Sowieso, net alsof Rijkaard tijd heeft om in die commissie te zittenquote:Op donderdag 22 november 2007 10:31 schreef twi het volgende:
[..]
Het eerste stuk vond ik aardig om te lezen, en hoewel wat overdreven was het toch redelijk informatief.
Waar deze mongolide puber, waar het schaamhaar nog door moet komen zetten de fout in gaat is bij de diskwalificatie van Stanley Menzo wat betreft zijn keeperskwaliteiten. Dat hij niet overkomt als de juiste persoon om in zo'n volstrekt onnodige commissie te zitten kun je op een heel andere manier brengen.
Ach, waar maak ik me eigenlijk druk over, het is afca.nl maar.
Mooi zoquote:Op donderdag 22 november 2007 11:28 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Prima. Ik vatte het op alszijnde het specifiek aan mij gericht was. Als dat niet zo was, dan heb ik niets gezegd.
[..]
quote:Op donderdag 22 november 2007 11:28 schreef JanVanHalst het volgende:
Ik beweer niet Jan Van Halst zelf te zijn (op een dolletje hier en daar na), dus die vergelijking gaat niet op.
Nee.. maar er zijn toch genoeg andere prominenten die dit wel hadden kunnen doen..quote:Op donderdag 22 november 2007 11:29 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Sowieso, net alsof Rijkaard tijd heeft om in die commissie te zitten [afbeelding]!
precies mooi artikel ben benieuwd naar Daniloquote:Op donderdag 22 november 2007 09:48 schreef Cheiron het volgende:
Wamberto noemt zn kind Wambertinho, briljant
Was het maar zo een feest.. gelukkig mag ik mijn mening geven.. of je het er nou mee eens bent of nietquote:Op donderdag 22 november 2007 11:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gelukkig weet jij het allemaal het beste he, csi.
Hoplijk heeft hij zin om aan het einde van het seizoen het roer van A3 over te nemen.quote:Op donderdag 22 november 2007 11:29 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Sowieso, net alsof Rijkaard tijd heeft om in die commissie te zitten!
Jaren geleden werd er al gezegd dat het een goede speler is die Ajax 1 waarschijnlijk wel gaat halen. Hij is nu 17 jaar en er debuteren onder Adrie al aardig wat jeugd dus is snap je punt niet of ik hem heb zien spelen of niet.quote:Op donderdag 22 november 2007 11:10 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Ik wil ook niet beweren dat Wamberto sowieso ongelijk heeft, want zijn zoon heeft vast wel talent. Maar als je een speler nooit hebt zien spelen (zoals Wooldoor), waarom opper je dan dat het wel eens kan gebeuren dat hij zijn debuut gaat maken? Hij speelt in de A1, dus nog niet eens bij Jong Ajax. Waar hebben we het over zeg?
quote:Uiteraard hoop ik dat dat Ajax zal zijn, want Ajax is mijn thuis.
Ich bin dabei! Tijd om weer eens naar de ArenA te gaanquote:Afscheid Stam: kom op tijd naar de ArenA!
Amsterdam, 22 nov 2007
Ajax roept zijn supporters op zondag op tijd naar de ArenA te komen. Voor aanvang van de wedstrijd tegen Vitesse wordt Jaap Stam gehuldigd door de club en beide supportersverenigingen.
De huldiging van Stam vindt plaats om ongeveer 14.15 uur. Zorg dus dat u op tijd aanwezig bent om het afscheid van de voormalige aanvoerder van Ajax bij te wonen.
Tegenover de Ajax-media heeft Stam al weten uit te kijken naar aanstaande zondag. Een uitgebreid interview met de Kampenaar is vrijdag te zien op Ajax TV.
ik ga om half 12 al wegquote:
Wij ook.. normaliter 1 uurtje rijden.. hopen dat we geen files hebbenquote:Op donderdag 22 november 2007 16:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik ga om half 12 al weg [afbeelding] als ik dan niet optijd ben
daarom ga ik met de trein. maarja, de trein ben ik ook niet zo'n fan van. en fietsen, jaquote:Op donderdag 22 november 2007 16:30 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Wij ook.. normaliter 1 uurtje rijden.. hopen dat we geen files hebben [ afbeelding ]
Geweldige beoordeling op 2 wedstrijdenquote:Op donderdag 22 november 2007 16:45 schreef Wooldoor het volgende:
Wel geweldig om te zien dat we 17 miljoen voor Babel hebben gekregen helemaal na gister en een gedeelte van de wedstrijd tegen Luxemburg. Die kerel lijkt minder en minder aktie's te maken en doelpunten maakt hij ook al niet meer
Dat had ie in Amsterdam al.quote:Op donderdag 22 november 2007 17:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Babel heeft wel moeite om een bal fatsoenlijk tussen de palen te krijgen... en niet alleen deze 2 wedstrijden
Vond hem gisteren nog niet eens heel erg goed spelen.quote:Op donderdag 22 november 2007 18:44 schreef toma het volgende:
Heb gister Modric zien spelen bij Kroatië tegen Engeland. Wat is die gozer verschrikkelijk goed zeg. Wurmt zich tussen alle spelers door alsof ze er niet staan en hij kiest zelfs het grassprietje uit waar hij m over dik 50 meter neer wilt leggen.
Jammer genoeg redelijk onhaalbaar
Hoezo? volgens mij betekend dat gewoon kleine Wamberto.quote:Op donderdag 22 november 2007 12:16 schreef Lyzio het volgende:
WambertinhoMy God, dat kan toch alleen maar floppen met zo'n naam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |