ze zag de worst in eht karretje. Voor op brood. Nou ze werd megakwaad dat ze het niet mocht hebben. En bij de kassa zat ze nog te krijsen. Maar ik gaf niet toe.
  Redactie Frontpage dinsdag 27 november 2007 @ 22:34:39 #89
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_54878684
Nog ff een update van Ingrid. We hebben de oorzaak van haar recente gedrag inmiddels gevonden. Ze blijkt onderin twee kiesjes te krijgen, ms dat ze daarom de laatste tijd slecht slaapt en eet.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_54884947
Ingrid het zou best kunnen dat ze daarom een beetje van slag af is.

BassMiss wat hebben ze kleine kindjes in België . Wij waren zaterdag even bij de Carrefour en ik zag een leuke jas/trui. 12 maanden was veuls te klein, 18 maanden kon net haar hoofd erdoor en nu heeft ze dus 24 maanden en die past. Mouwtjes nog een cm te lang maar daar groeit ze wel in en het lijfje is goed van lengte.

Hebben trouwens een fotoshoot gehad ook daarnaast dus niet bij de CF en donderdag de 6e gaan we ze bekijken en kijken of we ze gaan nemen. Waarom wij vaak in België belanden is omdat er een schoonzusje woont en het gewoon een gezellig land is waar ik/wij meteen het vakantiegevoel krijgen.

Zondag was er een Sinterklaasfeest in de Schouwburg in Gouda van mijn zus haar werk en Kaith mocht ook mee. Ze vond er helemaal niets aan en was totaal niet onder de indruk van zwarte piet. Die werd echt aangekeken met een blik van doe effe normaal en Sinterklaas kreeg een handje en toen trok ze aan zijn baard en ook los dus meteen een piet dat ding weer goed doen en wij hebben er om moeten lachen. Haar cadeautje daarintegen vond ze wel heel leuk. Een octopus voor onder de douche...
En moederoctopus in het midden en dan 8 kleintjes die je met zuignapjes aan de muur kunt bevestigen en dan piepen ze als je erin knijpt of er komt water uit als je het vol laat lopen.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_54885073
Mikael heeft weer de hele nacht doorgeslapen. Van 8 uur gister tot 8 uur van morgen
En hij heeft ook een nieuw spelletje ondekt met zijn vormenstoof. Hij zoekt vanalles wat rond is (lege wc rol, deksels van bakjes, doppen van deo's enzo) en dan gaat ie kijken of dat in het rondje past. Dus hele tijd hoor ik: Jaaa mama pas, neee passe nie. Haha klinkt wel leuk. En dat doet ie dan een paar keer an dan zoekt ie weer andere dingen
Liefde
pi_54885403
quote:
Op woensdag 28 november 2007 09:02 schreef Mibos het volgende:

BassMiss wat hebben ze kleine kindjes in België . Wij waren zaterdag even bij de Carrefour en ik zag een leuke jas/trui. 12 maanden was veuls te klein, 18 maanden kon net haar hoofd erdoor en nu heeft ze dus 24 maanden en die past. Mouwtjes nog een cm te lang maar daar groeit ze wel in en het lijfje is goed van lengte.
Tja, in vergelijking met die grote hollanders...
pi_54919736
hallo allemaal!

oh wat heb ik een heerlijk weekendje gehad zeg (hoort hier eigenlijk niet, maar toch)
was écht even lekker, paar daagjes weg, even een klein beetje geen mama, nergens rekening mee hoeven houden enzo.

En ook hier thuis is het met Max uitstekend gegaan! *blij!!!* hij was wel heel verbaasd toen ik weer voor de deur stond hij zei: heee!!

En hij begint eindelijk te praten
hij zegt sinds een week komkommer. (hij begint gelijk met de moeilijke woorden )
ook zegt hij al een tijdje kapo! (kapot, veel gebruikt woord hier )
en alsjeblieft/dankjewel (akakak) nee ik ben niet gek, dat betekent echt iets
kaars aan ( kaa aam)
appel
banaan (amaam)
lekker (lekke)
buik
tiktak (kikak)
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  donderdag 29 november 2007 @ 16:48:33 #94
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_54922697
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 12:56 schreef Moonah het volgende:

[..]

Dutch, ik weet nog heel goed dat je Cas zijn eerste woordje kwam melden! "Etuh!"
Dat je dat nog weet!
Volgens mij moet ik zijn schriftje weer eens bij gaan houden. Kan ik je bellen?

Gut, ik ben eindelijk een beetje bij gelezen hier.

MeNicole, het viel mij idd ook op dat die Mika van jullie zo'n vlotte is. Goed dat je weet hoe je hem kunt 'uitdagen' op een manier waarop hij er plezier in heeft. Ben wel benieuwd hoe hij zich verder ontwikkelt, het is toch wel bijzonder.

Belaan, Ezra is gewoon een lekker ding. Die doet de dingen op zijn tempo, wanneer hij eraan toe is. Zo zie je het zelf ook toch?

Sugar, vreselijk lijkt me dat. Allles al geprobeerd zeker? Hier ook nog steeds wel gebroken nachten, maar dan niet vanwege de dreumes maar de peuter. Die vaak bang wakker wordt. Maar daarna slaapt het spul wel door tot ongeveer 07.00. Je lijf gaat een heel eind met je mee, maar af en toe moet ik echt bijslapen. Of ontaardt zich dat in een gigantische hoofdpijn zoals vorige week.
Zwaar, hoop dat het einde voor jullie in zicht is.

Nog een Cas-uitspraak als toegift : Potte pee = kopje thee. Loopt hij de hele dag mee rond van zijn broers thee-servies. "Potte pee! Potte pee!" en dan ook een nepslokje nemen met een tevreden "Ahhh!" als afsluiting. Het is een vreselijk ondeugend ventje. Zo klein, met zijn sluike witte haartjes (wat nog niet echt wil groeien), een afgrijselijke grijns op zijn gezicht en toch al echt 'mee' doen. Ik vind 'm leuk.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_54953285
Wat lief al de pratende dreumesjes.
Het lijkt wel asof Kim er elke dag woordjes bij leert.
Helaas is het slapen mega slecht. Zowel overdag als 's nachts. Het lijkt wel alsof ze heel bang is. Pff, vermoeiend en lastig. De 5-10-15 min methode helpt (nog?) niet. Nog tips? Of blijven proberen. Ze kan moelijk de hele avond op schoot slapen en dan bij ons in bed. Ze is niet ziek ofzo.

Verder gaat het gelukkig goed!
Vandaag sinterklaasfeest gehad bij Djeez op het werk. Kim vond het prachtig. Ze riep maar Klaas, Klaaaas!
Ze gaf de sint een handje en zwaaide en kletste met de pieten. En ze ging met leeftijdsgenootjes spelen. Het was gewoon super gezellig!
pi_54954418
Ik denk dat ik al weet wat Mikael heeft dat het zo'n slimmerd is. Hij is helderziend
Ah Jimny au daar (aaiend over buik van de hond). Hond staat op en kotst me alles onder
Mikael Ja Jimny nie au daar

Heb ik weer
Liefde
pi_54957767
een hondenfluisteraar heb je, menicole!
pi_54966226
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 22:31 schreef bixister het volgende:
een hondenfluisteraar heb je, menicole!
Nou hondenfluisteraar. Hij kan het met mensen ook hoor. Hij kkon niet het woordje baby zeggen. Nu net wel. In de winkel tegen een vrouw van mijn leeftijd. Ah daar baby. Wijzende naar buik. Ik: Nee joh daar zit geen baby in. Vrouw kijkt me een beetje met rode wangen aan en knikt van wel Tuurlijk zal ook niet

Hij heeft gewoon een buiken tik denk ik
Liefde
pi_54966269
maar ja, vrouwen van jouw leeftijd zijn nou eenmaal in hun vruchtbare jaren! dikke (hehheh) kans dat er een baby in zat.
pi_54966341
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 13:41 schreef bixister het volgende:
maar ja, vrouwen van jouw leeftijd zijn nou eenmaal in hun vruchtbare jaren! dikke (hehheh) kans dat er een baby in zat.
Ja maar ja maar....Waarom doet ie dat dan niet bij iedereen

Haha nee maar vond het wel grappig omdat ie voor het eerst (nou ja eerst, vroeguh heeft ie het wel eens gezegd) baby zei. En nu is alles een baby. Tenminste alles wat kleiner dan hem is. En dat is toch best wel veel
Liefde
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')