Precies.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is gewoon een economische reden in plaats van een culturele
Niet dat ik mijn moeder in huis zal nemen als ze oud is, maar als ze eenmaal aan een bejaardentehuis toe is ben ik wel van plan een deel van mijn levensstandaard op te geven om haar in een luxe versie te stoppen waar je je helemaal blauw betaalt aan verzorgingskosten, maar waar ze wel vertroeteld worden.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:48 schreef MinderMutsig het volgende:
Er is op zich niks mis met het concept bejaardenhuis. Ik zou er echt voor passen om bij mijn kinderen in te gaan wonen en mijn zelfstandigheid op te geven. De uitvoering is soms nogal belabberd, m.n. als het om verpleeghuizen gaat, maar met een verzorgingshuis / bejaardentehuis is niks mis.
Die hoor ik ook vaak!quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:33 schreef maartena het volgende:
[..]![]()
Ik krijg wel vaak vragen als:
Netherlands? I thought it was Holland? And why are they called Dutch?
Het zal inderdaad meer over de buitenlandse dan het Nederlandse leger zeggenquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:47 schreef _The_General_ het volgende:
In de diplomatieke en militaire kringen waar ik af en toe in verkeer hoor ik alleen maar dat we zo'n vriendelijk en netjes volk zijn. Voortuintjes, gewassen ramen etc. Daarnaast hoor ik heel vaak dat we zo'n fantastisch goed leger hebben. Iets wat de Nederlander zelf waarschijnlijk niet vindt!
Hier gaattie verder: Hoe denken buitenlanders over Nederland(ers) - deel 2quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:21 schreef petre86 het volgende:
Als sodom en gomorra? Als het paradijs? Als toevluchtsoord of als hel?
Veel mensen hebben een eerste indruk over Nederland. Wat zou jouw buurman zeggen als je hem vraagt wat er bij hem/haar opkomt als je Nederland zegt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |