Bouhla, Heitinga, de Clerquote:Bijzonder relevant topic . Maar serieus ook, Bouma, Melchiot, Ooijer.. Ik vertrouw mezelf nog meer als verdediger van het Nederlandse elftal, en ik ZUIG HARD. We moeten toch wel wat beters hebben rondlopen?
Tja Van basten wil Europees kampioen worden, dan maakt de poule niet uit.quote:Op woensdag 21 november 2007 19:58 schreef Sloggi het volgende:
Mooi toch, dat we verliezen. Zitten we tenminste niet in pot 1.
Of 'Dat jullie geen aanknopingspunten voor een goed EK zagen kwam door de mist'.quote:Op woensdag 21 november 2007 19:36 schreef sjimz het volgende:
Ik ben benieuwd wat Marco en zijn voorstanders hierover te zeggen hebben.
Zal wel zijn van: We zijn toch al geplaatst.
die hebben toch ook wel een flinke kronkel in hun hoofd hoor. Of ze zijn gewoon op zoek naar goedkope russische hoerenquote:Op woensdag 21 november 2007 20:16 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Of 'Dat jullie geen aanknopingspunten voor een goed EK zagen kwam door de mist'.
Nee, het was opnieuw zwaar bagger. Toch kon ik uiteindelijk wel lachen om die Oranje-supporters die waren meegereisd en zich maar weer eens lieten naaien door Marco.
Maar respect voor die die-hards.
quote:Op woensdag 21 november 2007 20:30 schreef DIGGER het volgende:
Als we het nou heel slecht doen op het EK en ons nipt voor het WK plaatsen, komen we misschien wel in pot 3.
Alsdus van Basten over z'n tactiek, in voorbereiding op het WK2010.
Of waren het Russische hoeren, ingehuurd door de KNVB?quote:Op woensdag 21 november 2007 20:32 schreef DrDentz het volgende:
[..]
die hebben toch ook wel een flinke kronkel in hun hoofd hoor. Of ze zijn gewoon op zoek naar goedkope russische hoeren
Zelfs als ik in Minsk had gezeten vandaag was ik nog niet naar die wedstrijd gaan kijken. Laat staan voor dit oranje er naartoe reizen..quote:Op woensdag 21 november 2007 20:32 schreef DrDentz het volgende:
[..]
die hebben toch ook wel een flinke kronkel in hun hoofd hoor. Of ze zijn gewoon op zoek naar goedkope russische hoeren
Sadomasochisme ten top. Dat ze niet gewoon demonstratief een wedstrijd overslaan na al die wanprestaties. Nee, laten we toch als Zeeuws meisjes naar Minsk om in de vrieskou naar amateurvoetbal te kijken.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:38 schreef DrDentz het volgende:
kan me niet voorstellen dat een weldenkend mens daar gaat staan blauwbekken voor Van Basten met een bos wortelen op zn kop
quote:Van Basten: 'Het was chaotisch'
Na afloop van de nederlaag tegen Wit Rusland stond bondscoach Marco van Basten met een teleurgestelde blik voor de camera. De oefenmeester was teleurgesteld in zijn ploeg. "Als we niet geconcentreerd zijn vervalt Oranje tot een middelmatige ploeg", merkte Van Basten op.
"Dit moeten we onszelf aanrekenen en we moeten ervan leren", vertelde Van Basten. "Dit zijn wedstrijden waarbij je honderd procent geconcentreerd en geïnspireerd moet zijn. Dat mistte ik bij sommige spelers. Ik ben dan ook teleurgesteld in de tweede helft, je mag nooit de kantjes er vanaf lopen."
Over het eerste bedrijf was Van Basten nog wel te spreken geweest. "Er zat toen nog voetbal in en het was ook leuk om naar te kijken. Maar na de rust speelden we slordig en chaotisch. We schakelden niet snel genoeg om. Het scheelde ook behoorlijk dat we in de rust Wesley Sneijder moesten wisselen. Wesley had heel goed de leiding en we zagen dat de ploeg inzakte toen hij uitviel."
Zondebok was Joris Mathijsen, die bij de tweede Wit Russische treffer niet goed bij de les leek. De verdediger van HSV baalde van het moment, maar dacht niet dat de nederlaag aan de defensie van Oranje was toe te schrijven. "Vandaag kwam er teveel druk door eigen fouten, er was veel slordig balverlies. We hebben als team slecht verdedigd, de vier verdedigers zijn niet alleen verantwoordelijk."
"Het contact met de andere linies was slecht", vond Mathijsen. "Je kunt niet te dicht op elkaar staan, want je moet ook vrijlopen. Daardoor ontstond teveel ruimte, waardoor we het Wit-Rusland wel erg gemakkelijk maakten. Ze profiteerden goed van onze fouten."
Wat dat betreft heeft Marco's gouden pik wel weer zijn werk gedaan. Het was vandaag niet meer nodig.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:47 schreef M0NTANA het volgende:
En de opmerking van Wilfred Genée was ook wel treffend, je moet er toch niet aan denken dat Luxemburg nog gelijk had gemaakt! En ik weet het, als telt niet, maar toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |