Ich bin dabei! Tijd om weer eens naar de ArenA te gaanquote:Afscheid Stam: kom op tijd naar de ArenA!
Amsterdam, 22 nov 2007
Ajax roept zijn supporters op zondag op tijd naar de ArenA te komen. Voor aanvang van de wedstrijd tegen Vitesse wordt Jaap Stam gehuldigd door de club en beide supportersverenigingen.
De huldiging van Stam vindt plaats om ongeveer 14.15 uur. Zorg dus dat u op tijd aanwezig bent om het afscheid van de voormalige aanvoerder van Ajax bij te wonen.
Tegenover de Ajax-media heeft Stam al weten uit te kijken naar aanstaande zondag. Een uitgebreid interview met de Kampenaar is vrijdag te zien op Ajax TV.
ik ga om half 12 al wegquote:
Wij ook.. normaliter 1 uurtje rijden.. hopen dat we geen files hebbenquote:Op donderdag 22 november 2007 16:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik ga om half 12 al weg [afbeelding] als ik dan niet optijd ben
daarom ga ik met de trein. maarja, de trein ben ik ook niet zo'n fan van. en fietsen, jaquote:Op donderdag 22 november 2007 16:30 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Wij ook.. normaliter 1 uurtje rijden.. hopen dat we geen files hebben [ afbeelding ]
Geweldige beoordeling op 2 wedstrijdenquote:Op donderdag 22 november 2007 16:45 schreef Wooldoor het volgende:
Wel geweldig om te zien dat we 17 miljoen voor Babel hebben gekregen helemaal na gister en een gedeelte van de wedstrijd tegen Luxemburg. Die kerel lijkt minder en minder aktie's te maken en doelpunten maakt hij ook al niet meer
Dat had ie in Amsterdam al.quote:Op donderdag 22 november 2007 17:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Babel heeft wel moeite om een bal fatsoenlijk tussen de palen te krijgen... en niet alleen deze 2 wedstrijden
Vond hem gisteren nog niet eens heel erg goed spelen.quote:Op donderdag 22 november 2007 18:44 schreef toma het volgende:
Heb gister Modric zien spelen bij Kroatië tegen Engeland. Wat is die gozer verschrikkelijk goed zeg. Wurmt zich tussen alle spelers door alsof ze er niet staan en hij kiest zelfs het grassprietje uit waar hij m over dik 50 meter neer wilt leggen.
Jammer genoeg redelijk onhaalbaar
Hoezo? volgens mij betekend dat gewoon kleine Wamberto.quote:Op donderdag 22 november 2007 12:16 schreef Lyzio het volgende:
WambertinhoMy God, dat kan toch alleen maar floppen met zo'n naam
Nog geen wedstrijden van Liverpool gezien dit seizoen?quote:Op donderdag 22 november 2007 16:56 schreef Nashje het volgende:
[..]
Geweldige beoordeling op 2 wedstrijden. Via deze redenatie moeten we een feest geven om de 27 miljoen van Sneijder, want die was de afgelopen 2 wedstrijden ook bedroevend.
quote:De voorzitter van VVV meldt in het Algemeen Dagblad dat VVV morgen een beslissing wil nemen over het spelen van de topduels tegen Ajax en PSV in Duitsland. MSV Duisburg zou graag medewerking verlenen. Duitse politiek en voetbalbond hebben echter nog veel bezwaren. De voorzitter van VVV vreest dat het tekort dag is om de Duitsers te overtuigen.
Klopt. Dat was met Harry Vermeegen.quote:Op donderdag 22 november 2007 20:34 schreef Black-Death het volgende:
jah die filmpjes zijn superer is er ergens ook 1 waar Huntelaar iemand van zn fiets trapt
Jij hebt het zelf over de laatste 2 wedstrijden, druiloor. En na 10 wedstrijden vind ik dat je ook nog weinig kan zeggen van hem bij Liverpool. Zeker gezien z'n leeftijd.quote:Op donderdag 22 november 2007 19:53 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Nog geen wedstrijden van Liverpool gezien dit seizoen?
Weer zo'n verhaal waar Ajax maar even bij is verzonnen om de speler in kwestie te verbeteren.quote:Ajax volgt Roemeens talent Sburlea Ajax wil in de winterstop een jong Roemeens talent aan de selectie toevoegen. Het gaat om de 18-jarige Sabrin Sburlea.
Sburlea komt momenteel uit voor FC Brasov, een tweede divisionist in Roemenië. De club wist op zijn site te melden dat Ajax de aanvaller al een tijdje volgt.
Sburlea wist dit seizoen al meerdere malen doel te treffen en is aanvoerder van het Roemeense elftal onder de 19 jaar.
quote:Op donderdag 22 november 2007 20:49 schreef Urquhart het volgende:
Wambertinho...dan moet wel een opvolger van Urzaiz worden, qua cultheid-factor.
Wat wil je dan met zo'n naam?quote:Op donderdag 22 november 2007 20:56 schreef BonJovi het volgende:
[..]hij zit nog amper in de Ajax jeugd en voetbald op het strand en moet al cult gaan worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |