ben beniuewd wat je wederhelft vind!quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:08 schreef animal_cracker het volgende:
Nou, vandaag laten doen.. Een mooie zilveren, verticale! Echt gaaf, zo'n piercing waarvan niemand ziet/weet dat je 'm hebt haha. M'n wederhelft weet nog van niets..
Maar die prik is wel nasty, dat mag gezegd worden.
ha ha! nou veel plezier straks!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:09 schreef animal_cracker het volgende:
Haha hij zei maar 1 ding: "...geil" (en zo'n blik erbij O.O)
Nou, ik moest hem voor een ziekenhuisonderzoek eigenlijk uitdoen, maar ik kreeg het zelf echt niet voor elkaar, en mn vriend ook niet, dus toen heb ik hem maar gewoon laten zitten. Maar hem zomaar kwijtraken lijkt mij dus niet zo snel te gebeurenquote:Op zondag 30 maart 2008 13:55 schreef animal_cracker het volgende:
Hmm, lees wel bij andere topics dat veel mensen er eigenlijk geeneens plezier aan beleven.. Dus ik weet niet of ik wel plezier zal hebben haha =)
Kan je een clithood trouwens makkelijk kwijtraken? Ik hoorde gister iemand vertellen dat die van haar er 'zomaar uitgevallen was'. Het leek me nogal een sterk verhaal, maar als je 'm echt zo makkelijk verliest...amai.
Die van mij is er een keer uitgeweest idd, zomaar, tijdens de seks ineens zonder piercing.quote:Op zondag 30 maart 2008 13:55 schreef animal_cracker het volgende:
Hmm, lees wel bij andere topics dat veel mensen er eigenlijk geeneens plezier aan beleven.. Dus ik weet niet of ik wel plezier zal hebben haha =)
Kan je een clithood trouwens makkelijk kwijtraken? Ik hoorde gister iemand vertellen dat die van haar er 'zomaar uitgevallen was'. Het leek me nogal een sterk verhaal, maar als je 'm echt zo makkelijk verliest...amai.
Heb een keer een bolletje in me mond gehad..quote:Op zondag 30 maart 2008 13:55 schreef animal_cracker het volgende:
die van mij ging na jaren ineens constant los tijdens de seks, paar keer nieuwe gekocht maar nog steeds last ervan. Zelf een paar keer weer door moeten prikken maar nu heb ik m er van ellende maar uit gelatenquote:Op zondag 30 maart 2008 13:55 schreef animal_cracker het volgende:
hij zal inmiddels wel al goed dicht gegroeid zijn.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:14 schreef erodome het volgende:
Aandraaien met een tangetje, beter gezegd 2 tangetjes, zo draai je ze echt mega vast en gaan ze niet meer los.
Moet alleen nog kijken of ik hem er ooit nog uitkrijg, maar dat zien we wel tegen die tijd als die tijd ooit komt
Ik heb meer dan genoeg 'au naturel' ervaringquote:Op donderdag 17 april 2008 16:30 schreef S_1980 het volgende:
Op je 18e gelijk een clitpiercing?
Bedenk wel dat het (zei het volgens vrouwen een positief) effect heeft hoe je sexueel genot ervaart. Ik ken je achtergrond niet, maar wil je niet liever eerst meer 'au naturel' ervaring opdoen voordat je zo'n stap neemt?
Pijnloos is het niet, eerlijk is eerlijk, maar het gaat erg snel, op het moment van prikken even een scheutje auw, maar dan is het ook alweer gebeurt, auw en klaar vallen zo goed als samen.quote:Op maandag 5 mei 2008 01:30 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Al een tijdje weer niet gepost hier!
Maar goed, ik had een paar vraagjes over dus een clithoodpiercing!
Ik las al dat een aantal meiden hier een clithoodpiercing hebben, nu ben ik alweer vergeten of deze vragen zijn gesteld en wat de antwoorden erop zijn.
- Deed het zetten van de piercing pijn? Ging het ontsteken en had je er lang last van? Geneest het snel?
- Wat zijn de mogelijke gevolgen als het ontzettend gaat ontsteken, de risico's?
- Heeft het jouw seksbeleving verbeterd/opgeleukt/waevva?
- Hoeveel hebben jullie ervoor betaald?
Zou er zelf wel graag een willen op het moment, maar dan is het toch weer dat het overal redelijk duur is en ik me misschien gegeneerd zal voelen als ik daar bij de piercer lig!
Maar verder lijkt het me erg mooi en spannend.
Hoor het wel hoop ik
Toen ik mijn labret opnieuw ging zetten heb ik t daar laten doen, maar ik zou er niet weer heen gaanquote:Op maandag 5 mei 2008 16:31 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oke, bedankt.
Ik heb nu op internet een heel goedkope piercer gevonden, die wel volgens de GGDrichtlijnen werkt en pierced en ook aangesloten is bij een vereniging van professionele piercers.
Intiempiercings zijn maar 43,50; is dit een reden deze zaak niet te vertrouwen? Of moet ik het maar als een gelukje opvatten dan?
Link naar de site: http://www.foxypiercing.nl/
is het deze?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:12 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Toen ik mijn labret opnieuw ging zetten heb ik t daar laten doen, maar ik zou er niet weer heen gaan
En omg, mn smoel staat op die site zie ik net
ben 17 en heb er éénquote:Op donderdag 17 april 2008 16:30 schreef S_1980 het volgende:
Op je 18e gelijk een clitpiercing?
Bedenk wel dat het (zei het volgens vrouwen een positief) effect heeft hoe je sexueel genot ervaart. Ik ken je achtergrond niet, maar wil je niet liever eerst meer 'au naturel' ervaring opdoen voordat je zo'n stap neemt?
Ontopic: Heb een ex gehad met clit-staafje. Ik vond het mooi staan, nee niet mooi. Geyl vond ik het. Zij vond het lekker. Of nee, geyl.
Ik zou er bij mezelf niet aan moeten denken .....
Schoonhouden met zout water, gewoon borrelglaasje erop douwenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:14 schreef crstl het volgende:
[..]
ben 17 en heb er één
heb het eerlijk gezegd met een vriendin gedaan voor de gein , maar heb er geen spijt van
moet wel zeggen dat dit de 2e week is dat ik hem heb(en hij begint trouwens een beetje te ontsteken nu)
dus zoveel erover kan ik niet kwijt
Nee schat, door het klithoedje, niet door de klit zelf, alhoewel er ook zijn die dat doen is dat vrij zeldzaam te noemen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:44 schreef Queen_Bee het volgende:
Voor de gein een piercing door je clitoris jagen
Hoezo zomaar voor de lol?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:10 schreef Queen_Bee het volgende:
Wat heeft dat er nu weer mee te maken? Ik zou gewoon niet "zomaar voor de lol" even wat door mijn clithood laten jagen. Als jij het daar niet mee eens bent, fine by me.
Dat zei degene hierboven "voor de gein" zodoende.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:12 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Hoezo zomaar voor de lol?
Je kan het mooi vinden, je kan het doen voor de aan seks gekoppelde pluspuntjes die eraan (kunnen) zitten, zo zullen er nog een heel aantal redenen voor op te noemen zijn.
Het is een sierraad, net zoals de ene het heel normaal vindt een gaatje in het oor te laten schieten, het zelf erin te klooien of zelfs de hele rand vol te hebben vinden anderen het weer mooi en/of lekker om dat daar te doen...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:10 schreef Queen_Bee het volgende:
Wat heeft dat er nu weer mee te maken? Ik zou gewoon niet "zomaar voor de lol" even wat door mijn clithood laten jagen. Als jij het daar niet mee eens bent, fine by me.
Voor de mannen: als je ergens leest dat het zetten van een frenum geen pijn doet.... dat is gelogenquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:57 schreef BlixaBargeld het volgende:
Over een uurtje naar de piercing shop
ben jij zo lenig dan?quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:48 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ga wss nog een clithood zettenVind het er namelijk erg gaaf uitzien
Zonder jouw handje om vast te houden had ik het nooit gedurftquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:48 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ga wss nog een clithood zettenVind het er namelijk erg gaaf uitzien
Wel apart idd, dan heb je toch iig toestemming nodig van de ouders.... ze zegt dat ze met een vriendin is geweest.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:33 schreef Empathologica het volgende:
Wat ik me afvraag, @ crstl, welke shop zet op je 17e een clithood?
Volgens de GGD regels mag het schijnbaar wel, maar veel shops houden toch 18 aan.
Ben zelf sinds kort ook in het bezit van een vch, echt wat een gemakkelijk ding, na 4 dagen al nergens meer last van
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |