de combinatie gewoon 8)quote:Op donderdag 22 november 2007 11:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo bijzonder zijn ze toch ook weer niet? Of je moet het lage, strakke cheerleader pakje bedoelen
Ja joh..als het seizoen net is afgelopenquote:Op donderdag 22 november 2007 14:23 schreef Treveo het volgende:
[..]
Idd... over een maandje ofzo ga ik wel weer terug op die van Heroes
Ahja, is waar ook.. dan maar als volume 3 weer begintquote:Op donderdag 22 november 2007 16:13 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Ja joh..als het seizoen net is afgelopen
..nog vier-en-een-halve dag btw![]()
Ik zal mezelf ook maar es een leuke heroes-pic aanmetenquote:Op donderdag 22 november 2007 17:29 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ahja, is waar ook.. dan maar als volume 3 weer begint
Sexy... laat mij raden... Sylar die "boom" zegt?quote:Op donderdag 22 november 2007 18:06 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Ik zal mezelf ook maar es een leuke heroes-pic aanmeten
Ik moest serieus zwaar nadenken wanneer Sylar boom zegt (als in treequote:Op donderdag 22 november 2007 18:18 schreef Treveo het volgende:
[..]
Sexy... laat mij raden... Sylar die "boom" zegt?
Hehe, "boem" dan?quote:Op donderdag 22 november 2007 18:20 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik moest serieus zwaar nadenken wanneer Sylar boom zegt (als in tree) maar nu begrijp ik hem.
Nehh..dat stukje had eigenlijk nog veel vetter kunnen zijn naar mijn mening. Ik denk iets van Noah ofzoquote:Op donderdag 22 november 2007 18:18 schreef Treveo het volgende:
[..]
Sexy... laat mij raden... Sylar die "boom" zegt?
quote:Op donderdag 22 november 2007 19:38 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik weet waarom Ma Petrelli De naam van Victoria Pratt niet wou geven
Geen spoiler
Wat zou haar ability zijn...quote:Op donderdag 22 november 2007 19:38 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik weet waarom Ma Petrelli De naam van Victoria Pratt niet wou geven
Geen spoiler
Als je het echt wil weten.. Ze is de dochter van Bob (de huidige baas van The Company, die zelf alles in goud kan veranderen) en naast de kracht van extreem geil zijn kan ze ook elektriciteit schietenquote:Op donderdag 22 november 2007 20:00 schreef HaPpY_MuShRoOm het volgende:
Er staat zoveel moois over seizoen 2 in dit topic. Jullie lopen zo ver vooruit op NL! Ik moet echt moeite doen om niet alles door te gaan zitten lezen. En wie is dat mokkel, Kirsten Bell?![]()
Alles in goud kan veranderen?quote:Op donderdag 22 november 2007 20:16 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Als je het echt wil weten.. Ze is de dochter van Bob (de huidige baas van The Company, die zelf alles in goud kan veranderen) en naast de kracht van extreem geil zijn kan ze ook elektriciteit schieten
Yep. Is volgens mij laten zien in de eerste/tweede aflevering van seizoen 2.quote:Op donderdag 22 november 2007 20:47 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Alles in goud kan veranderen?![]()
Nietjes uit haar navel schietenquote:Op donderdag 22 november 2007 19:58 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Wat zou haar ability zijn...![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is tevens de inkomstenbron van the companyquote:Op donderdag 22 november 2007 20:47 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Alles in goud kan veranderen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |