Op gebied van Amsterdam altijd.quote:Op woensdag 21 november 2007 10:36 schreef MadMaster het volgende:
Oei, overschat ik jullie nu?
Je bent net zo creatief als de krakers destijds...quote:Op woensdag 21 november 2007 10:43 schreef starla het volgende:
FC de kutkrakers
De Hanekamp
Huize allemachtig prachtig die jaren tachtig
Vestiging tering we krijgen uitkering
Je kunt het toch alsnog vragen? Dan onthoudt ik me van een antwoordquote:Op woensdag 21 november 2007 10:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
L*l, dat wilde ik net gaan vragen, omdat niemand er 4 op een rij krijgt...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen de Groote Keyzer is goed...quote:Op woensdag 21 november 2007 10:55 schreef steekbal het volgende:
Volgens mij zijn er vier genoemd?
De witte de wit?
het ascii
Grote Keyzer (of zoiets)
Hotel Bosch (Arnhem, ben er vaak langs gefietst)
Het daarnaast gelegen pand aan de PH-kade, dat is de foto met al die hoogwerkers voor het pand.quote:Op woensdag 21 november 2007 10:56 schreef RoofingBurner het volgende:
Nicolaaskerk is er ook eentje volgens mij.
Toen was ik 11 maanden oudquote:Op woensdag 21 november 2007 10:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alleen de Groote Keyzer is goed...
Andere vraag:
Welke 2 personen werden er in de hieronder getoonde container op het dak van de Grote Wetering gezet om deel te nemen aan de ontruiming van het kraakpand, medio november/december 1981?
[ afbeelding ]
Ja, dat zou op zich logisch zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 21 november 2007 11:43 schreef PhysicsRules het volgende:
zwarte piet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |