Ik geniet ook,het mooiste is dat zij zelf de oorzaak hiervan is maar anderen de schuld blijft geven.quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:20 schreef Kinga het volgende:
Amanda lekker overstuur.... hier hebben we zooo lang op gewacht, heerlijk! Ik geniet echt... erg he![]()
Wel een dekbed met veel nephaar, vindt ze lekkerquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:27 schreef Clank het volgende:
Amanda kan niet meer aahoren hoe de kapster uitlegt hoe ze de shampoo moet gebruiken.
Amanda: Leg het maar aan hem uit ik moet nu even alleen zijn...
Ze verstopt zich buiten in de bosjes. Brian krijgt via het plasma te horen dat hij haar daaruit moet halen.
Amanda ligt inmiddels onder het dekbed te snikken.
Wedden dat Huub de hoofdschuldige isquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:27 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik geniet ook,het mooiste is dat zij zelf de oorzaak hiervan is maar anderen de schuld blijft geven.
Alleen een schaamhaar transplantatie kan haar nu nog redden..quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:28 schreef noekje het volgende:
Tony Pony!!Heeft ze eindelijk ook weer een huisdier die ze weer niet hoeft te verzorgen. Een dode cavia!
laat me radenquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:29 schreef rooie3 het volgende:
Kom Lieke ga nu effe lekker pesten.Ze deed het bij jouw ook toen je onder de barbeque zat.
maar dat mag natuurlijk niet......tuurlijk niet want amanda is zo verdrietig....dat verdriet is natuuuuuuuuuuuurlijk veel groter dan Lieke haar verdrietquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:29 schreef rooie3 het volgende:
Kom Lieke ga nu effe lekker pesten.Ze deed het bij jouw ook toen je onder de barbeque zat.
knkr op met je knkr. C. O. S.quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:33 schreef berend88 het volgende:
nou en wat dacht je van de kinderen op de oncologie. Ze moesten haar verplicht een uitstapje laten maken daar... Ze leeft echt in een fantasiebarbiewereldje
huub zingt niet voor niks een liedje van britneyquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:32 schreef Marieke_B het volgende:
En nou jennen aub!...denk aan de sessie op de bank!
volgens mij lezen ze meequote:Op dinsdag 20 november 2007 19:33 schreef Kinga het volgende:
Ik wil het commentaar op Nadia's haar ook wel eens horen...
Zie tt...quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:37 schreef agter het volgende:
Waarom mag Amanda aan het begin van de avond al op bed liggen?
En waarom? Het is toch gewoon een gegeven dat je van bestraling kaal wordt dus is het een taboe hier?quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:39 schreef noekje het volgende:
Maar het was wel goed te zien hoe dat haar gewoon afbrak alsof het niks was. Die kapster pakte een pluk en pakte zo de haren eruit.
Goede kapster!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |