abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54762109
Het vorige deel staat hier: Het dreumestopic [1-2 jaar] deel 17

De nachtbrakers en driftkikkers:

27 december 2005: Merlijn, zoon van Randa_v en Magneet
*** 30 december 2005: Arwen, dochter van _evenstar_ en DarkManta ****
12 januari 2006: Aron Marick, zoon van Renegate
20 januari 2006: Randall, zoon van ladylike
17 februari 2006: Max, zoon van pinquit
10 maart 2006: Joey Luciano Miquel, zoon van Girly
18 april 2006: Tinka, dochter van Mammietje
8 mei 2006: Nienke, dochter van kwipsel
9 mei 2006: Merlijn Jean Joseph, zoon van Icicle
20 mei 2006: Mahre Junah, dochter van Leentje2907 en Tazz
31 mei 2006: Romijn, zoon van Martineke
3 juni 2006: Finn, zoon van JoJogirl( Tamea)
20 juni 2006: Sarah, dochter van CrazyMoon
20 juni 2006: Cas Anthony, zoon van Dutchie
22 juni 2006: Damiën, zoon van Vamperotica
23 juni 2006: Iris, dochter van LadyS
30 juni 2006: Dirk Daniel Fransiscus, zoon van nanalune en jojoja
30 juni 2006: Lucie Catharina Elisabeth, dochter van Macka66
5 juli 2006: Ive Lucas Tone, zoon van cattie
8 juli 2006: Kendahl Ro, zoon van Paradijsvogeltje
13 juli 2006: Ezra Sebastian, zoon van Belana en Kbot2000
***18 juli 2006: Jetske Julia, dochter van Sjak en Schanulleke ***
04 augustus 2006: Mikael, zoon van MeNicole en ke2v2in
09 augustus 2006: Ronja Megan Camille, dochter van owlet
14 augustus 2006: Romme Harmjan, zoon van kozakken
*** 19 augustus 2006: Anna, dochter van Yppy en Jarno ***
02 september 2006: Storm, zoon van Sugar
21 september 2006: Tristan, zoon van mjammetje
26 september 2006: Eva, dochter van linda856763
01 oktober 2006: Lis Mae, dochter van snoopy
02 oktober 2006: Simon, zoon van PM-girl
10 oktober 2006: Thies, zoon van Moonah
15 oktober 2006, Fons, zoon van Bass-Miss
01 november 2006: Kyllian Robin Jayden, zoon van Meimeltje en morpheus_at_work
02 november 2006: Brent, zoon van RockabeIIa
07 november 2006: Kaithlynn, dochter van Mibos
07 november 2006: Lotte, dochter van ik80
16 november 2006: Maud Janne Jacqueline, dochter van chacama
24 november 2006: Nune, dochter van Mwanatabu

En het ging dus over driftbuien en nachtelijke perikelen.

En Pinq gaat 4 dagen naar Barcelona , maar moet dan Max missen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Lois op 06-12-2007 20:20:37 ]
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_54765945
quote:
Op woensdag 21 november 2007 06:34 schreef Sugar het volgende:
Zijn jullie dreumesen btw ook zo driftig?
Storm is ongelofelijk echt.

Als er iets niet mag, loopt ie boos rondjes om zijn as te brullen. Liefst gooit ie dan ook nog met iets en soms moet dat dan maar zijn geliefde speen zijn. Plukt ie dus in al zijn drift zijn speen uit zijn mondje, om het vervolgens met een ferme worp richting de grond te smashen. Héél grappig.
Komt me bekend voor. Kim krijst dan en gooit met alles wat ze tegenkomt en ook de speen.

Vanmiddag moesten we ruim een uur wachten in het ziekenhuis. Kim heeft zich heel goed gedragen. Op een gegeven moment ging ze naar een andere afdeling, die zat om de hoek. Ging ze daar boekjes meenemen, kwam ze met 3 boekjes aangezet. En de hele tijd stoel op, stoel af. Ze knuffelde me net heel stevig en ik kreeg een natte kus.
pi_54768248
Anna's driftbuien vallen mee. Ze wordt wel boos, maar niet hysterisch. Ze kan wel doen of ze moet huilen. Gaat ze heel zielig kijken en als je dan iets lekkers voor d'r mond houdt, gaat ze lachen.

Dat is heftig pinquit, maar Max zit wel goed toch, bij je moeder?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 21 november 2007 @ 21:10:44 #4
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_54768711
Pinquit, wat heerlijk om er even uit te gaan, maar wat zal het moeilijk zijn he! Geniet ervan!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_54776722
Haha, moonah, in etappes de luier verschonen, dat hoeft hier gelukkig niet. Ze blijft behoorlijk rustig liggen op de commode, ik verbaas me er telkens weer over.

Driftbuien daarentegen, die ken ik wel. Jetske heeft duidelijk een eigen wil, tja, en als wij het daar even niet mee eens zijn dan laat ze dat weten. Dat doet ze al sinds ze heel klein is, ze balt eerst haar vuisten, dan zie je haar rood aanlopen, tegenwoordig gaat ze dan zitten en trappelen met haar beentjes en om het drama compleet te maken krijg je dan een behoorlijke gilpartij. Gelukkig doet ze dat niet zo heel vaak.

Wat ze nu wel nieuw heeft is "de pruillip". Die krijg je als je "nee" zegt. Na de pruillip wordt het een trillip en dan gaat ze huilen. Soms lijkt het echt net heel erg zielig

[ Bericht 1% gewijzigd door sjak op 22-11-2007 09:18:06 ]
Lekker douchen!
  donderdag 22 november 2007 @ 09:14:54 #6
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54776785
Hihi, Jetske. Dat kan Storm dus ook.

Oeh, pinquit, lijkt me ook moeilijk hoor, zonder je kind een week. Maar het wordt vast leuk én heeeeel leuk om hem weer te zien na dat weekje weg!

Storm zegt ineens best veel!
Papa, mama, ia (Maria), disjt (dicht), opuh (open), Bob de Bouwer dus , attie (alsjeblieft), hajlo, dah.
En als je vraagt: "wat doet het hondje / eendje / koetje/ varkentje?" dan maakt hij ook de geluiden ervan nu. Knappe jongen.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_54776805
quote:
Op donderdag 22 november 2007 09:10 schreef sjak het volgende:

Wat ze nu wel nieuw heeft is "de pruillip". Die krijg je als je "nee"zegt. Na de pruillip wordt het een trillip en dan gaat ze huilen. Soms lijkt het echt net heel erg zielig
Oef ja, die kreeg ik van de week ook. We zaten te eten, ik had enigzins haast, want YPPY was er niet en er kwam om half 8 iemand wat ophalen, dus ik wilde graag dat ze om 7 uur in bed zou liggen. Maar mevrouw zat te klieren en te gooien en smijten, dus op een gegeven moment riep ik iets harder dan ik bedoeld had 'ANNA OPHOUDEN NU!' ( ) en toen begon ze ook te pruilen en huilen. Echt zo zielig! Je voelt je dan gelijk een tiran ofzo.

Na de waardeloze nacht van gisteren heeft ze vannacht doorgeslapen! . (Zat er gisteren wat in de lucht ofzo, want echt alle kids van collega's hebben ook slecht geslapen! . )
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_54776853
Dus het zat in de lucht? Jet sliep gisteren ook niet goed en heeft vannacht ook doorgeslapen.

Wat kan Storm al veel zeggen zeg. Jetske ook maar ja, die is natuurlijk al veel ouder

merk je het, ik ben vandaag voor de verandering eens thuis aan het werk
Lekker douchen!
pi_54776892
Wat fijn dat Anna vannacht goed heeft geslapen!

Ive kan wel heel boos worden, maar dat gebeurd gelukkig niet zo vaak.
Ive is nu aan het wennen op zijn nieuwe kdv. Om 12 uur kan ik hem weer ophalen. Hopelijk gaat het goed!
pi_54776938
Wat leuk om weer over Jetske te lezen! Pittige tante dus!
En Storm gaat dus niet alleen deelnemen aan het Groot Nationaal Dictee, maar begint ook met het schrijven van een boek. Wát een vocabulaire!!!

En ik wil nog even tegen Kozakken zeggen dat ik de foto van Romme zo vond. Was ik vergeten.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_54777152
Nou Mikael had het vannacht helemaal bagger met slapen. En toen werd ik ook nog boos op hem waardoor ie alleen maar meer overstuur raakte. Hij is daarna bij mij in bed in slaap gevallen maar was wel heel onrustig. Neej hondje mag niet Dat zei ie steeds. Haha gek kind.
Vanmorgen werd ik wakker van zijn handjes om mijn hoofd en zijn gezicht heel dicht bij de mijne. Toen ik mijn ogen opendeed moest ie heel hard lachen
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_54777185
Wat rot MeNicole dat het slapen zo slecht gaat. Maar je werd wel vrolijk wakker gemaakt!
pi_54777270
quote:
Op donderdag 22 november 2007 09:43 schreef cattie het volgende:
Wat rot MeNicole dat het slapen zo slecht gaat. Maar je werd wel vrolijk wakker gemaakt!
Ja en gelukkig is Mikael ook heel vrolijk overdag. Dat scheeld enorm. Maar ja het is een fase . Tis alleen zo k*t dat ik hem er niet bij kan helpen want hij wil dan ook helemaal niks. En dat ie zo droomt is voor hem ook niet leuk. Hele verhalen heeft ie dan en ik weet ook precies over welke situatie ie het heeft.
Liefde
pi_54778157
quote:
Op donderdag 22 november 2007 09:19 schreef sjak het volgende:
Dus het zat in de lucht? Jet sliep gisteren ook niet goed en heeft vannacht ook doorgeslapen.

Wat kan Storm al veel zeggen zeg. Jetske ook maar ja, die is natuurlijk al veel ouder

merk je het, ik ben vandaag voor de verandering eens thuis aan het werk
hier ook de nacht doorgeslapen.

In Maud d'r geval kunnen we nu dus officieel concluderen dat ze de sprong gemaakt heeft. Ze heeft de zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz toegevoegd aan d'r vocabulair en probeert nu driftig zuuuuuu(s) te zeggen, maar tot nu toe is het Zaaaaaa. Komt vast wel goed. En ze loopt nu echt helemaal stabiel los. Ze heeft de smaak te pakken. Niet meer als een zombie met een drol in zijn broek (uitgestrekte armen en benen wijd), maar gewoon met spullen in de hand de hele kamer door. Soms verliest ze d'r evenwicht nog, maar dat is meestal omdat ze te snel wil draaien of achterom kijkt.

En Storm zo aan de babbel.... lekkere kletskoppies.

nee, hoor valt helemaal niet op
pi_54778234
Anna is nog helemaal niet zo aan het praten. Ja, vooral PAPAPAPAPAPAPAPAPAPAPAPA! Maar dat is het dan wel. Owja, en POEF! (poes). Ze is wel heel erg aan het proberen want ze is heel raar aan het brabbelen, heel veel met d'r tong oefenen enzo. Ohja, en pas geleden zeiden wij 'potverdikkie!' en hoorden we d'r 3 tellen later 'podikji' brabbelen. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_54778370
Nou dat is toch al heel wat Jarno... vooral dat podikji...is erg goed van d'r.... dus let op je woorden

Ze is er dus al druk mee bezig...leuk. In dat koppie gebeurt genoeg, straks hoor je opeens 's ochtends papa....anna UIT....
pi_54779335
Jetske is echt al groot aan het worden. De pruillip is echt grappig. Ik moet zo'n moeite doen om dan niet te gaan lachen.

Storm zegt al veel, ik vind het zo grappig, dat geluiden steeds meer op woorden gaan lijken.

Maud al lopen, dat is knap!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  donderdag 22 november 2007 @ 11:58:57 #18
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_54779583
Pruillipjes zo cute!
Cas gaat dan staan dralen. Met zijn hoofd schuin en zijn armpjes zwaaiend langs zijn lijf MET pruillip (baas boven baas )

Cas zijn vocabulaire: Apiet (alsjeblieft), uit, af, NEI!!! (nee), ja, oma (opa is ook oma), Kieja (hondje oma = Kyra), Poesssssje (met lange s dus), paardje, allerlei dierengeluiden, etah (eten), happah (happen), apot (kapot), appel (ook banaan), wag (weg), neu (neus) en..... poepen!
Vergeet er vast wat.
Hij probeert de laatste dagen ook te springen. Zo'n lol heeft hij dan!
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_54780850
Wat leuk, een kleine Cas update! Hij praat ook al veel zeg.

Ive zegt mama, papa, poes, Nala (onze poes), Cesar (hond van mijn ouders), paard, dag en dat was het wel zo'n beetje. Al begint hij wel steeds meer te papagaaien, maar dat zijn nog niet echt herkenbare woorden.

Het wennen op het nieuwe kdv ging vanochtend gelukkig prima.
pi_54781504
Mikael kent ook al heeeel veel woorden maar gebruikt toch steeds dezelfde woorden weer.
Naast de woordjes op en uit enzo zegt ie: opa, oma, mama, papa, hondje, danke, asje, koekje, lekker, eten, drinken, brood, jam, poep, jas, buiten, bal, spelen, fiets, auto, zon, schoen, koud, vogel, vis en vats nog een paar.
En hij doet ook al 2 woorden, das veel met mama ervoor maar ook bv: buiten koud of hondje mag niet, koekje lekker, schoen aan/uit, bed slapen drinken op, drinken meer. Maar de hele dag door hoor ik: HOEFNIE Ook al vraag of doe ik niks. Neeej hoefnie. Of en die vind ik lief: Neej he mama
Liefde
  donderdag 22 november 2007 @ 14:04:05 #21
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_54782146
O ja vogel is er ook eentje. "Voho". En buiten ook ja.

Die Mikael is er rap bij.
Als je niet lacht, ben je dood.
  donderdag 22 november 2007 @ 15:43:29 #22
593 sjak
Juffie Bloem
pi_54783413
Wat een superkids hebben we toch
Fijn om je weer even te zien Dutchie
Lekker douchen!
  donderdag 22 november 2007 @ 19:17:43 #23
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_54786893
Wat een talenwonders

ik kom alleen maar pimpen dat me meisje een reuzengoriespurtje gemaakt heeft in de lengte.
Melde ik vorige week nog dat het rokje veel te lang was.. nu past het wel goed denk ik nog beetje lang maar soit. ze is op het oog zo;n 4 cm gegroeid ofzo alle broekjes zijn een stuk korter

Ze doet graag Moonah na, maar krijg het er maar niet op de foto
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 22 november 2007 @ 21:21:25 #24
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_54789564
hai

Effe snel een update over Brent en dan moet ik weer aan de studie.
Brent moet vanaf deze week om 6 uur op. Dat is heel vroeg voor een knulletje die graag uitslaapt tot 9.30u (en ook heel zielig). Hij kijkt me dan ook elke ochtend heel smerig aan als ik met zijn flesje wakker ligt te worden in zijn ledikantje. Maar om 7 uur zit ie vrolijk gevoed, gewassen en gekamd kant en klaar om weggebracht te worden naar het kdv. Daar slaapt hij de ene keer wel veel en de andere keer niet. 's Middags na 4 uur wordt hij opgehaald door mijn collega en zij geeft hem dan warm eten en dan kom ik em ophalen tussen 6 en 7... Lange dagen voor iedereen dus... Vandaag was hij zelfs pas om half 8 thuis en aangezien hij niet eten wilde bij mijn collega heb ik hem toen nog eten gegeven.

Gelukkig is hij hartstikke vrolijk als hij opgehaald wordt maar oh wat verlang ik naar het weekend! Ik mis em echt. Nog 3 weekjes en dan is dit gedoe (best heftige cursus incl. examens) voorbij...

Verder brabbelt hij echt alles na. Gisteren was zo gaaf. Hij zat nog lekker in zijn warme handdoek na het badderen op mijn arm, kijkt in de spiegel en begint te lachen. Ik wees aan: 'Mama & Brent!'. Antwoord met brede glimlach: Mmmmmmmmmmama! Tent!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_54789896
Leuk dat je er weer bent dutchie.

Dat gaat hard de lucht in dan Arwen!

Brent die zijn naam zegt

Anna heeft duidelijk een sprongetje gehad is is echt ontzettend vrolijk nu. We kunnen zo lachen met haar.
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')