dat is altijd zo zielig, hè, als ze de kracht nog niet hebben, zich suf krassen met potloodjes, maar er niets noemenswaardigs verschijnt op dat papierquote:Op woensdag 12 december 2007 22:00 schreef Bass-Miss het volgende:
Het was vooral erg leuk om te zien hoe blij hij was dat er iets op zijn papier verscheen.
Daarom dat ik hem stiften gaf. Die nu wel helemaal ingedeukt zijn...quote:Op woensdag 12 december 2007 22:09 schreef milagro het volgende:
[..]
dat is altijd zo zielig, hè, als ze de kracht nog niet hebben, zich suf krassen met potloodjes, maar er niets noemenswaardigs verschijnt op dat papier![]()
dat is passie, BMquote:Op woensdag 12 december 2007 22:11 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Daarom dat ik hem stiften gaf. Die nu wel helemaal ingedeukt zijn...
Al die bolletjes zijn van met de punt keihard op dat blad te rammen.
quote:Op woensdag 12 december 2007 22:15 schreef milagro het volgende:
[..]
dat is passie, BMzoals een echt kunstenaar hoort te hebben... net als een zeker lijden, wat nu nog even jouw lijden is, alweer een pak stiften naar de filistijnen
Danïel zit hééééél soms in de box ( hij is 17 maanden), maar das puur als het MOET of als hij moe is en 'vastloopt'in het stiekum staan op de eettafel. Maar hij vind het juist fijn.. ik denk dat het per kind verschilt, per natuur.Ik heb de box ook zo lang laten staan ivm met het 2e kindje op komst.quote:Op donderdag 13 december 2007 09:35 schreef Mibos het volgende:
Oh nog even een vraagje tot hoe lang hebben jullie de box laten staan. Ze wil er echt niet meer in en als ik haar erin zit als ik aan het koken ben met zicht op de box en zij dus zicht op mij wil ze van het half uur misschien net vijf minuten niet schreeuwen als we geluk hebben. Maar dat is bij ons de enige optie helaas door de open keuken.
Ik zou gewoon even bellen, desnoods een arts bezoeken.quote:Op donderdag 13 december 2007 21:01 schreef ik80 het volgende:
Lotte heeft bultjes op haar buik, binnenste van haar knie en rode wangen.
Afgelopen dinsdag heeft ze de meningokokkenprik gehad, maar volgens cb zou die reactie pas na een week komen. Zou het kunnen dat het toch een reactie erop is?
Anders misschien iets van zesde ziekte oid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |