abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 november 2007 @ 14:27:43 #1
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_54405068
Het vorige deel staat hier: Het dreumestopic [1-2 jaar] deel 16

De lijdende voorwerpen:

***18 november 2005 Lucas, zoontje van FoN en Bierie ***
19 november 2005: Jasmijn, dochter van Bastard (papa)
6 december 2005: Kim Jessie, dochter van Ingrid19 en Djeez
27 december 2005: Merlijn, zoon van Randa_v en Magneet
*** 30 december 2005: Arwen, dochter van _evenstar_ en DarkManta ****
12 januari 2006: Aron Marick, zoon van Renegate
20 januari 2006: Randall, zoon van ladylike
17 februari 2006: Max, zoon van pinquit
10 maart 2006: Joey Luciano Miquel, zoon van Girly
18 april 2006: Tinka, dochter van Mammietje
8 mei 2006: Nienke, dochter van kwipsel
9 mei 2006: Merlijn Jean Joseph, zoon van Icicle
20 mei 2006: Mahre Junah, dochter van Leentje2907 en Tazz
31 mei 2006: Romijn, zoon van Martineke
3 juni 2006: Finn, zoon van JoJogirl( Tamea)
20 juni 2006: Sarah, dochter van CrazyMoon
20 juni 2006: Cas Anthony, zoon van Dutchie
22 juni 2006: Damiën, zoon van Vamperotica
23 juni 2006: Iris, dochter van LadyS
30 juni 2006: Dirk Daniel Fransiscus, zoon van nanalune en jojoja
30 juni 2006: Lucie Catharina Elisabeth, dochter van Macka66
5 juli 2006: Ive Lucas Tone, zoon van cattie
8 juli 2006: Kendahl Ro, zoon van Paradijsvogeltje
13 juli 2006: Ezra Sebastian, zoon van Belana en Kbot2000
***18 juli 2006: Jetske Julia, dochter van Sjak en Schanulleke ***
04 augustus 2006: Mikael, zoon van MeNicole en ke2v2in
09 augustus 2006: Ronja Megan Camille, dochter van owlet
14 augustus 2006: Romme Harmjan, zoon van kozakken
*** 19 augustus 2006: Anna, dochter van Yppy en Jarno ***
02 september 2006: Storm, zoon van Sugar
21 september 2006: Tristan, zoon van mjammetje
26 september 2006: Eva, dochter van linda856763
01 oktober 2006: Lis Mae, dochter van snoopy
02 oktober 2006: Simon, zoon van PM-girl
10 oktober 2006: Thies, zoon van Moonah
15 oktober 2006, Fons, zoon van Bass-Miss
01 november 2006: Kyllian Robin Jayden, zoon van Meimeltje en morpheus_at_work
02 november 2006: Brent, zoon van RockabeIIa
07 november 2006: Kaithlynn, dochter van Mibos
07 november 2006: Lotte, dochter van ik80
16 november 2006: Maud Janne Jacqueline, dochter van chacama

[ Bericht 1% gewijzigd door Lois op 16-11-2007 20:23:15 ]
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 6 november 2007 @ 14:31:55 #2
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_54405161
Met de laatste posts van vandaag uit het vorige topic:
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 08:30 schreef Belana het volgende:
ach die dreumesen toch hier nog zo 1 hoor. over het algemeen weet ezra zich wel uit te drukken op zijn manier, maar als ie moe is dan moet je oppassen gillen en krijsen
ach ja, het hoort erbij.
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 13:01 schreef RockabeIIa het volgende:
Hier is het de halve nacht feest geweest... not... Urenlang gekrijs in het holst van de nacht waar echt niets mee te beginnen viel. Op schoot wilde hij ook niet slapen maar was hij wel rustiger. Compleet uitgeteld en snikkend viel hij dan toch om kwart over 5 ergens in slaap. Nasleep van zijn verjaardagsfeestje hopelijk. Bah, 1x en nooit weer! Ik kende mijn kind nog niet op deze manier

Iemand een tip tegen exceemachtige uitslag? Al weken loopt hij met rode en droge korstjes en pukkeltjes rond zijn neus. Uierzalf helpt tot nu toe niet echt.
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 13:06 schreef Mibos het volgende:
Hier vast voorzichtig om het hoekje komt gluren...
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 13:10 schreef ik80 het volgende:
Lotte komt meegluren, ze mist Kaith nu al
En PV met de sluitende post :
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 13:11 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Kendahl is nu qua ontwikkeling heel lichamelijk bezig. Communiceren met woorden staat nu dus op een lager pitje. Een hoop gegil en gebrul dus. Ach ja... we blijven gewoon rustig en leggen zijn gedrag uit in woorden. Babygebaren ...nooit echt gelukt hier. 't Kwam niet aan. Uiteindelijk heb ik gewoon weer aandacht besteed aan zijn andere wensen.
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 6 november 2007 @ 14:43:46 #3
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_54405456
Lijdende voorwerpen!

Doen jullie dreumessen ook van die leuke dingen? Zoals roeren met een vliegenmepper in de waterbak van de hond, of een steen in jekopje koffie droppen?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_54405932
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 14:43 schreef PM-girl het volgende:
Lijdende voorwerpen!

Doen jullie dreumessen ook van die leuke dingen? Zoals roeren met een vliegenmepper in de waterbak van de hond, of een steen in jekopje koffie droppen?
Ja of als je ff de was op hangt je hele huiskamer vol zand gooien en dan heel onschuldig kijken en naar de hond wijzen
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_54406802
quote:
Lijdende voorwerpen!

Nee hoor, mijn kind doet tenminste normaal.

Rocka, sluit uierzalf de huid niet te veel af?
Ik hoorde van een collega dat een dermatoloog haar had gezegd dat ze het beste ouderwetse Niveacreme (uit dat blauwe blikje) kon smeren op de eczeemplekjes van haar zoontje.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_54406897
Ik heb hele goede ervaring met Rosatum zalf van Wala. Zowel voor mij als voor Ronja.
pi_54407170
PM! waarom hebben jullie stenen in huis dan is het natuurlijk wachten op het moment dat ze in je koffie terechtkomen

max heeft ook van die gekke dingen. dat ik denk hoe kom je erop als hij op bed ligt moet ik bij het opruimen eerst in alle keukenkastjes, lades in de kamer, vensterbanken, boekekasten enz kijken, daar liggen altijd leuke verassingen tegenwoordig verstopt ie de pannen en dan de deksels op een ander plek..
of als ik nog een beetje slaap, en max ligt bij mij, dan gaat ie heel dicht met zn ogen bij mijn ogen en dan wachten tot ik ze open doe en dan als dat gebeurt HEEL hard lachen

oh we zijn trouwens vorige week naar de dermatoloog geweest voor de moedervlek.
die man (type 'oude professor') heeft 1 sec gekeken en zei dat er geen reden was om hem weg te halen. over 4 maandjes mag ik weer terugkomen dat voelt wel goed, wordt er in iedergeval steeds naar gekeken en als er tussendoor iets is waardoor ik het niet vertrouw mag ik gewoon gelijk naar het ZH bellen om een afspraak te maken
ik vroeg nog aan die man of hij nog suggesties had voor zn eczeem (had op een gegeven moment hydrocortison gekregen van de HA en dat hielp wel, maar zodra ik ermee stopte kwam het 2 keer zo erg terug) en hij gaf me n recept voor druppeltjes, fenistil heet het. de eczeem op zn polsen en knieholtes word er heel mooi zacht van en minder rood, maar hij krijgt wel nieuwe plekken op zn gezicht dus ik kijk t nog even aan maar dan stop ik dr maar weer mee... want heb het liever in zn knieholtes dan op zn gezicht
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_54409316
Oh, pardon! Ik gooide hem weer eens ongemerkt dicht...
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_54417583
quote:
Lijdende voorwerpen!

Ja hoor. Spenen in een pan verstoppen. Snijplanken onder de bank leggen. Met een vergiet op je hoofd rondlopen. Tikkertje spelen met de poppen. Dus van de ene pop naar de andere rennen en aantikken.
Via je activitytafel en de verwarming op de vensterbank klimmen en dan keihard gillen en op het raam kloppen. En nog veel meer, waar ik zo niet op kan komen.

Hopelijk wordt ze vannacht niet weer 5x wakker. Voor haar en ons. Enne, ze knuffelt en kust haar popje, lala en grote spongebob heel veel. Zo lief! En ik krijg veel luchtkusjes.
pi_54418141
Tinka is een innemend schatje. Die pakt je zo in met het ondeugende koppie van d'r, en niet alleen ons als ouders, maar echt iedereen! We moeten echt opletten dat als ze bestraffend toegesproken wordt dat we ons gezicht dan in de plooi weten te houden!
Ze is op het moment weer wat mama-gek. Veel opgetild willen worden, veel op schoot zitten en ze eist (eigenlijk eindelijk) de aandacht op die haar toekomt, ondanks broerlief! Ze heeft ook de poppen ontdekt, die moeten in de poppenbuggy, onder een dekentje en natuurlijk kusjes en knuffeltjes!
Vanmorgen was ze vroeg (voor haar doen, 7.15, sorry dames) wakker en gaf ze overduidelijk aan dat ze nog even naast me wilde liggen. Ze heeft nog heerlijk 3 kwartier in mijn armen liggen doezelen, en ik ook dus, echt heeeeeerlijk! Dat ga ik wel missen als ze straks op haar eigen kamertje slaapt!
Verder praat ze steeds meer, maar helaas kennen wij de taal niet! Nee, zonder dollen, ze begint wel steeds meer woordjes te gebruiken maar spreekt ze zo supersnel uit dat je wel heel erg goed op moet letten, wil je het ontcijferen. Vreemden lukt dat niet. Maar goed... het begin is er. En over gebarentaal... dat heeft mevrouw zelf uitgevonden! Als ze iets niet weet, doet ze haar schoudertjes omhoog en handjes met handpalmpjes omhoog. Als ze wil dat je meeloopt trekt ze even aan je hand of broekspijp. Als ze iets lekkers wil, tikt ze op de kast waar of wijst ze op de pot waar het in zit. Als ze ergens op wil zitten, slaat ze er met haar handjes op. Als ze toetje wil, gooit ze haar handjes in de lucht en roept "toeju". En als ze genoeg gehad heeft van haar eten, drinken, toetje, weet ik wat, schuift ze gewoon haar bord van tafel...
pi_54422468
Voordat de visite komt komen Kaith en haar mama alvast hier even goedemorgen zeggen.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  woensdag 7 november 2007 @ 13:59:33 #12
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_54428562
Lotte komt goedenmiddag zeggen! Echte visite komt pas zaterdag, onze cadeaus krijgt ze wel vandaag. En de slingers en balonnen zijn geweldig!
pi_54429707
Hallo Kaith en Lotte. Welkom hier, er is plek voor jullie vrijgehouden.

Waren het nu deze koekjes evenstar? Dan kijk ik vanmiddag in de stad even.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_54434748
Kaith en Lotte, van harte welkom met jullie mama's!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 7 november 2007 @ 19:06:49 #15
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_54436136
Uh Yppy ja die ja!! sorry ben veul te laat

Kaith en Lotte welkom hier

Oh en even tussendoor.. na uitgebreid en langer getest

Bloemkool

het is voor der darmpjes en gevolg de billetjes niet meest brilliante.. maar ze eet het zonder problemen en geen merkbare zichtbare echte klachten..

Eindelijk eens afwisseling tussen al die bonen nu ook bloemkool !

whoei enzo

Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_54436184
Kijk eens wat er op de krant staat. Hoeveel pakken heb je nodig?

datum is weggevallen, is dus de krant van vandaag
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  woensdag 7 november 2007 @ 19:31:35 #17
108648 cattie
lieve moeder
pi_54436799
Welkom Kaith en Lotte! Hopelijk hebben jullie en jullie ouders een leuke dag gehad.

Fijn Evenstar!

Ive is van de leg. Dit weekend was hij wat ziekjes en sindsdien is zijn ritme helemaal verstoord. 's nachts is het nu telkens bal en hij eet 's avonds niet goed meer. (Waardoor hij 's nachts honger heeft en wil eten.) En overdag is hij moe maar wil niet of nauwelijks slapen. Niet fijn voor hem en ook niet voor ons. Hopelijk vindt hij snel zijn ritme weer. Met wat extra knuffels moet het toch wel lukken.
Vrijdag trouwt de broer van mijn man en ik ben stiekem wel blij dat Ive bij mijn ouders logeert. Want ik ben bang dat het een drama zou worden gezien Ive's staat nu.
  woensdag 7 november 2007 @ 20:13:16 #18
94046 PM-girl
pi_54438003
Cattie, wat lastig! Ik merk dat Simon ook erg weinig tot niets eet momenteel. Ik weet dat het wel weer goed komt en ik maak er ook geen punt van, zolang hij maar drinkt.
Maar het slapen is lastiger zeg! Ik hoop dat hij vlug weer lekker in zijn velletje zit!

Evenstar, fijn hoor!
*
pi_54438190
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 15:44 schreef Moonah het volgende:

[..]

Nee hoor, mijn kind doet tenminste normaal.

Ik dacht laatst ook al.. Mén die Simon, dat is me een vage!

Hier wordt de krant altijd als een soort boa om het nekje geslagen, en leuk dat hij dat vindt!
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  woensdag 7 november 2007 @ 20:24:37 #20
94046 PM-girl
pi_54438322
quote:
Op woensdag 7 november 2007 20:19 schreef lcicle het volgende:

[..]

Ik dacht laatst ook al.. Mén die Simon, dat is me een vage!
Maarja, het is je niet gelukt dát vast te leggen op camera he!
*
pi_54438625

oh! Dat doet pijn!

♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  donderdag 8 november 2007 @ 08:17:25 #22
108648 cattie
lieve moeder
pi_54448563
Ive gooit van alles door het kattenluik naar buiten!

Gisteravond at Ive weer niet goed. We hebben hem toen maar vlak voor het slapen gaan een flesje pap gegeven (het enige (kunst)melkproduct dat hij nog wil en uit een flesje drinkt). En hij heeft tot 7 uur geslapen! Het is niet de bedoeling dat hij elke avond nu zo'n kant en klaar papje krijgt, maar het was wel even heel fijn dat hij een goede nacht had. Hopelijk heeft het de negatieve spiraal bij ive doorbroken.
  donderdag 8 november 2007 @ 10:42:24 #23
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_54450644
quote:
Op woensdag 7 november 2007 19:08 schreef YPPY het volgende:
Kijk eens wat er op de krant staat. Hoeveel pakken heb je nodig?

datum is weggevallen, is dus de krant van vandaag
Ik ben echt even heel druk druk druk.. stuur van het weekend als ik meer tijd heb even een Pm ok wil alleen ff laten weten da ik het supervind ( vriendinnetje smste me over topic dus snel pc ff aangedraaid )

echt
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_54450746
Ze liggen hier bij de supermarkt, dus tijd genoeg.

Wat een lekker nachtje van Ive. Anna slaapt ook weer zoveel beter. Als ze nu 's avonds wakker wordt, gaat J. er naartoe met wat water. Ze gaat dan zelf weer slapen. Nu hoef ik er dus niet meer 4 of 5 keer uit per nacht. Stuk fijner.
*OUD heilige*
pi_54451634
Nou hier gaat het gewone leven ook weer verder na de eerste verjaardag. Vanmiddag de elf maanden prikken halen en meten en wegen ik ben benieuwd.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')