Ja, ja ...... Alsof Sinterklaas om 10:00 's-morgens even een facial komt geven .......quote:Op woensdag 21 november 2007 09:50 schreef beequeen het volgende:
Volgens Amanda is er iemand uit Spanje die de dames injecties in hun gezicht gaat geven of zoiets.![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 09:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, ja ...... Alsof Sinterklaas om 10:00 's-morgens even een facial komt geven .......
Van VOL:quote:Op woensdag 21 november 2007 09:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zonder enige twijfel heeft VOL dat gezien ...... Het vreemde is alleen dat ik al die uren uitsluitend Amanda 1 enkele keer naar het toilet heb zien rennen ! En Dennix ging 1 keer ........ (Maar geloof vooral wie je wilt geloven)
quote:Op woensdag 21 november 2007 09:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, ja ...... Alsof Sinterklaas om 10:00 's-morgens even een facial komt geven .......
Ik denk speciale injectie voor Amanda, war de haren spontaan van uitvallen, dan hoeft ze zelf ook niet meer te beslissen.quote:Op woensdag 21 november 2007 09:50 schreef beequeen het volgende:
Volgens Amanda is er iemand uit Spanje die de dames injecties in hun gezicht gaat geven of zoiets.![]()
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op woensdag 21 november 2007 09:56 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik denk speciale injectie voor Amanda, war de haren spontaan van uitvallen, dan hoeft ze zelf ook niet meer te beslissen.
Kotsmisselijk word ik er van en daar helpt geen zetpil tegen.quote:Op woensdag 21 november 2007 10:00 schreef riri het volgende:
Waarom moet bij Amanda altijd alles goed gemaakt worden met verassingen en weet ik wat al niet meer als ze ergens een tegenslag van heeft gehad en is dat bij bijvoorbeeld Lieke niet zo?Die wordt gewoon nog ff verder de grond in getrapt,dagen,weken,maanden....is toch raar
Bij de anderen wordt ze geziekt,en nu is de rem erop.quote:Op woensdag 21 november 2007 10:00 schreef riri het volgende:
Waarom moet bij Amanda altijd alles goed gemaakt worden met verassingen en weet ik wat al niet meer als ze ergens een tegenslag van heeft gehad en is dat bij bijvoorbeeld Lieke niet zo?Die wordt gewoon nog ff verder de grond in getrapt,dagen,weken,maanden....is toch raar
Is ook raar...gisteren heeft Amanda, zeker een paar keer, gezegd dat zij belangrijk is voor de kooi en dat zij krijgt wat ze wil....die heeft zo vaak staan stampvoeten en gillen dat ze "anders" weg gaat achter bij de redaktie én haar zin gekregen dat ze nu denkt "belangrijk" te zijn voor het programma..quote:Op woensdag 21 november 2007 10:00 schreef riri het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |