Het zijn gewoon weer de gebruikelijke steken/steekjes die me al een paar dagen lang opvielen. Ze zijn missschien iets geniepiger, maar ze zijn er wel. Ik wil wel voorbeelden geven, maar ik wil er ook geen wellus/nietus van maken met voorbeelden die tot in den treure uitgespit worden.quote:Op woensdag 21 november 2007 12:13 schreef Falco het volgende:
Wat was/is er aan de hand?
Wie steekt wat waarin? Of bedoel je dit?quote:Op woensdag 21 november 2007 12:14 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het zijn gewoon weer de gebruikelijke steken/steekjes die me al een paar dagen lang opvielen. Ze zijn missschien iets geniepiger, maar ze zijn er wel. Ik wil wel voorbeelden geven, maar ik wil er ook geen wellus/nietus van maken met voorbeelden die tot in den treure uitgespit worden.
yvonne doet het wel goed, ik ben niet ontevreden.quote:Op woensdag 21 november 2007 11:49 schreef Jarno het volgende:
Dikke maand verder, even terugkomen op We doen het niet meer! he.
Zoals voorspeld is er (weer) geen flikker verandert. Dat geeft ook niet, maar kunnen we dan in de toekomst verschoont blijven van dit soort paniektopic's en gewoon accepteren dat het is zoals het is - OF gaan doen wat je in dergelijke paniektopics zegt dat je gaat doen?
Worden dit soort uitspattingen - zoals je ze wel vaker ziet - uberhaupt wel geevalueerd achter de schermen?
De mods doen uitstekend werk en wat mij betreft besteden we hier GEEN aandacht aan. Sommige users hebben gewoon te veel aandacht nodig.quote:Op woensdag 21 november 2007 19:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
yvonne doet het wel goed, ik ben niet ontevreden.
Tuurlijk blijft er af en toe wel wat door de mazen glippen.
Waarom verdedigde je dat soort lui dan?quote:Op woensdag 21 november 2007 21:02 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
De mods doen uitstekend werk en wat mij betreft besteden we hier GEEN aandacht aan. Sommige users hebben gewoon te veel aandacht nodig.
Wat ben jij fatalistisch zeg.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:01 schreef du_ke het volgende:
Tja ach er is niet zoveel aan te doen.
Voordat ik aan mijn koffie begin, wil ik graag opmerken dat het aantijging met een lange ij is.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:20 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Als het wordt opgemerkt wordt het genoten en vliegen ze er vanaf waneer de maat vol is.
Met vage aanteigingen kunnen de mods weinig.
quote:Op woensdag 21 november 2007 22:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Voordat ik aan mijn koffie begin, wil ik graag opmerken dat het aantijging met een lange ij is.
At your service!
Jazeker.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:50 schreef EchtGaaf het volgende:
Gaat dit topic eigenlijk wel ergens over?
Nogmaals, soms hebben users te veel aandacht nodig.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waarom verdedigde je dat soort lui dan?
quote:Op woensdag 21 november 2007 19:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
yvonne doet het wel goed, ik ben niet ontevreden.
Tuurlijk blijft er af en toe wel wat door de mazen glippen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |