Wat een feest..quote:Wegereef fluit Ajax - Vitesse
Zeist, 20 nov 2007
Ajax – Vitesse staat onder leiding van scheidsrechter Jan Wegereef. Rob Meenhuis en Wijnand Rutgers zijn zondag in de ArenA zijn assistenten. Jeroen Sanders is vierde official.
Het Eredivisieduel begint om 14.30 uur. Voor de wedstrijd neemt Jaap Stam afscheid van het Ajax-publiek.
quote:Waag het niet om Van Basten aan te stellen als nieuwe trainer/coach!
Sinds het vertrek van Louis van Gaal in 1997 is het erg onrustig bij Ajax rond de positie van trainer/coach, de tien jaar die hierop volgen hadden we Morten Olsen, Jan Wouters, Co Adriaanse, Hans Westerhof, Ronald Koeman, Danny Blind, Henk ten Cate en Adrie Koster. Ajax-onwaardig haast, hoe onrustig het is. Na dit seizoen zal er een vervanger komen voor Koster, maar wie?
Het contract van Marco van Basten bij de KNVB loopt tot en met het EK van 2008, er wordt al gefluisterd dat hij al rond is met Ajax. Zoals bekend bekleedt Johan Cruijff een adviserende rol binnen Ajax en hij zal zijn “vriend” Van Basten dan ook zeker aanbevelen als nieuwe trainer /coach bij Ajax. Maar moeten wij hier blij mee zijn?
Als bondscoach overtuigt hij niet, maar misschien is hij als clubcoach wel de perfecte man. Maar is ‘misschien’ wel genoeg voor Ajax? Hebben we de afgelopen jaren niet genoeg gegokt (en verloren) met het aanstellen van trainer/coaches? Laat hem eerst maar elders ervaring op doen, bij een kleinere club. Als hij daar slaagt, is het vroeg genoeg om hem aan te stellen als nieuwe trainer/coach bij Ajax.
Op dit moment hebben wij niets aan Van Basten, laat maar iemand anders komen, er zijn genoeg betere alternatieven. Louis van Gaal bijvoorbeeld, maar de vraag is of AZ hem laat gaan. Martin Jol anders, die tweemaal knap vijfde werd met Tottenham Hotspur. Of wellicht Co Adriaanse, die eerder geweldig samenwerkte met Martin van Geel bij Willem II en AZ, maar bij Ajax eerder niet slaagde.
Als het Van Basten maar niet wordt, want Ajax is een topclub en moet dan ook een top-trainer/coach aan het roer hebben staan. De beste die beschikbaar is, geen potentiële topper, maar één die er meteen staat! Ik hoop dat men bij Ajax geleerd heeft van de afgelopen tien jaar, die erg onrustig waren. We hebben een topper nodig, niet weer gaan gokken...
Lees jij ooit terug in gesloten topics?quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:02 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Wat dacht je..posten in het vorige topic is niet voldoende.. ik doe het nog maar eens
Donald komt er wel, de rest heb ik niet veel vertrouwen in.quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sarpong, Anita, Martina, Donald. Allemaal geroken en daarna nooit meer wat van gehoord.
Nee, maar heeft het nut om alle nieuwsberichten nogmaals te posten aangezien dit een nieuw topic is?quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Lees jij ooit terug in gesloten topics?
Gewogen en te licht bevonden?quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sarpong, Anita, Martina, Donald. Allemaal geroken en daarna nooit meer wat van gehoord.
Ja dat vraag ik me ook af, duitse polizei zal wel weer klotenquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:39 schreef PizzaSalami het volgende:
Op naar tilburg.
Wanneer maken ze wat bekend over vvv uit?
Altijd gezellig voetbalreisjes naar duitsland.quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:44 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook af, duitse polizei zal wel weer kloten![]()
Wat is er mis met Janquote:
Is er al wat bekend over W2 uit dan?quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:39 schreef PizzaSalami het volgende:
Op naar tilburg.
Wanneer maken ze wat bekend over vvv uit?
Geen idee.quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Is er al wat bekend over W2 uit dan?
Eigen schuldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |