abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 8 december 2007 @ 22:03:27 #301
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_55134398
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 22:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is gewoon een economische reden in plaats van een culturele
Precies.
pi_55134467
Is net zoals als een Argentijn die zegt dat het zo gezellig thuis is en dat hij daarom tot zijn 30e thuis blijft wonen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 9 december 2007 @ 05:57:55 #303
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_55140229
Ok, laatste post is weg, teveel smilies, geleuter , en niet ontopic.

Graag ontopic verder nu.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_55142113
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 21:48 schreef MinderMutsig het volgende:
Er is op zich niks mis met het concept bejaardenhuis. Ik zou er echt voor passen om bij mijn kinderen in te gaan wonen en mijn zelfstandigheid op te geven. De uitvoering is soms nogal belabberd, m.n. als het om verpleeghuizen gaat, maar met een verzorgingshuis / bejaardentehuis is niks mis.
Niet dat ik mijn moeder in huis zal nemen als ze oud is, maar als ze eenmaal aan een bejaardentehuis toe is ben ik wel van plan een deel van mijn levensstandaard op te geven om haar in een luxe versie te stoppen waar je je helemaal blauw betaalt aan verzorgingskosten, maar waar ze wel vertroeteld worden.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_55147467
Lijkt me dat je beter wat vaker kan komen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_55148336
Tijdens mijn Zweedse lessen moest ik een gesprekje met iemand aangaan met een mede klasgenoot. Ze kwam uit Pakistan.

Ik kom uit Nederland.. oh je woont in Amsterdam. Niet bepaald, maar goed met een beetje geluk doe je er een uurtje over, mits je niet op de A4 in de file staat. Hoe vaak heb jij wiet gerookt. Nee nooit. Ben je wel eens naar de red light district geweest? Nope. Wel eens in Kopenhagen geweest, ja maar dat is Denemarken.
Hoe zit het met het homo huwelijk? en euthanasie? Op zich zijn die laatste 2 vragen best ok, maar niet op de manier hoe zij deze vraag stelde.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
  zondag 9 december 2007 @ 16:57:06 #307
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_55148537
meteen bitchslappen
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  maandag 10 december 2007 @ 09:32:48 #308
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_55162900
Nederlanders hebben overal een mening over. Niks mis mee, maar af en toe moet je je bek kunnen houden.

Voorbeeld van 3 weken geleden. Mijn collega bezoekt een klant in Griekenland. Ze dineert daar met hem, z'n vrouw (mevrouw X) en een Nedelander (Henk). Henk kent mevrouw X niet en wordt netjes voorgesteld. Daarna krijgt hij het voor elkaar om binnen 10 minuten 2 keer z'n gastheer in verlegenheid te brengen.

Mevrouw X bestelt een Hamburger(¤18). Henk zegt:"Je bestelt toch geen hamburger? Je zit toch niet bij Mcdonalds?!"

Mevrouw X is zwanger en betelt een glaasje wijn. Henk zegt:"Je zou geen alcohol moeten drinken, dat is slecht voor je baby".

Dit zijn van die momenten dat je gewoon je bek moet houden! Gelukkig is het af te leren...
Siesta & Fiesta!
pi_55165012
Vandaag tijdens Ethiek lessen gevraagd wat ik nou als Nederlander nou vind van drugs.. Ik vond het nu wel gepast om te vragen wat ik nou als Nederlander van het Hollandse drugsbeleid.
pi_55194521
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 19:33 schreef maartena het volgende:

[..]

Ik krijg wel vaak vragen als:

Netherlands? I thought it was Holland? And why are they called Dutch?
Die hoor ik ook vaak!

Volgens mij zien ze hier in Londen Nederland was als positief. Ik word bijna niet als buitenlander gezien, aangezien ik de taal blijkbaar perfect beheers, en mensen staan vaak te kijken als ze horen dat ik uit Nederland kom. Er wordt vrij weinig over gezegd verder. Wat oudere mensen merken soms op dat hun vader daar heeft gevochten, jongere mensen hebben het over hash... Ach well...
pi_55195136
In de diplomatieke en militaire kringen waar ik af en toe in verkeer hoor ik alleen maar dat we zo'n vriendelijk en netjes volk zijn. Voortuintjes, gewassen ramen etc. Daarnaast hoor ik heel vaak dat we zo'n fantastisch goed leger hebben. Iets wat de Nederlander zelf waarschijnlijk niet vindt!
pi_55196115
Ik hoor ook vaak mensen.. Je komt uit the Dutchland.. maar het is toch Deutschland, dus dan kom je toch uit Duitsland.

Waarop ze dan een beetje verbaasd naar me kijken als ik zeg dat het voor Nederlanders nogal een belediging is om voor Duitsers aangezien te worden.

Laatst vroeg er een Duitse aan mij waarom die Nederlanders constant zeggen dat hun opa zijn fiets terug wil.. .
pi_55201115
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 16:47 schreef _The_General_ het volgende:
In de diplomatieke en militaire kringen waar ik af en toe in verkeer hoor ik alleen maar dat we zo'n vriendelijk en netjes volk zijn. Voortuintjes, gewassen ramen etc. Daarnaast hoor ik heel vaak dat we zo'n fantastisch goed leger hebben. Iets wat de Nederlander zelf waarschijnlijk niet vindt!
Het zal inderdaad meer over de buitenlandse dan het Nederlandse leger zeggen
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_58522915
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 22:21 schreef petre86 het volgende:
Als sodom en gomorra? Als het paradijs? Als toevluchtsoord of als hel?

Veel mensen hebben een eerste indruk over Nederland. Wat zou jouw buurman zeggen als je hem vraagt wat er bij hem/haar opkomt als je Nederland zegt?
Hier gaattie verder: Hoe denken buitenlanders over Nederland(ers) - deel 2

[ Bericht 27% gewijzigd door Bora-Bora op 07-05-2008 01:46:54 ]
 FR
  Moderator woensdag 7 mei 2008 @ 00:27:36 #315
45833 crew  Fogel
pi_58523220
Dit is post 314 in dit topic...
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
  woensdag 7 mei 2008 @ 01:35:53 #316
75556 erkel
back from Dagestan
pi_58523983
Oneindig topic! WOEHOE!!

-edit- en toen zat ie toch vol.

edit2 toch niet
Weisst
pi_58524010
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 00:27 schreef Fogel het volgende:
Dit is post 317 in dit topic...