Drie mogelijkheden, Bob, Elle of Mohinder.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:08 schreef Treveo het volgende:
[..]
Alleen is nu de vraag wie hem terughaalde en waarom?
9th Wonders.quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:15 schreef RSH11 het volgende:
Waar moet ik morgen nou heen met m'n theorieën?
(nofi Breuls)
Ik heb er wel eentje, wel flauw maar:quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:44 schreef Dalamar het volgende:
Met de informatie die ik nu heb zijn er feiten die voor én tegen deze drie spreken. Iemand nog interessante theorietjes hierover?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Mr. Muggles een hero. Zou 't wel lollig vinden als het echt zo was. En Sylar moet weer echt evil worden, want zo als ie nu is, is is ie nogal saai.
![]()
FOK! is hier nu ook even echt raar bezig, hopelijk fixen ze het snel... nog maar 2 dagen!quote:Op zondag 25 november 2007 12:24 schreef RSH11 het volgende:
Klopt het dat dit topic niet meer in myat staat?
Edit: Oh, nu is 'ie er weer![]()
Nou ja, speculeren, na Volume 1 was het enige speculeren wat er nu met Sylar was gebeurt, en dat weten we nu nog steeds nietquote:Op zondag 25 november 2007 13:22 schreef Treveo het volgende:
[..]
Idd kut, maar ja... daarna is het weer lekker speculeren [afbeelding]
Alleen dat ie is weggesleept...quote:Op zondag 25 november 2007 14:29 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Nou ja, speculeren, na Volume 1 was het enige speculeren wat er nu met Sylar was gebeurt, en dat weten we nu nog steeds niet
Haha, super!quote:Op zondag 25 november 2007 15:46 schreef Liquidootje het volgende:
[ link | afbeelding ]
http://www.drivl.com/posts/view/719
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |