abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 november 2007 @ 07:31:38 #101
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_54776006
Jeumig wat vliegt dit topic!
Lijkt West wel! Of Nathan!

L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 22 november 2007 @ 08:16:02 #102
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_54776251
quote:
Op donderdag 22 november 2007 07:31 schreef Ang3l het volgende:
Jeumig wat vliegt dit topic!
Lijkt West wel! Of Nathan!

Het valt nu echt enorm mee... het ging paar weken terug echt heel hard
  donderdag 22 november 2007 @ 08:19:24 #103
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_54776273
En nog steeds hebben wij iemand nodig die de OP wil maken
  donderdag 22 november 2007 @ 08:41:48 #104
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_54776451
quote:
Op donderdag 22 november 2007 08:19 schreef Treveo het volgende:
En nog steeds hebben wij iemand nodig die de OP wil maken [afbeelding]
Voor die twee afleveringen? Kan je beter gelijk eentje maken voor Volume/Season 3
  donderdag 22 november 2007 @ 08:49:13 #105
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_54776510
quote:
Op donderdag 22 november 2007 08:41 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Voor die twee afleveringen? Kan je beter gelijk eentje maken voor Volume/Season 3
Of een beetje algemene OP?
pi_54777332
ik denk dat Adam toch niet slecht is. Hij denkt op zijn beurt dat The Company slecht is en wilt daarmee de leden uitschakelen.
En ik vind dat er niet echt een 'bad guy' is bij Heroes, behalve Sylar dan. Maar hij is dan ook geen echte antagonist. Er moet iemand zijn die echt heel slecht is.
pi_54777437
Al bekend of die schrijversstaking nog effect heeft op Heroes ?
  donderdag 22 november 2007 @ 10:03:49 #108
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_54777526
quote:
Op donderdag 22 november 2007 09:57 schreef Ulreazj het volgende:
Al bekend of die schrijversstaking nog effect heeft op Heroes ?
Allang... volume 2 stopt over 2 afleveringen en dan moeten wij wachten... hoelang precies weet niemand
  donderdag 22 november 2007 @ 11:11:55 #109
189520 Coiler
Monument van een vent
pi_54778676
Is er nu al bekend welke krachten Mr. Muggles heeft trouwens?

tvp
pi_54778881
quote:
Op donderdag 22 november 2007 02:50 schreef got.rice het volgende:
woooowww het stukje waar hayden zit vastgebonden bij meneer bob, wat een benen!

Zo bijzonder zijn ze toch ook weer niet? Of je moet het lage, strakke cheerleader pakje bedoelen
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
pi_54778912
quote:
Op donderdag 22 november 2007 11:11 schreef Coiler het volgende:

tvp
Niet bekend. Ik betwijfel of dieren ook het mutatie-dna hebben of kunnen krijgen.
pi_54779038
quote:
Op donderdag 22 november 2007 11:11 schreef Coiler het volgende:

tvp
Er flitste heel even bij het kijken van de aflevering door mijn hoofd dat Victoria Pratt Mr.Muggles is. Alleen maar omdat Angela Petrelli niet het geheim van Victiora wilde zeggen. Maar het zal wel bij die rare gedachte blijven
  donderdag 22 november 2007 @ 11:34:54 #113
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_54779084
quote:
Op donderdag 22 november 2007 11:33 schreef Atori het volgende:

[..]

Er flitste heel even bij het kijken van de aflevering door mijn hoofd dat Victoria Pratt Mr.Muggles is. Alleen maar omdat Angela Petrelli niet het geheim van Victiora wilde zeggen. Maar het zal wel bij die rare gedachte blijven
Zou wel interessant zijn
pi_54779110
quote:
Op donderdag 22 november 2007 11:33 schreef Atori het volgende:

[..]

Hmmmm op zich geen gekke gedachte. Beetje Harry Potter achtig met die rat qua shape shifting en dus zo verborgen zijn. Parkman zal haar wel vinden als hij Mr. Muggles tegenkomt en ineens gedachtes hoort
pi_54779170
Mr. Muggles it toch die hond ?
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_54779193
quote:
Op donderdag 22 november 2007 11:39 schreef EvilMarc het volgende:
Mr. Muggles it toch die hond ?
Jep

De troetelhond van de vrouw van Bennet

[ Bericht 8% gewijzigd door Foreverblue op 22-11-2007 11:46:04 ]
pi_54779232
quote:
Op donderdag 22 november 2007 11:36 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Hmmmm op zich geen gekke gedachte. Beetje Harry Potter achtig met die rat qua shape shifting en dus zo verborgen zijn. Parkman zal haar wel vinden als hij Mr. Muggles tegenkomt en ineens gedachtes hoort
Praat me niet over Harry Potter, heb net 't zevende deel uit. Mijn mening + 'spoiler' over HP7:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maargoed, die Mr. Muggles theorie zou echt grappig zijn . Jammer dat die vrouw een vrouw is, en Mr. Muggles een mannetje hè.. Anders had ie wel Mrs. Muggles geheten .

Ben benieuwd of die andere vrouw nou nog een belangrijke rol gaat spelen.. in die laatste twee ep's wss niet meer of wel? Misschien in Vol. 3. Wie weet..
pi_54779258
Die heeft toch geen krachten?

En Treveo je ava.. fucked up man
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_54779314
quote:
Op donderdag 22 november 2007 11:42 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Praat me niet over Harry Potter, heb net 't zevende deel uit. Mijn mening + 'spoiler' over HP7:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maargoed, die Mr. Muggles theorie zou echt grappig zijn . Jammer dat die vrouw een vrouw is, en Mr. Muggles een mannetje hè.. Anders had ie wel Mrs. Muggles geheten .

Ben benieuwd of die andere vrouw nou nog een belangrijke rol gaat spelen.. in die laatste twee ep's wss niet meer of wel? Misschien in Vol. 3. Wie weet..
Je bedoelt Maya? Ik heb ook nog geen idee wat dat mens in godsnaam gaat doen. Volgens mij meer bedoeld om Sylar een reden te geven bij Mohinder te komen.

En de pleegzus van Mica dan? Die kan ook nog wel s interessant worden.
pi_54779406
quote:
Op donderdag 22 november 2007 11:47 schreef DaFan het volgende:

[..]

Je bedoelt Maya? Ik heb ook nog geen idee wat dat mens in godsnaam gaat doen. Volgens mij meer bedoeld om Sylar een reden te geven bij Mohinder te komen.

Ik denk dat Caitlin bedoeld wordt.... die nu gevangen zit in New York van de toekomst.

Copycat girl hoor je inderdaad ook niks meer van helaas. Dat vond ik juist een leuke aanwinst en goed om naar te kijken
pi_54779418
Misschien gaan Maya en Monica een belangrijkere rol spelen in deel 3...?
pi_54779566
quote:
Op donderdag 22 november 2007 11:47 schreef DaFan het volgende:

[..]

Nee ik bedoelde die andere vrouw op de foto van die hele groep.. Victoria Pratt. Ik vraag me dus af of die Victoria, en idd die pleegzus van Micah nog een rol gaan spelen, of dat zij maar kleine rolletjes hebben.

Peter die kopieert hè, die pleegzus van Micah 'leert' van wat ze ziet. Zou ze dan ook kunnen 'leren' hoe ze bijv. elektrische schokken moet produceren/afschieten zoals Elle? Lijkt me stug, want daar moet je echt het DNA oid voor hebben toch? Maar Sylar dan.. die 'leest' de hersenen van ´n ander en dan kan ie 't ineens ook?

Of denk ik nou krom ?
pi_54779718
Ik lees net dat Sylar er de laatste tijd niet is omdat hij die nieuwe Star Trek film aan het opnemen is.
pi_54779821
quote:
Op donderdag 22 november 2007 12:06 schreef RSH11 het volgende:
Ik lees net dat Sylar er de laatste tijd niet is omdat hij die nieuwe Star Trek film aan het opnemen is.
Klinkt logisch ja. Zoiets dacht ik ook al wel. Sylar als Spock tegen Kirk: "You don't know anything about power... that's logical"
  donderdag 22 november 2007 @ 12:11:07 #125
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_54779823
quote:
Op donderdag 22 november 2007 11:57 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Nee ik bedoelde die andere vrouw op de foto van die hele groep.. Victoria Pratt. Ik vraag me dus af of die Victoria, en idd die pleegzus van Micah nog een rol gaan spelen, of dat zij maar kleine rolletjes hebben.

Peter die kopieert hè, die pleegzus van Micah 'leert' van wat ze ziet. Zou ze dan ook kunnen 'leren' hoe ze bijv. elektrische schokken moet produceren/afschieten zoals Elle? Lijkt me stug, want daar moet je echt het DNA oid voor hebben toch? Maar Sylar dan.. die 'leest' de hersenen van ´n ander en dan kan ie 't ineens ook?

Of denk ik nou krom ?
Dar pleegzusje kan spier bewegingen kopiëren. Haar abilety was iets met "muscle nogwates".

Saylar verwijderd de hersenen en bestudeerd deze. (Hij heeft de abilety om te "zien" hoe hersenen werken = hoe "klokjes en radertjes" lopen en weet hoe hij zijn hersenen kan gebruiken). Het is me alleen niet duidelijk of hij ze dan ook opeet ofzo Wat er met de hersenen gebeurt laten ze nooit zien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')