Ik geniet ook,het mooiste is dat zij zelf de oorzaak hiervan is maar anderen de schuld blijft geven.quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:20 schreef Kinga het volgende:
Amanda lekker overstuur.... hier hebben we zooo lang op gewacht, heerlijk! Ik geniet echt... erg he![]()
Wel een dekbed met veel nephaar, vindt ze lekkerquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:27 schreef Clank het volgende:
Amanda kan niet meer aahoren hoe de kapster uitlegt hoe ze de shampoo moet gebruiken.
Amanda: Leg het maar aan hem uit ik moet nu even alleen zijn...
Ze verstopt zich buiten in de bosjes. Brian krijgt via het plasma te horen dat hij haar daaruit moet halen.
Amanda ligt inmiddels onder het dekbed te snikken.
Wedden dat Huub de hoofdschuldige isquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:27 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik geniet ook,het mooiste is dat zij zelf de oorzaak hiervan is maar anderen de schuld blijft geven.
Alleen een schaamhaar transplantatie kan haar nu nog redden..quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:28 schreef noekje het volgende:
Tony Pony!!Heeft ze eindelijk ook weer een huisdier die ze weer niet hoeft te verzorgen. Een dode cavia!
laat me radenquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:29 schreef rooie3 het volgende:
Kom Lieke ga nu effe lekker pesten.Ze deed het bij jouw ook toen je onder de barbeque zat.
maar dat mag natuurlijk niet......tuurlijk niet want amanda is zo verdrietig....dat verdriet is natuuuuuuuuuuuurlijk veel groter dan Lieke haar verdrietquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:29 schreef rooie3 het volgende:
Kom Lieke ga nu effe lekker pesten.Ze deed het bij jouw ook toen je onder de barbeque zat.
knkr op met je knkr. C. O. S.quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:33 schreef berend88 het volgende:
nou en wat dacht je van de kinderen op de oncologie. Ze moesten haar verplicht een uitstapje laten maken daar... Ze leeft echt in een fantasiebarbiewereldje
huub zingt niet voor niks een liedje van britneyquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:32 schreef Marieke_B het volgende:
En nou jennen aub!...denk aan de sessie op de bank!
volgens mij lezen ze meequote:Op dinsdag 20 november 2007 19:33 schreef Kinga het volgende:
Ik wil het commentaar op Nadia's haar ook wel eens horen...
Zie tt...quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:37 schreef agter het volgende:
Waarom mag Amanda aan het begin van de avond al op bed liggen?
En waarom? Het is toch gewoon een gegeven dat je van bestraling kaal wordt dus is het een taboe hier?quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:39 schreef noekje het volgende:
Maar het was wel goed te zien hoe dat haar gewoon afbrak alsof het niks was. Die kapster pakte een pluk en pakte zo de haren eruit.
Goede kapster!
ja ik begreep ook niks van die reactiequote:Op dinsdag 20 november 2007 19:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
En waarom? Het is toch gewoon een gegeven dat je van bestraling kaal wordt dus is het een taboe hier?
Ik heb het woord kanker niet op de streams gehoord, vandaar.quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
En waarom? Het is toch gewoon een gegeven dat je van bestraling kaal wordt dus is het een taboe hier?
quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:38 schreef Nomrc2 het volgende:
ff
tussendoor
hoelaat staat dit heugelijke feit geplanned ?
Klopt, dit is FOK waar ruimte is voor discussie maar het is idd geen COStalk, sorry.quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:43 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik heb het woord kanker niet op de streams gehoord, vandaar.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:47 schreef farscapevr6 het volgende:
ondertussen heeft nadia haar zin
amanda heeft haar haar verneukt SAMEN met nadia
nu moet amanda kaal en heeft nadia wel extensions
sneaky bitch
Ik vindt het gewoon niet echt een onderwerp wat in verband moet worden gebracht met het haar en het belachelijke verdriet van Amanda. That's allquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, dit is FOK waar ruimte is voor discussie maar het is idd geen COS, sorry.
spijt me geweldig maar dat je daar sorry voor zegt kan ik niet bij, laat die loser sorry zeggen voor zijn domme reactie. soms post ik hier maar ben direct weer genezen....goodbye FOKquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, dit is FOK waar ruimte is voor discussie maar het is idd geen COStalk, sorry.
Dacht ik ook net aan...Nadia heeft die stijltang die ze zelf gebruikte waarschijnlijk altijd op koud gezet en dan samen met Aman de hele dag gezellig tangen...haha!quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:47 schreef farscapevr6 het volgende:
sneaky bitch
Dat wist ik gisteravond al toen Naad euforisch terugkwam uit het hokje.quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:47 schreef farscapevr6 het volgende:
sneaky bitch
wat een vuile verradersquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:49 schreef Kaleddis het volgende:
Wat een geweldige kapsters! Nu vertellen ze nix dat hij kaal wordt van de Murrays![]()
en dat Murrays eigenlijk een product is voor ' negroide mensen met kroeshaar"quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:49 schreef Kaleddis het volgende:
Wat een geweldige kapsters! Nu vertellen ze nix dat hij kaal wordt van de Murrays![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:50 schreef berend88 het volgende:
[..]
spijt me geweldig maar dat je daar sorry voor zegt kan ik niet bij, laat die loser sorry zeggen voor zijn domme reactie. soms post ik hier maar ben direct weer genezen....goodbye FOK
quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:30 schreef Marieke_B het volgende:
"steil moet ze zijn, steil moet ze zijn, dag en nacht"
Helemaal!!quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben net iets te laat thuis... Manny d'r haar is nu officieel doodverklaard? [ afbeelding ]![]()
Misschien wil Jomanda een bezoekje aan de kooi brengen?quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:52 schreef mazaru het volgende:
Amanda wil haar dode haar niet afknippen, ze wil dat het weer tot leven komt door het niet te blonderen
Ze denkt dat ze Lazarushaar heeft![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:52 schreef mazaru het volgende:
Amanda wil haar dode haar niet afknippen, ze wil dat het weer tot leven komt door het niet te blonderen
Ze denkt dat ze Lazarushaar heeft![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben net iets te laat thuis... Manny d'r haar is nu officieel doodverklaard? [ afbeelding ]![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:49 schreef Kaleddis het volgende:
Het is niet voor nix een nixlul.quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:54 schreef jassy het volgende:
Dennix lult echt iedereen na:
'Is de kwaliteit van het haar wel goed genoeg?' : Brian
'Uitstel van Executie' : Huub
Kom eens met je eigen tekst!
Moet ze toch d'r 12 uur aanvragen, wanneer is de plechtige teraardebestelling.quote:
May she it rest in peacequote:Op dinsdag 20 november 2007 19:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ja ik hoorde dat er ergens bloed uit kwam, zn neus volgens mij. Ze hadden het achter doorgegevenquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:57 schreef BuffyJan het volgende:
Fries is toch al gereden vandaag? En had ie niet een wond?
quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:59 schreef Clank het volgende:
Amanda: 'k Ga nog liever naar huis!
" Dat zweer ik, 2 ogen blind"quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:59 schreef Varen het volgende:
Ze willen dat Amanda kort haar draagt, dat doet ze niet, ze gaat dan nog liever naar huis.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:59 schreef Clank het volgende:
Amanda: 'k Ga nog liever naar huis!
quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:57 schreef BuffyJan het volgende:
Fries is toch al gereden vandaag? En had ie niet een wond?
Nadia zegt net tegen Amanda dat ze idd niet naar haar toe mocht gaan van achter.quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:02 schreef akveor het volgende:
Nou Huub waar blijf je.....? Owww da's waar Amanda mag niet geplaagd worden van de Febo. Loser....
Hoe bedoel je script?quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:03 schreef Clank het volgende:
Nadia zegt nu dat ze al eerder naar Amanda toe wilde gaan maar dat mocht niet.
Amanda : Mocht niet??
Nadia: Ja.. telefoon..
Daar was DOB niet blij mee die hingen gelijk aan de telefoon.quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:03 schreef petraa het volgende:
Vorige week is de kapper van Idols bij Amanda geweest.
Wat een kapster van lik me vestje..quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:03 schreef blomst het volgende:
Bianca van DOB durfde het denk ik gewoon niet tegen haar te zeggen.
Helpt dit?quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:04 schreef Dekbek het volgende:
oke een domme vraag misschien maar mijn cams doen het niet op de dgk site welke hebben jullie? had ze wel maar heb alles opnieuw er op gezet.
Ik hoor net van Huub dat Bianca dat al drie maanden geleden tegen Amanda had gezegd.quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:03 schreef blomst het volgende:
Bianca van DOB durfde het denk ik gewoon niet tegen haar te zeggen.
Dat heb ik wanneer ik mijn schoenen veeg op mijn kokosmatjequote:Op dinsdag 20 november 2007 20:09 schreef tutjehola het volgende:
Als ik mijn fohn zie denk ik aan Amanda.Heeft ze toch bereikt in de kooi, dat meisje met dat haar, je weet.......
quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:11 schreef Borga het volgende:
[..]
Dat heb ik wanneer ik mijn schoenen veeg op mijn kokosmatje
quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:11 schreef Borga het volgende:
[..]
Dat heb ik wanneer ik mijn schoenen veeg op mijn kokosmatje
Jawel,die moet dan dat hoofd helemaal vol hangen en dan kunnen wij rustig afwachten hoe ze er uit gaan vallenquote:Op dinsdag 20 november 2007 20:11 schreef diedirk het volgende:
Ja hoor Nadia, verpruts de zaak weer.
Gewoon poot stijf houden en geen andere kapper toelaten daar
Laat haar maar, extensions aan dood stro vallen er vanzelf uit.quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:13 schreef Kinga het volgende:
Nadia, domme trut, haal haar over voor dat korte kapsel!
Prima, als ze Naad ook maar afzeiken.quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:15 schreef Disana het volgende:
Hebben de kapsters even rust, wil Nadia ze weer apart spreken.
valt wel mee.... de fun is nog steeds bezig..quote:
Huub zei net dat vorige week de kapster van Idols was geweest. Zijn hun dat dan ook ?quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:15 schreef beequeen het volgende:
In tegenstelling tot wat andere users denken.......deze dames zijn dus vorige week eerder geweest.![]()
Niks mee mis.quote:
What comes around, goes around.quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:17 schreef Desii het volgende:
[..]
valt wel mee.... de fun is nog steeds bezig..
eerlijk: vind het wel een beetje zielig voor der..... maar het is der eigen schuld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |