abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54742096
Het wordt tijd om dat criminele schorum tot de orde te roepen.

dinsdag 20 november 2007 @ 17:39:58 #2
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_54742127
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 17:38 schreef Boosoog het volgende:
Het wordt tijd om dat criminele schorum tot de orde te roepen.

[ afbeelding ]
Idd, kutrokers.
  Trouwste user 2022 dinsdag 20 november 2007 @ 17:40:44 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_54742148

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 20 november 2007 @ 17:42:32 #4
139330 TNA
For the stars that shine
pi_54742183
Wat lijkt me dat comfortabel als regering. Onder het mom van "gezondheid" en "milieu" extra geld binnenhalen dat daar niets mee te maken heeft. Het wachten is op de vettax. Ik rook zelf niet, maar het gaat wel erg makkelijk altijd. "Oh, geld te weinig, laten we de accijnzen verhogen!".
pi_54742208
Op alle mogelijke manieren wordt de burger nog meer geld uit de zak geklopt.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_54742230
ik vind het zo ziek dat je over accijns belasting moet betalen. In feite betalen we belasting over belasting, dat moet toch niet kunnen?

En er zullen wel flink wat aanslagen gepleegd moeten worden in Nederland, wil Den Haag wakker worden uit hun sleur van lastenverzwaringen, bankzitten en geldkloppen
pi_54742263
@TNA

Precies: en terwijl het eerder met de smoes werd afgedaan om de roker tegen zichzelf te beschermen geeft men nu openlijk toe dat de nieuwe accijnsverhoging er enkel komt om een gat in de begroting te dichten
  dinsdag 20 november 2007 @ 17:47:28 #8
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_54742294
Waarom schaffen ze die troep gewoon niet helemaal af?
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_54742323
Bedoel je de acciijzen of de tabak?
  dinsdag 20 november 2007 @ 17:52:57 #10
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_54742420
Een moderne roker stopt ook gewoon met roken en gaat aan de coke. Is veel lekkerder en bijna net zo duur

oja en het stinkt niet (van veraf), je kleding gaat er dus niet van stinken en de omstanders + jijzelf krijgen er geen kanker van.
pi_54742488
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 17:52 schreef PLAE@ het volgende:
Een moderne roker stopt ook gewoon met roken en gaat aan de coke. Is veel lekkerder en bijna net zo duur

oja en het stinkt niet (van veraf), je kleding gaat er dus niet van stinken en de omstanders + jijzelf krijgen er geen kanker van.

Toch, je zegt het nu wel.. Maar ik denk eigenlijk dat dat nog nieteens zon onrealistisch probleem kan gaan worden? Het is niet ondenkbaar dat mensen alternatieven gaan zoeken
pi_54742541
Goede zaak
Roken is slecht
Are you nuts??
  dinsdag 20 november 2007 @ 17:59:58 #13
139330 TNA
For the stars that shine
pi_54742587
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 17:57 schreef whosvegas het volgende:
Goede zaak
Roken is slecht
Vettax ook maar gelijk doen dan? En de alcoholaccijns omhoog?
  dinsdag 20 november 2007 @ 18:00:16 #14
139330 TNA
For the stars that shine
pi_54742598
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 17:55 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

Toch, je zegt het nu wel.. Maar ik denk eigenlijk dat dat nog nieteens zon onrealistisch probleem kan gaan worden? Het is niet ondenkbaar dat mensen alternatieven gaan zoeken
Het alternatief is Snus. Maar dat mag alleen in Zweden
  dinsdag 20 november 2007 @ 18:02:24 #15
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_54742631
quote:

[..]

Ik overdrijf het wel een beetje natuurlijk, maar goed
  dinsdag 20 november 2007 @ 18:03:54 #16
164851 ScienceJapan
Research for Humanity
pi_54742640
Goede zaak! Nederland rookvrij, gezonder, minder psychiatrisch patiënten, minder zieken en betere prestaties.
pi_54742685
Wil je het kabinet echt dwarszitten, dan moeten we met z'n alle stoppen met roken
  dinsdag 20 november 2007 @ 18:07:02 #18
139330 TNA
For the stars that shine
pi_54742711
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 18:03 schreef ScienceJapan het volgende:
Goede zaak! Nederland rookvrij, gezonder, minder psychiatrisch patiënten, minder zieken en betere prestaties.
... alleen stoppen mensen nauwelijks en levert roken de staat uiteindelijk veel geld op, veel meer dan de kosten van gezondheidszorg. De relatie met psychiatrische patiënten zie ik niet helemaal
pi_54742742
quote:
Goede zaak
Roken is slecht
Ik durf er mijn sigaretten onder te verwedden dat je zelf autorijdt.
Als dat het geval is zou je de hand in eigen boezem moeten steken en beseffen hoeveel mensen de troep inademen die jiouw wagen uitstoot.
pi_54742819
quote:
Ik ben blij dat jij niet rijdt, je zou anders maar roekeloos omspringen met de gezondheid van je medemens.
pi_54742921
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 18:10 schreef Boosoog het volgende:

[..]

Ik ben blij dat jij niet rijdt, je zou anders maar roekeloos omspringen met de gezondheid van je medemens.
Vervoer is essentieel roken niet..
se-cr-et
pi_54742937
quote:
1984.
Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
  dinsdag 20 november 2007 @ 18:17:03 #23
139330 TNA
For the stars that shine
pi_54742971
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 18:14 schreef Yousif het volgende:

[..]

Je kunt ook dichter bij je werk gaan wonen en de fiets nemen. Het is uit milieutechnisch oogpunt prima om de accijns op brandstof te verdubbelen, het is toch schadelijk? Dat is goed voor de gezondheid van de mensen de staatskas.
pi_54743056
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 18:17 schreef TNA het volgende:

[..]

Je kunt ook dichter bij je werk gaan wonen en de fiets nemen. Het is uit milieutechnisch oogpunt prima om de accijns op brandstof te verdubbelen, het is toch schadelijk? Dat is goed voor de gezondheid van de mensen de staatskas.
Als dat werkelijk kon had ik dat al lang gedaan. Nee, de huizen zijn veel te duur (zowel kopen als huren). Laten ze eerst die prijzen maar omlaag brengen naar een wat normaler niveau. Tis gewoon belachelijk.
  dinsdag 20 november 2007 @ 18:20:49 #25
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54743068
Wat gaat een pakje Marlboro nou kosten?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_54743279
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 18:20 schreef Matel het volgende:

[..]

Als dat werkelijk kon had ik dat al lang gedaan. Nee, de huizen zijn veel te duur (zowel kopen als huren). Laten ze eerst die prijzen maar omlaag brengen naar een wat normaler niveau. Tis gewoon belachelijk.

Waarom geen woontax?

Uiteindelijk lekken de meeste huizen enorm veel energie en dat is slecht voor het millieu, afzuigkappen, vieze cv uitstoot etc.

de Mac-Tax, allemaal vettigheid, slecht voor het millieu.

De Adem-Tax, iedereen zuigt zomaar frisse, schone lucht in en stoot vieze, uitgekouwde lucht uit waar je niets meer aan hebt.

De Poep-tax, behoeft geen nadere uitleg, iedereen die wel eens met zijn neus boven de pot heeft gehangen weet dat dat niet goed voor het millieu kan zijn.

Ik denk dat ik maar in de politiek ga, zit met mijn ideeen aardig op een lijn met de huidige gelegaliseerde criminelen.
pi_54743298
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 18:20 schreef E.T. het volgende:
4,25 dan
Overigens merk je dat pas na een maand of 3, 'oude' voorraden moeten eerst op.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  dinsdag 20 november 2007 @ 19:09:24 #28
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_54744171
Ja hoor..... de rokers gaan weer massaal in "Jamaar-Jamaar DIT en DAT is ook slecht!!!" modus.....

Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  dinsdag 20 november 2007 @ 19:15:32 #29
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_54744328
De giller is natuurlijk dat dit alles nodig is omdat "een geplande verhoging van de kansspelbelasting op spelautomaten niet doorgaat".

Stel je toch eens voor zeg...

.
And so I throw the windows wide /
And call to you across the sky
Lissabon!
pi_54744395
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 19:09 schreef maartena het volgende:
Ja hoor..... de rokers gaan weer massaal in "Jamaar-Jamaar DIT en DAT is ook slecht!!!" modus.....

[ afbeelding ]
War een leuke foto!

Hoe heb je die gemaakt?, met een spiegel?

OT, het gaat er niet om dat ze het duurder maken maar de reden waarom, zo krom als het maar zijn kan.

Net zo vrolijk hadden ze wel bv een extra belasting op huizen gedaan ofzo, "ze" komen geld tekort en halen dat dus zomaar ergens vandaan, waar houd dat op?

Nu zijn het de rokers, morgen ben jij het, kijken of je dan nog staat te lachen.
pi_54744564
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 19:18 schreef Kanjer het volgende:

[..]

War een leuke foto!

Hoe heb je die gemaakt?, met een spiegel?

OT, het gaat er niet om dat ze het duurder maken maar de reden waarom, zo krom als het maar zijn kan.

Net zo vrolijk hadden ze wel bv een extra belasting op huizen gedaan ofzo, "ze" komen geld tekort en halen dat dus zomaar ergens vandaan, waar houd dat op?

Nu zijn het de rokers, morgen ben jij het, kijken of je dan nog staat te lachen.
Dat is waar (ik ben een niet-roker). Nu zijn het de rokers, morgen een andere doelgroep. Zelf vind ik roken niet tof, stinken en is het in ieder geval niet gezond, maar dit is natuurlijk gewoon even makkelijk geld scoren om het vervolgens uit te geven aan de meest onrealistische en onzinnige projecten.

Belasting op Britney-nieuws of belasting op de aanschaf van een kernbom, daar valt misschien nog iets voor te zeggen.
  dinsdag 20 november 2007 @ 19:51:56 #32
139330 TNA
For the stars that shine
pi_54745196
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 19:26 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Dat is waar (ik ben een niet-roker). Nu zijn het de rokers, morgen een andere doelgroep. Zelf vind ik roken niet tof, stinken en is het in ieder geval niet gezond, maar dit is natuurlijk gewoon even makkelijk geld scoren om het vervolgens uit te geven aan de meest onrealistische en onzinnige projecten.

Belasting op Britney-nieuws of belasting op de aanschaf van een kernbom, daar valt misschien nog iets voor te zeggen.
Eens. Ben ook een niet-roker, maar word nogal moe van dat makkelijk geld scoren.
pi_54746011
quote:
Goede zaak
Roken is slecht
De overheid is er om het land te besturen, niet om een moreel oordeel te geven over de bevolking, het is nog schandelijker dat ze er ook nog eens op willen verdienen...

Heb je uberhaupt wel eens verdiept in het ontstaan van de democratie? Namelijk de macht bij de corrupte alleenheersers weg halen, en teruggeven aan de mensen. Vervolgens diende het land wel bestuurt te worden, vandaar een democratisch verkozen orgaan, dat het land moest besturen. Op dit moment is de overheid vooral bezig cadeautjes uit te delen die niets met besturen te maken hebben (gratis schoolboeken, gratis kinderopvang, duurdere sigaretten, sekshuizen sluiten, etc, etc). Ik hoop dat er binnenkort eens een goede staatsgreep plaatsvind zodat we in 1 klap af zijn van dit soort malloten.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_54747084
quote:

Whehehe.
Secrets never die. Only people.
pi_54747362
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 18:20 schreef E.T. het volgende:
4.35 euro.
Echt een kutstreek.
pi_54747406
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 21:23 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

4.35 euro.
Echt een kutstreek.
En toch blijft iedereen lekker doorpaffen, al maak je het ieder jaar 1 euro duurder.
pi_54747490
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 21:24 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

En toch blijft iedereen lekker doorpaffen, al maak je het ieder jaar 1 euro duurder.
Anders zouden veel mensen een hartaanval krijgen door de stress.
pi_54747539
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 21:24 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Ja, inderdaad.

Er zullen er iedere keer wel wat afvallen, maar dat staat in geen verhouding tot de extra inkomsten.

stoppen is moeilijk, heel moeilijk jammer genoeg.

Zou het opzich best wel eens willen zien wat "ze" zouden verzinnen als morgen heel NL zou zeggen, weet je wat? we stoppen met roken!

Betalen we ineens 4 euro voor 1 liter benzine, wil de antirokerslobby dan wel horen huilen.
  dinsdag 20 november 2007 @ 22:30:23 #39
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_54749029
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 21:29 schreef Kanjer het volgende:
Zou het opzich best wel eens willen zien wat "ze" zouden verzinnen als morgen heel NL zou zeggen, weet je wat? we stoppen met roken!

Betalen we ineens 4 euro voor 1 liter benzine, wil de antirokerslobby dan wel horen huilen.
Maar daar zeg je wel wat.

Want het zal dit kabinet echt geen fluit schelen wat ze extra moeten belasten om toch hun geld binnen te halen. Als de belastingen op product A niet genoeg opleveren, dan pakken we toch gewoon groep B? Het aantal stakingen per jaar kun je bijna op 1 hand tellen, en dan zijn ze meestal nog georganiseerd door vakbonden.

Aan de andere kant smijten ze het geld welliswaar wel weer met bakken de deur uit, en in plaats van daar wat in te snijden zegt men: "maar daar hebben we met z'n allen voor gekozen."
(Betuwelijn, JSF, generaal pardon, Afganistan, EU 'grondwet', anyone?)
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_54752543
quote:

Coke is een veel grotere zooi. Ik rook liever als dat ik dagelijks sos snuif. Het is na mijn mening te kort en te heerlijk
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  Donald Duck held woensdag 21 november 2007 @ 01:24:25 #41
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_54752565
Prima. Mensen die janken over de prijs moeten gewoon stoppen. Het bespaart je een bak geld en je leeft langer. Win-win!
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_54752818
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 18:14 schreef Yousif het volgende:

[..]

Vervoer kan ook met de trein, bus, fiets, voeten, ezel, kameel, of wat je maar wilt. Laat ze eerst de lucht maar eens schoon krijgen. Dan krijg ik een gevoel alsof ik buiten frisse lucht inadem, en dat het dan verschil maakt met roken. Nu is het geen verschil. Als ik twee uur buiten loop kan ik goed een peuk of vier aan troep aan mijn lichaam hebben ingeademd zonder te roken
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  woensdag 21 november 2007 @ 02:32:46 #43
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_54752832
Eigenlijk zouden we om te pesten allemaal moeten stoppen met roken.
Wedden dat binnen een jaar een pakje weer een kwartje kost!
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  woensdag 21 november 2007 @ 03:43:31 #44
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_54752968
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 21:27 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Anders zouden veel mensen een hartaanval krijgen door de stress.
Roken an-sich is niet stress verminderend (dat is ook aangetoond), het feit dat je pauzes neemt en iets in je handen hebt waarmee je vingers bezig zijn, dat is de stressverminderende factor.

Een hartaanval is verder een combinatie van zaken, roken is daar ook 1 van de oorzaken van.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_54753268
Als roken eenmaal zover is uitgemolken dat het niets meer oplevert gaan ze de prettax op alcohol verder opvoeren.
  woensdag 21 november 2007 @ 08:35:02 #46
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_54753619
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 18:29 schreef ondeugend het volgende:

[..]

4,25 dan
Overigens merk je dat pas na een maand of 3, 'oude' voorraden moeten eerst op.
Dat betaalde ik ooit in een grijs verleden in guldens.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_54753972
Graaikabinet

En dan rook ik niet eens.
pi_54757875
Ik lees regelmatig reacties op Fok van mensen die staan te juichen als de brandstofprijs verder omhoog gaat. Als je dan argumenten inbrengt, als: "ik moet wel autorijden, want ik heb die auto voor mijn werk nodig" wordt dat weggewimpeld. Je leest dan kreten als: "de accijns kan mij niet hoog genoeg zijn."

OK, maar op mijn beurt denk ik er dan zo over bij sigaretten. De accijns op die troep kan mij niet hoog genoeg zijn. Wat mij betreft vertienvoudigen ze de prijs, mijn zegen hebben ze. En rokers kunnen NOOIT zeggen dat ze geen keus hebben. Stoppen is een prima alternatief. Het is gezonder, goedkoper en je ruikt prettiger voor omstanders.
pi_54757949
Wat een kutmaatregel, en dat zeg ik als niet-roker
  woensdag 21 november 2007 @ 12:34:06 #50
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_54758083
Alhoewel ik hier niet echt problemen in zie zie ik wel weer een tendens in het uitgavepatroon van de overheid. Die eikels moeten eens leren om maximaal net zoveel uit te geven als binnenkomt. Er wordt steeds meer uitgegeven en het is nooit genoeg.
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
  woensdag 21 november 2007 @ 12:56:27 #51
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_54758587
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 20:25 schreef raptorix het volgende:

[..]

De overheid is er om het land te besturen, niet om een moreel oordeel te geven over de bevolking, het is nog schandelijker dat ze er ook nog eens op willen verdienen...

Heb je uberhaupt wel eens verdiept in het ontstaan van de democratie? Namelijk de macht bij de corrupte alleenheersers weg halen, en teruggeven aan de mensen. Vervolgens diende het land wel bestuurt te worden, vandaar een democratisch verkozen orgaan, dat het land moest besturen. Op dit moment is de overheid vooral bezig cadeautjes uit te delen die niets met besturen te maken hebben (gratis schoolboeken, gratis kinderopvang, duurdere sigaretten, sekshuizen sluiten, etc, etc). Ik hoop dat er binnenkort eens een goede staatsgreep plaatsvind zodat we in 1 klap af zijn van dit soort malloten.

Individualistisch anarchisme ftw
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_54763400
tadaaaaaaaaa.

Wat ik gisteren dus zei.
quote:
wo 21 nov 2007, 15:02
Drinken en roken alleen nog voor de rijken
Den Haag - Alcohol en sigeretten lijken in de toekomst aan de rijken onder ons voorbehouden. Na bier en sigaretten wordt volgend jaar ook wijn een stuk duurder. Coalitiepartijen CDA, PvdA en ChristenUnie willen de accijns op wijn met zestien procent verhogen.
Dat bleek woensdag in de Tweede Kamer tijdens de bespreking van de belastingmaatregelen voor 2008. De opbrengst van 39 miljoen euro is nodig om meer medici geen btw te laten betalen. Het kabinet wilde vanaf volgend jaar alleen medici vrijstellen van btw-heffing die behandelingen doen met een ’therapeutisch doel’. Onder meer sportkeuringen en sommige alternatieve geneeswijzen vallen daardoor buiten de boot. De coalitiepartijen vinden echter dat sommige behandelingen van groot belang kunnen zijn voor patiënten en daarom niet onder het btw-regime zouden moeten vallen.
  woensdag 21 november 2007 @ 19:55:44 #53
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_54767033
Ik ben blij dat ze eerlijk toegeven dat het gewoon een belastingmaatregel is om de tabaksaccijns te verhogen en niet een één of andere hypocriete gezonheidsargument. Maar zoals eerder al opgemerkt, als het aantal rokers gaat dalen, waar moeten de accijnzen dan vandaan komen? Alcohol wordt ook al flink beprijsd, en wat volgt daarna als men minder gaat drinken? De honger naar belastinggeld, daar zit het feitelijke probleem. En wat doet onze overheid om het overheidsapparaat efficiënter te maken? Niets, het voornemen om het aantal ambtenaren te verminderen heeft gefaald, het neemt alleen maar toe. Wanneer dringt het een keer door dat een land niet alleen maar uit ambtenaren kan bestaan Laat de overheid zelf maar de broekriem aantrekken i.p.v. te bloedzuigen bij de burger.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_54767276
Jaaa het roken wordt duurder

Ik rook niet en heb zo goed als nooit last van rokers.
Dus zolang de rokers niet masaal gaan stoppen. Gaan de accijnzen voor de dingen die ik wel gebruik niet omhoog

Aan de ene kant snap ik wel waarom ze het duurder maken. aan de andere kant er is al zo vaak gebleken dat de mensen niet masaal gaan stoppen. Dus eigenlijk is het gewoon uitbuiting van een groep mensen die verslaafd zijn.
Graag verwijderen
pi_54768319
Belasting betalen tot je scheel ziet.
pi_54769559
quote:
Op woensdag 21 november 2007 16:57 schreef Dr.Nikita het volgende:
tadaaaaaaaaa.

Wat ik gisteren dus zei.
[..]
Het is godverdomme ook nooit genoeg. Nou drink ik nauwelijks alcohol ofzo, maar ik word hier gewoon zo kwaad om. Het gaat puur om het stillen van geldhonger, niets meer of minder. Gelukkig komen ze er al voor uit.
  woensdag 21 november 2007 @ 22:39:57 #57
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_54771661
Ach, wees blij dat Wilders nog niet aan de macht is. Die is naast 100% voorstander van een algeheel rookverbod in de horeca ook nog eens voorstander van het sluiten van ALLE coffeeshops.
-
pi_54772501
quote:
Op woensdag 21 november 2007 22:39 schreef maartena het volgende:
Ach, wees blij dat Wilders nog niet aan de macht is. Die is naast 100% voorstander van een algeheel rookverbod in de horeca ook nog eens voorstander van het sluiten van ALLE coffeeshops.
in tegenstelling tot de vele andere partijen die zich op dat vlak wél inzetten voor het welzijn van de Nederlanders?
pi_54776073
hmmm nu wordt het echt tijd om te stoppen met roken....
  donderdag 22 november 2007 @ 09:37:34 #60
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_54777113
quote:
Op donderdag 22 november 2007 07:45 schreef EdwinHeijmen het volgende:
hmmm nu wordt het echt tijd om te stoppen met roken....
Geen woorden maar daden.
-
pi_54777218
quote:
Op donderdag 22 november 2007 09:37 schreef maartena het volgende:

[..]

Geen woorden maar daden.
ten eerste : wat maakt het jou uit of ik rook?
ten tweede : is het alleen de financiele kant van het roken dat me tegenstaat en dat is niet echt de beste reden om roken te laten...
pi_54778253
En pakjes met 25 peuken dan, blijfen die hetzelfde?
Die Camel zonders filters zijn al 4,90
pi_54778266
quote:
Op woensdag 21 november 2007 22:39 schreef maartena het volgende:
Nog niet?
  donderdag 22 november 2007 @ 10:53:44 #64
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_54778388
Nederland zuigt... straks 4,26 voor een pakje marlboro van 19 stuks, in Spanje betaal je voor datzelfde pakje 3,15..

dus spaans leren, appartementje vinden, baantje erbij en wegwezen
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  donderdag 22 november 2007 @ 11:06:27 #65
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_54778591
One month, four weeks, one day, 13 hours, 6 minutes and 19 seconds. 1131 cigarettes not smoked, saving ¤ 225,78. Life saved: 3 days, 22 hours, 15 minutes.

En dat maakt je dag weer goed
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_54781925
quote:
Op donderdag 22 november 2007 10:53 schreef YuckFou het volgende:
Nederland zuigt... straks 4,26 voor een pakje marlboro van 19 stuks, in Spanje betaal je voor datzelfde pakje 3,15..

Weg hier, rennnuh!
Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
  donderdag 22 november 2007 @ 14:30:57 #67
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_54782584
Goedzo. Hoe duurder die kankerzooi hoe beter.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_54782590
quote:
Op woensdag 21 november 2007 23:12 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

in tegenstelling tot de vele andere partijen die zich op dat vlak wél inzetten voor het welzijn van de Nederlanders?
Het de VVD in het kabinet zou er nooit een rookverbod zijn gekomen.
Maar dat is dan ook het enige pluspunt van geen VVD in de regering.
pi_54782641
hmmm...is kijken:

• Ik drink
  • Ik rij auto
  • Ik rij vaak te hard (en word geflitst )
  • Ik rook

Wie durft er nog te beheren dat ik niet genoeg voor mijn land doe
  • Gr. Gr.
    pi_54784461
    quote:

kun je beter portugees gaan leren: hier kost een pakje marlboro 1 euro
    zonnig Brasil
    pi_54785311
    Brasil here i come!!!
    pi_54793688
    Lekker duur maken die handel hehe
    pi_54793779
    quote:

[..]

Superlijm! Veel goedkoper en je gaat er ook sneller dood aan!

Sneue maatregel, maar als een gat in de begroting gedekt moet worden haal ik het liever weg bij rokers dan bij Kale Kippen, Hardwerkende Nederlanders of Mensen Die boven Het Maaiveld uitsteken. Want roken blijft een vervelende, ongezonde, en vrijwillige gewoonte.
      vrijdag 23 november 2007 @ 01:42:18 #74
    52164 pfaf
    pfief, pfaf, pfoef!
    pi_54793842
    quote:
    Op woensdag 21 november 2007 16:57 schreef Dr.Nikita het volgende:
    tadaaaaaaaaa.

Wat ik gisteren dus zei.
    [Drinken en roken alleen nog voor de rijken
    Den Haag - Alcohol en sigeretten lijken in de toekomst aan de rijken onder ons voorbehouden. Na bier en sigaretten wordt volgend jaar ook wijn een stuk duurder. Coalitiepartijen CDA, PvdA en ChristenUnie willen de accijns op wijn met zestien procent verhogen.
    Dat bleek woensdag in de Tweede Kamer tijdens de bespreking van de belastingmaatregelen voor 2008. De opbrengst van 39 miljoen euro is nodig om meer medici geen btw te laten betalen. Het kabinet wilde vanaf volgend jaar alleen medici vrijstellen van btw-heffing die behandelingen doen met een ’therapeutisch doel’. Onder meer sportkeuringen en sommige alternatieve geneeswijzen vallen daardoor buiten de boot. De coalitiepartijen vinden echter dat sommige behandelingen van groot belang kunnen zijn voor patiënten en daarom niet onder het btw-regime zouden moeten vallen.]
    Hier ben ik het totaal niet mee eens. Roken zal eerder verdwijnen dan dat het iets van de rijken wordt. Je ziet nu al dat roken steeds meer iets wordt voor de 'onderklasse'. Op Universiteiten en dergelijke wordt nauwlijks nog gerookt. Als nu de bouwvakkers er nog mee stoppen is het helemaal gedaan met dat smerige gedoe.
    pi_54794224
    quote:

Ga je daar toch lekker heen? Maar dan niet klagen over alle voordelen die Nederland je zou kunnen bieden he.
    pi_54794281
    Ik stem voor belasting op sport, al die randdebielen die elke zondag met hun bezopen hersens op het sportveld hun veels te opgerekte enkelspieren staan te verkloten. Door hun enkel en weet ik veel wat gaan. Optieven ermee, kost ons bakken met geld. Ze bezatten zich daarna in de Kantine en komen de dag erna niet op werk of melden zich dagen ziek. O, o, o, ja maar wij sporten Van die vadsige mannetjes die 5 minuten op het veld rond strompelen, vanalles blesseren, zich helemaal vol laten lopen en zich vervolgens een halve week ziek melden.

Pffffffffff, zo ken ik er nog wel een paar, Nederland tolerant? Nee, het is een land vol met vingerwijzers. Ik ben er trots op. Wilhelmus van Nassauwe, schiet die zooi af.......please
    I used to work in a morgue........I am a people person
    Only Human
      vrijdag 23 november 2007 @ 03:01:17 #77
    6941 APK
    Factual, I think.
    pi_54794288
    quote:
    Op vrijdag 23 november 2007 02:59 schreef Morwen het volgende:
    Ik stem voor belasting op sport, al die randdebielen die elke zondag met hun bezopen hersens op het sportveld hun veels te opgerekte enkelspieren staan te verkloten. Door hun enkel en weet ik veel wat gaan. Optieven ermee, kost ons bakken met geld. Ze bezatten zich daarna in de Kantine en komen de dag erna niet op werk of melden zich dagen ziek. O, o, o, ja maar wij sporten Van die vadsige mannetjes die 5 minuten op het veld rond strompelen, vanalles blesseren, zich helemaal vol laten lopen en zich vervolgens een halve week ziek melden.
    Wat denk je dat al die WAO-ers of hoe ze tegenwoordig heten die op 'jouw' forum 24/7 De Gouden Kooi kijken de maatschappij kosten?
    Who the fuck can sleep with all this shit going on?
    pi_54794301
    quote:
    Op vrijdag 23 november 2007 03:01 schreef APK het volgende:

[..]

Wat denk je dat al die WAO-ers of hoe ze tegenwoordig heten die op 'jouw' forum 24/7 De Gouden Kooi kijken de maatschappij kosten?
    Ik mis de PI
    Only Human
      vrijdag 23 november 2007 @ 03:08:54 #79
    6941 APK
    Factual, I think.
    pi_54794313
    quote:
    Op vrijdag 23 november 2007 03:05 schreef Morwen het volgende:

Ik mis de PI
    Ik mis de belastinginkomsten van dat gepeupel.
    pi_54794317
    quote:
    Op vrijdag 23 november 2007 03:08 schreef APK het volgende:

[..]

Ik mis de belastinginkomsten van dat gepeupel.
    Jij mist wel meer.
    Only Human
      vrijdag 23 november 2007 @ 03:10:59 #81
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_54794319
    Het gat in de begroting wordt gedicht door de rokers zwaarder te belasten.

Nog even en het hele land draait op rokers.
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
    pi_54794328
    quote:
    Op vrijdag 23 november 2007 03:10 schreef popolon het volgende:
    Het gat in de begroting wordt gedicht door de rokers zwaarder te belasten.

Nog even en het hele land draait op rokers.
    Nog even Wake up and smell the smoke.
    Only Human
      vrijdag 23 november 2007 @ 03:14:40 #83
    6941 APK
    Factual, I think.
    pi_54794330
    quote:
    Op vrijdag 23 november 2007 03:10 schreef Morwen het volgende:

Jij mist wel meer.
    ja, ik las net dat Amanda haar haar kort moest!

vrijdag 23 november 2007 @ 03:15:03 #84
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_54794335
    quote:
    Op vrijdag 23 november 2007 03:13 schreef Morwen het volgende:

[..]

Nog even Wake up and smell the smoke.
    Help de begroting, steek er nog een op !
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
    pi_54794341
    quote:
    Op vrijdag 23 november 2007 03:14 schreef APK het volgende:

[..]

ja, ik las net dat Amanda haar haar kort moest!

Gaat het nog met je? Moet je naar Anita
    Only Human
    pi_54794344
    quote:
    Op vrijdag 23 november 2007 03:15 schreef popolon het volgende:

[..]

Ow, kut, zit hier fout
    Only Human
      vrijdag 23 november 2007 @ 03:18:41 #87
    6941 APK
    Factual, I think.
    pi_54794347
    quote:
    Op vrijdag 23 november 2007 03:15 schreef popolon het volgende:

Ik blijf gewoon roken, maakt mij dat tientje per week oid uit.
      vrijdag 23 november 2007 @ 03:22:20 #88
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_54794355
    quote:
    Op vrijdag 23 november 2007 03:18 schreef APK het volgende:

[..]

Ik rook ook wel eens, niet altijd.

Snap sowieso dat hele geleuter niet. De slogan 'Roken, we lossen het samen wel op' gaat zeker niet meer op?

Roken is slecht, dat weet iedereen. Maar er is zoveel slecht. En 't grappige is dat juist veel ex-rokers de grootste jihad vechten tegen rokers.
    pi_54794357
    quote:
    Op vrijdag 23 november 2007 03:18 schreef APK het volgende:

[..]

Dan ga je dood
    Only Human
    pi_54794360
    quote:
    Op vrijdag 23 november 2007 03:22 schreef popolon het volgende:

[..]

Snap sowieso dat hele geleuter niet. De slogan 'Roken, we lossen het samen wel op' gaat zeker niet meer op?

Roken is slecht, dat weet iedereen. Maar er is zoveel slecht. En 't grappige is dat juist veel ex-rokers de grootste jihad vechten tegen rokers.
    Joh, echt
    Only Human
      vrijdag 23 november 2007 @ 03:24:09 #91
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_54794362
    quote:
    Op vrijdag 23 november 2007 03:22 schreef Morwen het volgende:

[..]

Dan ga je dood
    Van leven ga je dood, dat klopt.
    pi_54794368
    Ik rook toch alleen bij uitgaan of Ajax en dan haal ik het van een maat, vieze profiteur ben ik he

Dus care dat het duurder word hehe
    pi_54794504
    Het is toch ook zo dat ze qua prijs max. naar de 4¤ gaan? Dus er komen gewoon minder sigaretten in de pakjes (uiteindelijk)?
    pi_54794551
    quote:

[..]

Mannetje Hoogervorst is daar een goed voorbeeld van.
    Sportieve inbreng
    pi_54794582
    [quote]Op vrijdag 23 november 2007 03:15 schreef popolon het volgende:

[..]

[/quote

Zojuist gedaan.
    Een tevreden roker was ooit geen onruststoker,
    maar nu mag de Tweede Kamer en niet te vergeten de regering op de brandstapel.
    Uitroken die hap.
    Sportieve inbreng
    pi_54797038
    quote:

[..]
    Inderdaad, het is gebleken dat het samen oplossen van de overlast die rokers veroorzaken niet werkt.
    pi_54797158
    quote:
    Op vrijdag 23 november 2007 04:27 schreef justshutup het volgende:
    Het is toch ook zo dat ze qua prijs max. naar de 4¤ gaan? Dus er komen gewoon minder sigaretten in de pakjes (uiteindelijk)?
    Over 50 jaar haal je voor ¤ 4 een losse peuk bij de supermarkt
      vrijdag 23 november 2007 @ 16:02:04 #98
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_54803732
    quote:

Emigreren met "goedkoper roken" als reden?
    -
      vrijdag 23 november 2007 @ 16:05:42 #99
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_54803791
    quote:
    De slogan 'Roken, we lossen het samen wel op' gaat zeker niet meer op?
    Probeer jij maar eens in een restaurant aan de andere aanwezigen te vragen gelieve NIET te roken..... en zie dan wat er dan inderdaad nog opgaat van die slogan

Tabak, dat zal er wel opgaan in rook
    -
      vrijdag 23 november 2007 @ 16:07:50 #100
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_54803844
    quote:
    Op donderdag 22 november 2007 16:58 schreef qwerty_x het volgende:
    kun je beter portugees gaan leren: hier kost een pakje marlboro 1 euro
    Hier in de VS is het iets van $4,75 - maar het verschild nogal per staat. Voor de EURO bezitters goedkoper dan in Nederland ja.
    -
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')