Als gemiste user zeg ik: oprecht dank!quote:Op woensdag 21 november 2007 20:53 schreef Argento het volgende:
Winnaars: van harte!
Echt waar?quote:
Thnx.quote:Jij ook gefeliciteerd trouwens. Wij schijnen ertoe te doen.![]()
Vrije marktwerking zou de vrijheid van elk individu het best ten goede komen.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:26 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Nee. Maar geef 'ns antwoord op de vraag.
Ja.quote:
Ik heb de drie intelligentstequote:Thnx..
Heb ook 2 x de intelligentste-award gehad van Fok!..
Het stelt niets voor.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja.![]()
[..]
Ik de drie intelligentste. Van Mierlo, Pastors en Femke Halsema zijn allen intelligent.![]()
Jawel hoor. POL is eigenlijk het enige discussie-subforum hier, dus het gaat best ergens over. Fok is verder het grootste forum van Nederland en behoort wrs tot 1 van de 10 grootste ter wereld. Naast vele vaste users wordt het forum door vele lurkers gadegeslagen...quote:
Het kan als feedback dienen. Het voordeel is dat je een idee krijgt wat de dynamiek van je postings is. Vragen van: kom je (goed) over, val je op en zo ja hoe. Worden je postings en topics gelezen en goed gewaardeerd. Etc.quote:Misschien ene indicatie, meer niet.
Je kan hier van alles leren. Je kan het nieuws mbt politiek passief lezen,m aar je kan er ook voor kiezen om actief met anderen in discussie te gaan. Ik ben vooral ook benieuwd naar nadere visies. Ik vind het leuk als je tegenstander het lastig kan maken in ene discussie. Etc.quote:En waar doe je het voor?
Alleen is het geen uitzondering dat intelligente mensen soms hele erg domme dingen doen.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja.![]()
[..]
Ik heb de drie intelligentsteVan Mierlo, Pastors en Femke Halsema zijn allen intelligent.
![]()
Dat is een feit ja. Helaas. (vaak zijn die rechtsquote:Op woensdag 21 november 2007 22:33 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Alleen is het geen uitzondering dat intelligente mensen soms hele erg domme dingen doen.
Dit zijn geen dogma's, die punten beargumenteer ik keer op keer en ik geef er voorbeelden van. Ik ken maar één dogma, DS4 refereerde er al aan, en dat is de soevereiniteit van het individu en het daaruit voortvloeiende eigendomsrecht.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:10 schreef K-Billy het volgende:
Vrije marktwerking zou de vrijheid van elk individu het best ten goede komen.
Vrije marktwerking zou altijd leiden tot goedkopere en betere producten.
Zonder sociaal verzekeringsstelsel worden mensen goedwillende weldoeners, 'die aan anderen geven omdat ze zelf in zo'n situatie ook geholpen willen worden'.
Alle problemen op deze aardbol, veroorzaakt door menselijk handelen, worden uiteindelijk veroorzaakt doordat er grote overheden zijn.
Deze slaat al helemaal nergens op aangezien ik dat nooit betoog.quote:In een wereld waarin iedereen zijn vrijheid heeft, schendt niemand elkaars belangen, perkt niemand elkaars vrijheden in, ondanks dat er niets is om individuele vrijheid te verdedigen -- of nee, 'dat doen jij en ik omdat dat vanzelf spreekt'.
Uit 'Which movie presents a society that best reflects your own personal utopia':quote:Op donderdag 22 november 2007 00:03 schreef Floripas het volgende:
HenriO, heb jij het lolbertarianforum al ontdekt? http://forums.somethingawful.com/forumdisplay.php?forumid=201
Ken ik niet, is het leuk?quote:Op donderdag 22 november 2007 00:03 schreef Floripas het volgende:
HenriO, heb jij het lolbertarianforum al ontdekt? http://forums.somethingawful.com/forumdisplay.php?forumid=201
Een combinatie va flauw, hilarisch en soms heel zinnig. De Mallard Fillmore-thread is van begin tot eind de moeite waard: libertariërs die de flauwste strip van Amerika aan stukken trekken.quote:Op donderdag 22 november 2007 00:11 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Ken ik niet, is het leuk?
Nee hoor ook vaak genoeg links. Ik denk zelfs wel vaker, omdat de meeste ondernemers niet super veel gestudeerd hebben, maar wel de Universiteit des Leven hebben doorlopen en dat kunnen types als Halsema, Plasterk e.d. niet zeggen.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is een feit ja. Helaas. (vaak zijn die rechts)
Ja, Deep Throat natuurlijk.quote:Op donderdag 22 november 2007 00:11 schreef gronk het volgende:
[..]
Uit 'Which movie presents a society that best reflects your own personal utopia':
'Soylent Green is fiat currency!'
Afgezien daarvan twijfel ik tussen barbarella en fight club.
Ik bied The Green Door. Multiculti verbroederingquote:
Ja, mits je bekend bent met SA.quote:Op donderdag 22 november 2007 00:11 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Ken ik niet, is het leuk?
quote:proper tea is theft
quote:But their wages and working conditions are a product of the free market, and as such is a good thing. Think about how much the cost of bread would go up if you had to pay everyone in the wheat factory. Then how would they afford to eat, with bread prices shooting through the roof? You must teach them this.
With a whip.
Er zitten trouwens een shitload aan libertariers op SA.quote:Op donderdag 22 november 2007 00:03 schreef Floripas het volgende:
Ik was er al op gewezen, maar geen tijd, geen tijd..quote:Op woensdag 21 november 2007 17:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Beste Sigme, fouten zijn menselijk, toch heb je onze DS4 tekort gedaan.
Hertelling wijst uit dat ook DS4 4 stemmen heeft gekregen voor de Alexander Pechtold Trofee.
Op DS4 hadden gestemd:
1 EchtGaaf
2 Xtreem
3 Rock_de-Brazilliaan
4 Du_Ke.
Dit betekent dat je trofee door de midden moet.......en de helft naar DS4 moet..![]()
Je herhaalt ze, ja en je gebruikt ze als argument voor iets anders, maar argumenten zie ik niet of nauwelijks.quote:Op donderdag 22 november 2007 00:02 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Dit zijn geen dogma's, die punten beargumenteer ik keer op keer en ik geef er voorbeelden van.
Dat is meer een ideaal, denk ik. Een dogma is bijvoorbeeld als je er automatisch van uit gaat dat het één tot het ander leidt, dat verschijnselen altijd op een bepaalde manier moeten worden uitgelegd of dat het één niet met het ander samen kan gaan. Zoiets.quote:Ik ken maar één dogma, DS4 refereerde er al aan, en dat is de soevereiniteit van het individu en het daaruit voortvloeiende eigendomsrecht.
Zeker wel. Ik heb je vaak genoeg gevraagd wie in de door jou voorgestelde samenlevingsvorm de vrijheid van het individu beschermt en je antwoord was vaak 'jij en ik' of iets in die trant.quote:Deze slaat al helemaal nergens op aangezien ik dat nooit betoog.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |