Ik hoop dat er vannacht genoeg beveiliging wakker is want ik acht die gek tot alles in staat als dat onnozele wicht nog één ding verkeerd zegt.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:21 schreef Mokum020 het volgende:
Brian:"Aman, kom eens.....zou het niet in je opkomen om te vragen hoe het met MIJ gaat?"
sjezusssss
In bed is dat altijd op wonderbaarlijke wijze over.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik hoop dat er vannacht genoeg beveiliging wakker is want ik acht die gek tot alles in staat als dat onnozele wicht nog één ding verkeerd zegt.![]()
![]()
Toen ze hem aantrok was het een string maar die kont heeft hem opgerektquote:
Gisteren had ze ook al zo'n fuik aan. Bang dat die zetpil er weer uit schiet?quote:
Yep.. op dit moment wel, maar Brian gaat hem zeker nog krijgen.. daar ben ik van overtuigd!quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:29 schreef rooie3 het volgende:
En Huub doet weer aardig tegen Brian.Ja alles voor de show he Huub.
Eerst de "kerstsingle" van Dennis, daarna mag hij weg van de FEBO...........quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:35 schreef avonne het volgende:
Nou, deel 27 van "Topoverleg" .
Nutteloos.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Toen ze hem aantrok was het een string maar die kont heeft hem opgerekt
Nee dan mag Amanda iets leuks.Want Amanda houd Dennis erin.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:37 schreef Ziet het volgende:
dennis mag eruit van achter als ze met een goed plan komen
Huhquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:37 schreef Taurus het volgende:
Brian: "Toen Dennis Nadia niet goed verzorgde.."
Vrouwen hoef je niet te verzorgen achterlijke middeleeuwse aap!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |