Idd, kutrokers.quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:38 schreef Boosoog het volgende:
Het wordt tijd om dat criminele schorum tot de orde te roepen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:52 schreef PLAE@ het volgende:
Een moderne roker stopt ook gewoon met roken en gaat aan de coke. Is veel lekkerder en bijna net zo duur![]()
oja en het stinkt niet (van veraf), je kleding gaat er dus niet van stinken en de omstanders + jijzelf krijgen er geen kanker van.
Het alternatief is Snus. Maar dat mag alleen in Zwedenquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:55 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Toch, je zegt het nu wel.. Maar ik denk eigenlijk dat dat nog nieteens zon onrealistisch probleem kan gaan worden? Het is niet ondenkbaar dat mensen alternatieven gaan zoeken
... alleen stoppen mensen nauwelijks en levert roken de staat uiteindelijk veel geld op, veel meer dan de kosten van gezondheidszorg. De relatie met psychiatrische patiënten zie ik niet helemaalquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:03 schreef ScienceJapan het volgende:
Goede zaak! Nederland rookvrij, gezonder, minder psychiatrisch patiënten, minder zieken en betere prestaties.
Ik durf er mijn sigaretten onder te verwedden dat je zelf autorijdt.quote:
Ik ben blij dat jij niet rijdt, je zou anders maar roekeloos omspringen met de gezondheid van je medemens.quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:03 schreef ScienceJapan het volgende:
Goede zaak! Nederland rookvrij, gezonder, minder psychiatrisch patiënten, minder zieken en betere prestaties.
Vervoer is essentieel roken niet..quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:10 schreef Boosoog het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij niet rijdt, je zou anders maar roekeloos omspringen met de gezondheid van je medemens.
1984.quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:03 schreef ScienceJapan het volgende:
Je kunt ook dichter bij je werk gaan wonen en de fiets nemen. Het is uit milieutechnisch oogpunt prima om de accijns op brandstof te verdubbelen, het is toch schadelijk? Dat is goed voor de gezondheid van de mensen de staatskas.quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:14 schreef Yousif het volgende:
[..]
Vervoer is essentieel roken niet..
Als dat werkelijk kon had ik dat al lang gedaan. Nee, de huizen zijn veel te duur (zowel kopen als huren). Laten ze eerst die prijzen maar omlaag brengen naar een wat normaler niveau. Tis gewoon belachelijk.quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:17 schreef TNA het volgende:
[..]
Je kunt ook dichter bij je werk gaan wonen en de fiets nemen. Het is uit milieutechnisch oogpunt prima om de accijns op brandstof te verdubbelen, het is toch schadelijk? Dat is goed voor de gezondheid van de mensen de staatskas.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:20 schreef Matel het volgende:
[..]
Als dat werkelijk kon had ik dat al lang gedaan. Nee, de huizen zijn veel te duur (zowel kopen als huren). Laten ze eerst die prijzen maar omlaag brengen naar een wat normaler niveau. Tis gewoon belachelijk.
4,25 danquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:20 schreef E.T. het volgende:
Wat gaat een pakje Marlboro nou kosten?
War een leuke foto!quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:09 schreef maartena het volgende:
Ja hoor..... de rokers gaan weer massaal in "Jamaar-Jamaar DIT en DAT is ook slecht!!!" modus.....
[ afbeelding ]
Dat is waar (ik ben een niet-roker). Nu zijn het de rokers, morgen een andere doelgroep. Zelf vind ik roken niet tof, stinken en is het in ieder geval niet gezond, maar dit is natuurlijk gewoon even makkelijk geld scoren om het vervolgens uit te geven aan de meest onrealistische en onzinnige projecten.quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:18 schreef Kanjer het volgende:
[..]
War een leuke foto!![]()
Hoe heb je die gemaakt?, met een spiegel?
OT, het gaat er niet om dat ze het duurder maken maar de reden waarom, zo krom als het maar zijn kan.
Net zo vrolijk hadden ze wel bv een extra belasting op huizen gedaan ofzo, "ze" komen geld tekort en halen dat dus zomaar ergens vandaan, waar houd dat op?
Nu zijn het de rokers, morgen ben jij het, kijken of je dan nog staat te lachen.
Eens. Ben ook een niet-roker, maar word nogal moe van dat makkelijk geld scoren.quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat is waar (ik ben een niet-roker). Nu zijn het de rokers, morgen een andere doelgroep. Zelf vind ik roken niet tof, stinken en is het in ieder geval niet gezond, maar dit is natuurlijk gewoon even makkelijk geld scoren om het vervolgens uit te geven aan de meest onrealistische en onzinnige projecten.
Belasting op Britney-nieuws of belasting op de aanschaf van een kernbom, daar valt misschien nog iets voor te zeggen.
De overheid is er om het land te besturen, niet om een moreel oordeel te geven over de bevolking, het is nog schandelijker dat ze er ook nog eens op willen verdienen...quote:
Whehehe.quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:52 schreef PLAE@ het volgende:
Een moderne roker stopt ook gewoon met roken en gaat aan de coke. Is veel lekkerder en bijna net zo duur![]()
oja en het stinkt niet (van veraf), je kleding gaat er dus niet van stinken en de omstanders + jijzelf krijgen er geen kanker van.
4.35 euro.quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:20 schreef E.T. het volgende:
Wat gaat een pakje Marlboro nou kosten?
En toch blijft iedereen lekker doorpaffen, al maak je het ieder jaar 1 euro duurder.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:23 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
4.35 euro.
Echt een kutstreek.
Anders zouden veel mensen een hartaanval krijgen door de stress.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:24 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
En toch blijft iedereen lekker doorpaffen, al maak je het ieder jaar 1 euro duurder.
Ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:24 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
En toch blijft iedereen lekker doorpaffen, al maak je het ieder jaar 1 euro duurder.
Maar daar zeg je wel wat.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:29 schreef Kanjer het volgende:
Zou het opzich best wel eens willen zien wat "ze" zouden verzinnen als morgen heel NL zou zeggen, weet je wat? we stoppen met roken!
Betalen we ineens 4 euro voor 1 liter benzine, wil de antirokerslobby dan wel horen huilen.
Coke is een veel grotere zooi. Ik rook liever als dat ik dagelijks sos snuif. Het is na mijn mening te kort en te heerlijkquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:52 schreef PLAE@ het volgende:
Vervoer kan ook met de trein, bus, fiets, voeten, ezel, kameel, of wat je maar wilt. Laat ze eerst de lucht maar eens schoon krijgen. Dan krijg ik een gevoel alsof ik buiten frisse lucht inadem, en dat het dan verschil maakt met roken. Nu is het geen verschil. Als ik twee uur buiten loop kan ik goed een peuk of vier aan troep aan mijn lichaam hebben ingeademd zonder te rokenquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:14 schreef Yousif het volgende:
[..]
Vervoer is essentieel roken niet..
Roken an-sich is niet stress verminderend (dat is ook aangetoond), het feit dat je pauzes neemt en iets in je handen hebt waarmee je vingers bezig zijn, dat is de stressverminderende factor.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:27 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Anders zouden veel mensen een hartaanval krijgen door de stress.
Dat betaalde ik ooit in een grijs verleden in guldens.quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:29 schreef ondeugend het volgende:
[..]
4,25 dan
Overigens merk je dat pas na een maand of 3, 'oude' voorraden moeten eerst op.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
De overheid is er om het land te besturen, niet om een moreel oordeel te geven over de bevolking, het is nog schandelijker dat ze er ook nog eens op willen verdienen...
Heb je uberhaupt wel eens verdiept in het ontstaan van de democratie? Namelijk de macht bij de corrupte alleenheersers weg halen, en teruggeven aan de mensen. Vervolgens diende het land wel bestuurt te worden, vandaar een democratisch verkozen orgaan, dat het land moest besturen. Op dit moment is de overheid vooral bezig cadeautjes uit te delen die niets met besturen te maken hebben (gratis schoolboeken, gratis kinderopvang, duurdere sigaretten, sekshuizen sluiten, etc, etc). Ik hoop dat er binnenkort eens een goede staatsgreep plaatsvind zodat we in 1 klap af zijn van dit soort malloten.
quote:wo 21 nov 2007, 15:02
Drinken en roken alleen nog voor de rijken
Den Haag - Alcohol en sigeretten lijken in de toekomst aan de rijken onder ons voorbehouden. Na bier en sigaretten wordt volgend jaar ook wijn een stuk duurder. Coalitiepartijen CDA, PvdA en ChristenUnie willen de accijns op wijn met zestien procent verhogen.
Dat bleek woensdag in de Tweede Kamer tijdens de bespreking van de belastingmaatregelen voor 2008. De opbrengst van 39 miljoen euro is nodig om meer medici geen btw te laten betalen. Het kabinet wilde vanaf volgend jaar alleen medici vrijstellen van btw-heffing die behandelingen doen met een ’therapeutisch doel’. Onder meer sportkeuringen en sommige alternatieve geneeswijzen vallen daardoor buiten de boot. De coalitiepartijen vinden echter dat sommige behandelingen van groot belang kunnen zijn voor patiënten en daarom niet onder het btw-regime zouden moeten vallen.
Het is godverdomme ook nooit genoeg. Nou drink ik nauwelijks alcohol ofzo, maar ik word hier gewoon zo kwaad om. Het gaat puur om het stillen van geldhonger, niets meer of minder. Gelukkig komen ze er al voor uit.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:57 schreef Dr.Nikita het volgende:
tadaaaaaaaaa.
Wat ik gisteren dus zei.
[..]
in tegenstelling tot de vele andere partijen die zich op dat vlak wél inzetten voor het welzijn van de Nederlanders?quote:Op woensdag 21 november 2007 22:39 schreef maartena het volgende:
Ach, wees blij dat Wilders nog niet aan de macht is. Die is naast 100% voorstander van een algeheel rookverbod in de horeca ook nog eens voorstander van het sluiten van ALLE coffeeshops.
Geen woorden maar daden.quote:Op donderdag 22 november 2007 07:45 schreef EdwinHeijmen het volgende:
hmmm nu wordt het echt tijd om te stoppen met roken....
ten eerste : wat maakt het jou uit of ik rook?quote:
Nog niet?quote:Op woensdag 21 november 2007 22:39 schreef maartena het volgende:
Ach, wees blij dat Wilders nog niet aan de macht is. Die is naast 100% voorstander van een algeheel rookverbod in de horeca ook nog eens voorstander van het sluiten van ALLE coffeeshops.
Weg hier, rennnuh!quote:Op donderdag 22 november 2007 10:53 schreef YuckFou het volgende:
Nederland zuigt... straks 4,26 voor een pakje marlboro van 19 stuks, in Spanje betaal je voor datzelfde pakje 3,15..
dus spaans leren, appartementje vinden, baantje erbij en wegwezen
Het de VVD in het kabinet zou er nooit een rookverbod zijn gekomen.quote:Op woensdag 21 november 2007 23:12 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
in tegenstelling tot de vele andere partijen die zich op dat vlak wél inzetten voor het welzijn van de Nederlanders?
kun je beter portugees gaan leren: hier kost een pakje marlboro 1 euroquote:Op donderdag 22 november 2007 10:53 schreef YuckFou het volgende:
Nederland zuigt... straks 4,26 voor een pakje marlboro van 19 stuks, in Spanje betaal je voor datzelfde pakje 3,15..
Superlijm! Veel goedkoper en je gaat er ook sneller dood aan!quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:55 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Toch, je zegt het nu wel.. Maar ik denk eigenlijk dat dat nog nieteens zon onrealistisch probleem kan gaan worden? Het is niet ondenkbaar dat mensen alternatieven gaan zoeken
Hier ben ik het totaal niet mee eens. Roken zal eerder verdwijnen dan dat het iets van de rijken wordt. Je ziet nu al dat roken steeds meer iets wordt voor de 'onderklasse'. Op Universiteiten en dergelijke wordt nauwlijks nog gerookt. Als nu de bouwvakkers er nog mee stoppen is het helemaal gedaan met dat smerige gedoe.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:57 schreef Dr.Nikita het volgende:
tadaaaaaaaaa.
Wat ik gisteren dus zei.
[Drinken en roken alleen nog voor de rijken
Den Haag - Alcohol en sigeretten lijken in de toekomst aan de rijken onder ons voorbehouden. Na bier en sigaretten wordt volgend jaar ook wijn een stuk duurder. Coalitiepartijen CDA, PvdA en ChristenUnie willen de accijns op wijn met zestien procent verhogen.
Dat bleek woensdag in de Tweede Kamer tijdens de bespreking van de belastingmaatregelen voor 2008. De opbrengst van 39 miljoen euro is nodig om meer medici geen btw te laten betalen. Het kabinet wilde vanaf volgend jaar alleen medici vrijstellen van btw-heffing die behandelingen doen met een ’therapeutisch doel’. Onder meer sportkeuringen en sommige alternatieve geneeswijzen vallen daardoor buiten de boot. De coalitiepartijen vinden echter dat sommige behandelingen van groot belang kunnen zijn voor patiënten en daarom niet onder het btw-regime zouden moeten vallen.]
Ga je daar toch lekker heen? Maar dan niet klagen over alle voordelen die Nederland je zou kunnen bieden he.quote:Op donderdag 22 november 2007 10:53 schreef YuckFou het volgende:
Wat denk je dat al die WAO-ers of hoe ze tegenwoordig heten die op 'jouw' forum 24/7 De Gouden Kooi kijken de maatschappij kosten?quote:Op vrijdag 23 november 2007 02:59 schreef Morwen het volgende:
Ik stem voor belasting op sport, al die randdebielen die elke zondag met hun bezopen hersens op het sportveld hun veels te opgerekte enkelspieren staan te verkloten. Door hun enkel en weet ik veel wat gaan. Optieven ermee, kost ons bakken met geld. Ze bezatten zich daarna in de Kantine en komen de dag erna niet op werk of melden zich dagen ziek. O, o, o, ja maar wij sportenVan die vadsige mannetjes die 5 minuten op het veld rond strompelen, vanalles blesseren, zich helemaal vol laten lopen en zich vervolgens een halve week ziek melden.
Ik mis de PIquote:Op vrijdag 23 november 2007 03:01 schreef APK het volgende:
[..]
Wat denk je dat al die WAO-ers of hoe ze tegenwoordig heten die op 'jouw' forum 24/7 De Gouden Kooi kijken de maatschappij kosten?
Ik mis de belastinginkomsten van dat gepeupel.quote:
Jij mist wel meer.quote:Op vrijdag 23 november 2007 03:08 schreef APK het volgende:
[..]
Ik mis de belastinginkomsten van dat gepeupel.![]()
Nog evenquote:Op vrijdag 23 november 2007 03:10 schreef popolon het volgende:
Het gat in de begroting wordt gedicht door de rokers zwaarder te belasten.
Nog even en het hele land draait op rokers.
ja, ik las net dat Amanda haar haar kort moest!quote:
Help de begroting, steek er nog een op !quote:Op vrijdag 23 november 2007 03:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nog evenWake up and smell the smoke.
![]()
Gaat het nog met je? Moet je naar Anitaquote:Op vrijdag 23 november 2007 03:14 schreef APK het volgende:
[..]
ja, ik las net dat Amanda haar haar kort moest!
![]()
Ow, kut, zit hier foutquote:Op vrijdag 23 november 2007 03:15 schreef popolon het volgende:
[..]
Help de begroting, steek er nog een op !
Ik blijf gewoon roken, maakt mij dat tientje per week oid uit.quote:Op vrijdag 23 november 2007 03:15 schreef popolon het volgende:
Help de begroting, steek er nog een op !
Ik rook ook wel eens, niet altijd.quote:Op vrijdag 23 november 2007 03:18 schreef APK het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon roken, maakt mij dat tientje per week oid uit.
Dan ga je doodquote:Op vrijdag 23 november 2007 03:18 schreef APK het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon roken, maakt mij dat tientje per week oid uit.
Joh, echtquote:Op vrijdag 23 november 2007 03:22 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik rook ook wel eens, niet altijd.
Snap sowieso dat hele geleuter niet. De slogan 'Roken, we lossen het samen wel op' gaat zeker niet meer op?
Roken is slecht, dat weet iedereen. Maar er is zoveel slecht. En 't grappige is dat juist veel ex-rokers de grootste jihad vechten tegen rokers.
Van leven ga je dood, dat klopt.quote:
Mannetje Hoogervorst is daar een goed voorbeeld van.quote:Op vrijdag 23 november 2007 03:22 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik rook ook wel eens, niet altijd.
Snap sowieso dat hele geleuter niet. De slogan 'Roken, we lossen het samen wel op' gaat zeker niet meer op?
Roken is slecht, dat weet iedereen. Maar er is zoveel slecht. En 't grappige is dat juist veel ex-rokers de grootste jihad vechten tegen rokers.
Inderdaad, het is gebleken dat het samen oplossen van de overlast die rokers veroorzaken niet werkt.quote:Op vrijdag 23 november 2007 03:22 schreef popolon het volgende:
[..]
Over 50 jaar haal je voor ¤ 4 een losse peuk bij de supermarktquote:Op vrijdag 23 november 2007 04:27 schreef justshutup het volgende:
Het is toch ook zo dat ze qua prijs max. naar de 4¤ gaan? Dus er komen gewoon minder sigaretten in de pakjes (uiteindelijk)?
Emigreren met "goedkoper roken" als reden?quote:Op donderdag 22 november 2007 10:53 schreef YuckFou het volgende:
Probeer jij maar eens in een restaurant aan de andere aanwezigen te vragen gelieve NIET te roken..... en zie dan wat er dan inderdaad nog opgaat van die sloganquote:Op vrijdag 23 november 2007 03:22 schreef popolon het volgende:
De slogan 'Roken, we lossen het samen wel op' gaat zeker niet meer op?
Hier in de VS is het iets van $4,75 - maar het verschild nogal per staat. Voor de EURO bezitters goedkoper dan in Nederland ja.quote:Op donderdag 22 november 2007 16:58 schreef qwerty_x het volgende:
kun je beter portugees gaan leren: hier kost een pakje marlboro 1 euro
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |