Het valt nu echt enorm mee... het ging paar weken terug echt heel hardquote:Op donderdag 22 november 2007 07:31 schreef Ang3l het volgende:
Jeumig wat vliegt dit topic!
Lijkt West wel! Of Nathan!
Voor die twee afleveringen? Kan je beter gelijk eentje maken voor Volume/Season 3quote:Op donderdag 22 november 2007 08:19 schreef Treveo het volgende:
En nog steeds hebben wij iemand nodig die de OP wil maken [afbeelding]
Of een beetje algemene OP?quote:Op donderdag 22 november 2007 08:41 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Voor die twee afleveringen? Kan je beter gelijk eentje maken voor Volume/Season 3
Allang... volume 2 stopt over 2 afleveringen en dan moeten wij wachten... hoelang precies weet niemandquote:Op donderdag 22 november 2007 09:57 schreef Ulreazj het volgende:
Al bekend of die schrijversstaking nog effect heeft op Heroes ?
quote:Op donderdag 22 november 2007 02:50 schreef got.rice het volgende:
woooowww het stukje waar hayden zit vastgebonden bij meneer bob, wat een benen!
Niet bekend. Ik betwijfel of dieren ook het mutatie-dna hebben of kunnen krijgen.quote:Op donderdag 22 november 2007 11:11 schreef Coiler het volgende:
Is er nu al bekend welke krachten Mr. Muggles heeft trouwens?
tvp
Er flitste heel even bij het kijken van de aflevering door mijn hoofd dat Victoria Pratt Mr.Muggles is. Alleen maar omdat Angela Petrelli niet het geheim van Victiora wilde zeggen. Maar het zal wel bij die rare gedachte blijvenquote:Op donderdag 22 november 2007 11:11 schreef Coiler het volgende:
Is er nu al bekend welke krachten Mr. Muggles heeft trouwens?
tvp
Zou wel interessant zijnquote:Op donderdag 22 november 2007 11:33 schreef Atori het volgende:
[..]
Er flitste heel even bij het kijken van de aflevering door mijn hoofd dat Victoria Pratt Mr.Muggles is. Alleen maar omdat Angela Petrelli niet het geheim van Victiora wilde zeggen. Maar het zal wel bij die rare gedachte blijven![]()
Hmmmm op zich geen gekke gedachte. Beetje Harry Potter achtig met die rat qua shape shifting en dus zo verborgen zijn. Parkman zal haar wel vinden als hij Mr. Muggles tegenkomt en ineens gedachtes hoortquote:Op donderdag 22 november 2007 11:33 schreef Atori het volgende:
[..]
Er flitste heel even bij het kijken van de aflevering door mijn hoofd dat Victoria Pratt Mr.Muggles is. Alleen maar omdat Angela Petrelli niet het geheim van Victiora wilde zeggen. Maar het zal wel bij die rare gedachte blijven![]()
Jepquote:
Praat me niet over Harry Potter, heb net 't zevende deel uit. Mijn mening + 'spoiler' over HP7:quote:Op donderdag 22 november 2007 11:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hmmmm op zich geen gekke gedachte. Beetje Harry Potter achtig met die rat qua shape shifting en dus zo verborgen zijn. Parkman zal haar wel vinden als hij Mr. Muggles tegenkomt en ineens gedachtes hoort
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed, die Mr. Muggles theorie zou echt grappig zijn. Jammer dat die vrouw een vrouw is, en Mr. Muggles een mannetje hè.. Anders had ie wel Mrs. Muggles geheten
.
Ben benieuwd of die andere vrouw nou nog een belangrijke rol gaat spelen.. in die laatste twee ep's wss niet meer of wel? Misschien in Vol. 3. Wie weet..
quote:Op donderdag 22 november 2007 11:42 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Praat me niet over Harry Potter, heb net 't zevende deel uit. Mijn mening + 'spoiler' over HP7:Je bedoelt Maya? Ik heb ook nog geen idee wat dat mens in godsnaam gaat doen. Volgens mij meer bedoeld om Sylar een reden te geven bij Mohinder te komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed, die Mr. Muggles theorie zou echt grappig zijn. Jammer dat die vrouw een vrouw is, en Mr. Muggles een mannetje hè.. Anders had ie wel Mrs. Muggles geheten
.
Ben benieuwd of die andere vrouw nou nog een belangrijke rol gaat spelen.. in die laatste twee ep's wss niet meer of wel? Misschien in Vol. 3. Wie weet..
En de pleegzus van Mica dan? Die kan ook nog wel s interessant worden.
Ik denk dat Caitlin bedoeld wordt.... die nu gevangen zit in New York van de toekomst.quote:Op donderdag 22 november 2007 11:47 schreef DaFan het volgende:
[..]
Je bedoelt Maya? Ik heb ook nog geen idee wat dat mens in godsnaam gaat doen. Volgens mij meer bedoeld om Sylar een reden te geven bij Mohinder te komen.
Nee ik bedoelde die andere vrouw op de foto van die hele groep.. Victoria Pratt. Ik vraag me dus af of die Victoria, en idd die pleegzus van Micah nog een rol gaan spelen, of dat zij maar kleine rolletjes hebben.quote:Op donderdag 22 november 2007 11:47 schreef DaFan het volgende:
[..]
Je bedoelt Maya? Ik heb ook nog geen idee wat dat mens in godsnaam gaat doen. Volgens mij meer bedoeld om Sylar een reden te geven bij Mohinder te komen.
Klinkt logisch ja. Zoiets dacht ik ook al wel. Sylar als Spock tegen Kirk: "You don't know anything about power... that's logical"quote:Op donderdag 22 november 2007 12:06 schreef RSH11 het volgende:
Ik lees net dat Sylar er de laatste tijd niet is omdat hij die nieuwe Star Trek film aan het opnemen is.
Dar pleegzusje kan spier bewegingen kopiëren. Haar abilety was iets met "muscle nogwates".quote:Op donderdag 22 november 2007 11:57 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde die andere vrouw op de foto van die hele groep.. Victoria Pratt. Ik vraag me dus af of die Victoria, en idd die pleegzus van Micah nog een rol gaan spelen, of dat zij maar kleine rolletjes hebben.
Peter die kopieert hè, die pleegzus van Micah 'leert' van wat ze ziet. Zou ze dan ook kunnen 'leren' hoe ze bijv. elektrische schokken moet produceren/afschieten zoals Elle? Lijkt me stug, want daar moet je echt het DNA oid voor hebben toch? Maar Sylar dan.. die 'leest' de hersenen van ´n ander en dan kan ie 't ineens ook?![]()
Of denk ik nou krom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |