Ja, ja ...... Alsof Sinterklaas om 10:00 's-morgens even een facial komt geven .......quote:Op woensdag 21 november 2007 09:50 schreef beequeen het volgende:
Volgens Amanda is er iemand uit Spanje die de dames injecties in hun gezicht gaat geven of zoiets.![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 09:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, ja ...... Alsof Sinterklaas om 10:00 's-morgens even een facial komt geven .......
Van VOL:quote:Op woensdag 21 november 2007 09:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zonder enige twijfel heeft VOL dat gezien ...... Het vreemde is alleen dat ik al die uren uitsluitend Amanda 1 enkele keer naar het toilet heb zien rennen ! En Dennix ging 1 keer ........ (Maar geloof vooral wie je wilt geloven)
quote:Op woensdag 21 november 2007 09:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, ja ...... Alsof Sinterklaas om 10:00 's-morgens even een facial komt geven .......
Ik denk speciale injectie voor Amanda, war de haren spontaan van uitvallen, dan hoeft ze zelf ook niet meer te beslissen.quote:Op woensdag 21 november 2007 09:50 schreef beequeen het volgende:
Volgens Amanda is er iemand uit Spanje die de dames injecties in hun gezicht gaat geven of zoiets.![]()
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op woensdag 21 november 2007 09:56 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik denk speciale injectie voor Amanda, war de haren spontaan van uitvallen, dan hoeft ze zelf ook niet meer te beslissen.
Kotsmisselijk word ik er van en daar helpt geen zetpil tegen.quote:Op woensdag 21 november 2007 10:00 schreef riri het volgende:
Waarom moet bij Amanda altijd alles goed gemaakt worden met verassingen en weet ik wat al niet meer als ze ergens een tegenslag van heeft gehad en is dat bij bijvoorbeeld Lieke niet zo?Die wordt gewoon nog ff verder de grond in getrapt,dagen,weken,maanden....is toch raar
Bij de anderen wordt ze geziekt,en nu is de rem erop.quote:Op woensdag 21 november 2007 10:00 schreef riri het volgende:
Waarom moet bij Amanda altijd alles goed gemaakt worden met verassingen en weet ik wat al niet meer als ze ergens een tegenslag van heeft gehad en is dat bij bijvoorbeeld Lieke niet zo?Die wordt gewoon nog ff verder de grond in getrapt,dagen,weken,maanden....is toch raar
Is ook raar...gisteren heeft Amanda, zeker een paar keer, gezegd dat zij belangrijk is voor de kooi en dat zij krijgt wat ze wil....die heeft zo vaak staan stampvoeten en gillen dat ze "anders" weg gaat achter bij de redaktie én haar zin gekregen dat ze nu denkt "belangrijk" te zijn voor het programma..quote:Op woensdag 21 november 2007 10:00 schreef riri het volgende:
Dat lijkt me duidelijk ja. Ze gedraagt zich inderdaad als een kind dat altijd alles krijgt en volledig van de kaart raakt als het een keer niet lijkt te lukken.quote:Op woensdag 21 november 2007 10:08 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Is ook raar...gisteren heeft Amanda, zeker een paar keer, gezegd dat zij belangrijk is voor de kooi en dat zij krijgt wat ze wil....die heeft zo vaak staan stampvoeten en gillen dat ze "anders" weg gaat achter bij de redaktie én haar zin gekregen dat ze nu denkt "belangrijk" te zijn voor het programma..
Dat is toch ook niet gek dat ze dat denkt, waaruit blijkt het tegendeel dan?quote:Op woensdag 21 november 2007 10:08 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Is ook raar...gisteren heeft Amanda, zeker een paar keer, gezegd dat zij belangrijk is voor de kooi en dat zij krijgt wat ze wil....die heeft zo vaak staan stampvoeten en gillen dat ze "anders" weg gaat achter bij de redaktie én haar zin gekregen dat ze nu denkt "belangrijk" te zijn voor het programma..
Die mensen die van zichzelf zeggen dat ze gevoelsmensen zijn gebruiken dat als excuus voor het gejank, geschreeuw, gezeik, geruzie en vreselijk geslijm.."schatje dit en schatje dat"..zal ik dat voor je doen?"..kom maar lieffie"...bleeehhhhhh....quote:Op woensdag 21 november 2007 10:09 schreef Meganog het volgende:
Het staat allemaal wel in schil contrast met het medeleven dat Huub kreeg na het overlijden van zijn coach.
Gevoelsmensen he...![]()
![]()
![]()
Juist! Ze wil dat Amanda en Brian er voor zorgen dat Dennis niet op die oprotbank komt te zitten...dus eerst een paar dagen slijmen en heel lief doen en dan vragen of ze Lieke op die bank willen zetten...quote:Op woensdag 21 november 2007 10:07 schreef Shayndel het volgende:
brian vertrouwd nadia niet. Ik eigelijk ook niet. Ze lijkt me iemand die niet zomaar een ontbijtje gaat maken. Voor wat hoort wat.
Het is gewoon heel slim, lees sluw om te zeggen dat je een gevoelsmens bent. Je gevoel is namelijk niet discutabel dus kun je ongeoorloofd mensen kwetsen, de grond in boren, fysiek geweld gebruiken etc..omdat het zgn uit je gevoel komt. Voor alles staat het excuus al vast. Ideaal eigenlijk, het is alleen wel voorbehouden aan mensen die weinig tot geen hersencapaciteit hebben omdat ze enkel en alleen handelen vanuit hun gevoel. Dat is niet omdat hun gevoel zo groot is, het is omdat ze te weinig hersencellen. Het is een gebrek.quote:Op woensdag 21 november 2007 10:13 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Die mensen die van zichzelf zeggen dat ze gevoelsmensen zijn gebruiken dat als excuus voor het gejank, geschreeuw, gezeik, geruzie en vreselijk geslijm.."schatje dit en schatje dat"..zal ik dat voor je doen?"..kom maar lieffie"...bleeehhhhhh....![]()
ik haat zogenaamde gevoelsmensen
Die hebben alleen gevoel voor zichzelf...
![]()
Het probleem is dat haar haar, naast dood, al kort is...quote:Op woensdag 21 november 2007 10:12 schreef noekje het volgende:
en toch kan ik het wel waarderen dat ze haar poot stijf houdt. Ik zie het haar ook echt niet kort doen. Zij is voor mij nog steeds de enige die soms in verweer komt en bij haar mening blijft. Zelfs Huub kan daar wat van leren. Al is haar haar zo dood als een pier, heeft ze het aan zichzelf te danken. Ik kan die eigenwijsheid van haar wel waarderen.
Het spel spelen heet dat...Nix gaat toch nergens heen helaas.quote:Op woensdag 21 november 2007 10:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian kletst met Amanda. Duidelijk dus dat hij 'het spel' gewoon meespeelt met Huub, Japio en Lieke om Dennix eruit te stemmen, maar in werkelijkheid dubbelspel speelt. Hij zoekt nu een verbond met Amanda tegen HJL. Vuile rat, maar dat wisten we al !
quote:Op woensdag 21 november 2007 10:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian kletst met Amanda. Duidelijk dus dat hij 'het spel' gewoon meespeelt met Huub, Japio en Lieke om Dennix eruit te stemmen, maar in werkelijkheid dubbelspel speelt. Hij zoekt nu een verbond met Amanda tegen HJL. Vuile rat, maar dat wisten we al !
Het zijn vieze mensen.quote:Op woensdag 21 november 2007 10:33 schreef Disana het volgende:
Wat zijn het toch een vieze eters.
Maar Brian is natuurlijk ook niet van gisteren (Amanda wel) en weet ook wel dat Dennix dit probeert in te brengen om zelf zo een opening naar Brian te maken...zo van,ik Dennix,wil niet met JHL samenwerken maar wel met jou Brian.quote:Op woensdag 21 november 2007 10:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian denkt dat HJL een plan tegen hem hebben en daarom 'aansluiting' zoeken met Dennix. Brian probeert Amanda uit te horen ......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |