zaterdag ga ik naar Dirty Dutchquote:Op dinsdag 20 november 2007 20:32 schreef sassa het volgende:
[..]
Ja zo, ik ook dan! Maar we hadden het over dj'sEn dan ga ik toch meer naar techno. (Voor feestjes dan)
Tof. Lekker swingenquote:Op dinsdag 20 november 2007 20:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
zaterdag ga ik naar Dirty Dutch
maar dat is meer House
yesquote:
Ahhh ook een beetje techno zie ik! Zaterdag bij Benny Rodrigues geweest iig en die draaide lekker doorquote:
gaat ook helemaal goed komenquote:Op dinsdag 20 november 2007 20:41 schreef sassa het volgende:
[..]
Ahhh ook een beetje techno zie ik! Zaterdag bij Benny Rodrigues geweest iig en die draaide lekker doorOoh en Funkerman draait ook zie ik. Oh dan word het wel een tof feestje
Al zou ik er zelf niet voor kiezen.
1000 %quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:43 schreef sassa het volgende:
[..]
Daar twijfel ik niet aanIk denk wel dat ik dat aan jou kan overlaten
Was dat laatst ofzo? Qlimax? Tering daar ben ik ook nog es geweest ooit. Wat een drama was datquote:Op dinsdag 20 november 2007 20:44 schreef Houniet het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=grNwKZjrmqk&feature=related![]()
Whehe...quote:
laatste drie keer geweest. dit jaar niet geweestquote:Op dinsdag 20 november 2007 20:46 schreef sassa het volgende:
[..]
Was dat laatst ofzo? Qlimax? Tering daar ben ik ook nog es geweest ooit. Wat een drama was datWas het wat? (of was je er niet?)
ja maar dat moet ookquote:
ga je daar heenquote:Op dinsdag 20 november 2007 20:47 schreef sassa het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=ysNeUWJ1SQQ Awakie
Hmm... Nee.. dankje.quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja maar dat moet ookga maar eens mee Housen
quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:49 schreef Houniet het volgende:
ik hoor me broertje op zijn toetsenbord slaan, kom zo terug![]()
Kquote:Op dinsdag 20 november 2007 20:49 schreef Houniet het volgende:
Wat is jouw cup of tea dan?quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmm... Nee.. dankje.
Not my cup of tea
quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:49 schreef sassa het volgende:
[..]
Daar ben ik geweest. Was awakenings festival afgelopen zomer.![]()
![]()
![]()
quote:
hm zijn pc liep vastquote:
quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:49 schreef Houniet het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |