Ook wel 2 rode kaarten voor Albanie.quote:Op woensdag 21 november 2007 18:37 schreef mroijjoijoi het volgende:
Nederland definitief 2e in de poule, dus ze mogen best verliezen...... roemenie 6-1 voor..... die spelen waarschijnlijk aantrekkelijk en dominant voetbal....
Het houd je van de straat en je bent natuurlijk liefhebber van het spelletje!quote:
Net of je dat überhaupt al kan zeggen voor de loting..quote:Op woensdag 21 november 2007 18:43 schreef Harajuku. het volgende:
Komen we nu wel in de poule des doods als we winnen?
Ligt eraan, het kan Kroatie-Polen-Roemenie worden, maar ook Italie-Portugal-Spanjequote:Op woensdag 21 november 2007 18:43 schreef Harajuku. het volgende:
Komen we nu wel in de poule des doods als we winnen?
Weet ik veel, ik ben een meisje. Ik las het op de FP maar mn vader ontkende.quote:Op woensdag 21 november 2007 18:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Net of je dat überhaupt al kan zeggen voor de loting..
Dan liever optie 2.quote:Op woensdag 21 november 2007 18:45 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ligt eraan, het kan Kroatie-Polen-Roemenie worden, maar ook Italie-Portugal-Spanje
Dank.quote:Op woensdag 21 november 2007 18:45 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ligt eraan, het kan Kroatie-Polen-Roemenie worden, maar ook Italie-Portugal-Spanje
ik denk dat het niveau elkaar weinig ontloopt.......... alleen Italië is echt de betere van deze 6 ploegenquote:Op woensdag 21 november 2007 18:45 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
zo ver is het zicht op dit moment nietquote:Op woensdag 21 november 2007 18:46 schreef mcyodogg het volgende:
Zie je al een kilometer van te voren dat dat buitenspel gaat worden.
Dat Leo dit soort wedstrijd mag verslaan is al onbegrijpelijk. Hij heeft het niveau voor een regiozender.quote:Op woensdag 21 november 2007 18:47 schreef Ambrosius het volgende:
Dat scheelde dus niks, Leo doet alsof het zeer duidelijk was.
Albanië heeft al 2 rode kaarten dus zo indrukwekkend vind ik het niet.quote:
Er loopt wel ene Hleb daar hoor; het is niet dat ze voor het eerst op het veld staan.quote:Op woensdag 21 november 2007 18:25 schreef rubbereend het volgende:
de Wit Russen zijn nog gevaarlijk ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |