Kan ook, zou het niet weten, zie er wel ouder uit dan 16quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:34 schreef Logician het volgende:
volgens mij moet je 16 zijn en je paspoort meenemen
Waarom, je bent dan toch ook oud genoeg voor navelpiercings en alles?quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:36 schreef Empathologica het volgende:
Heb ff geen zin om het op te zoeken maar op een of ander forum stond dat je intiem vanaf 16 zonder toestemming mocht volgen de GGD.. Maar dat vind ik persoonlijk echt te idioot16... Ben je echt nog eh jong.
Dat er een vreemde aan de geslachtsdelen van een minderjarige zit..... kun je toch nare situaties van kijgen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:43 schreef erodome het volgende:
[..]
Waarom, je bent dan toch ook oud genoeg voor navelpiercings en alles?
Ok ok, als ouder zou ik ook graag hebben dat ze wachten tot hun 18de, alles even goed overdenken, maar in princiepe, wat is het grote verschil tussen al die piercingen die wel mogen(navel, lip, wenkbrouw enz enz enz enz) en deze uiteindelijk?
dat is waar.. of tenminste het zal vaag zijn.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:44 schreef BlixaBargeld het volgende:
Dat er een vreemde aan de geslachtsdelen van een minderjarige zit..... kun je toch nare situaties van kijgen.
Oh, t lijkt me geweldig, maar heb ook een handje nodig (die me eerst meesleept en daarna naast me blijft zitten)!quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:31 schreef Logician het volgende:
[..]
Zonder jouw handje om vast te houden had ik het nooit gedurft![]()
ps: ik ga wel mee hoor als je die gaat zetten![]()
Ach ook zonder handjes is het te doen hoorquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:01 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Oh, t lijkt me geweldig, maar heb ook een handje nodig (die me eerst meesleept en daarna naast me blijft zitten)!
Ik denk het nietquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:02 schreef BlixaBargeld het volgende:
[..]
Ach ook zonder handjes is het te doen hoor
Kom maar langsquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:01 schreef -moppie- het volgende:
Oh, t lijkt me geweldig, maar heb ook een handje nodig (die me eerst meesleept en daarna naast me blijft zitten)!
Waar woon je?quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kom maar langsIk sleur je wel mee
Ze adviseren geen seks te hebben tijdens de genezing.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:39 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Waar woon je?![]()
Ik kan trouwens nergens terugvinden hoelang je geen sex mag hebben etc... (neem aan dat dat helaas wel van toepassing is?)
-slik-quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:48 schreef BlixaBargeld het volgende:
[..]
Ze adviseren geen seks te hebben tijdens de genezing.
Enschedequote:Op donderdag 26 juni 2008 14:39 schreef -moppie- het volgende:
Waar woon je?![]()
Ik kan trouwens nergens terugvinden hoelang je geen sex mag hebben etc... (neem aan dat dat helaas wel van toepassing is?)
Meer of minder dan bij een volwassen vrouw?quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:44 schreef BlixaBargeld het volgende:
[..]
Dat er een vreemde aan de geslachtsdelen van een minderjarige zit..... kun je toch nare situaties van kijgen.
Sharon vertelde mij 1 week geen sex en dan nog 3 weken niet met het sieraad spelen. En meteen erachteraan met dikke knipoog 'wordt lastig ja'.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Enschede
Genezing van clithood is 2 weken ongeveer. Seks met jezelf mag welEn evt met een kerel ook wel, al dan niet met z'n handen/tong zeg maar.. puur neuken
Al zou ik daar ook maar gewoon mee wachten voor de zekerheid
Genitale piercings zitten niet in je tong hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:23 schreef Double-Helix het volgende:
gepijpt worden door een meisje met tongpiercing is ubernice!!
Maar soms zitten tongpiercings wel in genitaliënquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Genitale piercings zitten niet in je tong hoor
ja kloptquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:15 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat zei degene hierboven "voor de gein" zodoende.
nou ik heb het gewoon in heerlen gedaanquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:33 schreef Empathologica het volgende:
Wat ik me afvraag, @ crstl, welke shop zet op je 17e een clithood?
Volgens de GGD regels mag het schijnbaar wel, maar veel shops houden toch 18 aan.
Ben zelf sinds kort ook in het bezit van een vch, echt wat een gemakkelijk ding, na 4 dagen al nergens meer last van
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |