I knowquote:
quote:Ajax mag hopen op Barça-belofte Marc Crosas
FC Barcelona wil Marc Crosas (links) in de winterstop verhuren, meldt El Mundo Deportivo. Ajax, Liverpool en Real Sociedad toonden enkele maanden terug interesse in de negentienjarige aanvallende middenvelder.
Crosas schurkt tegen de A-selectie aan en speelt geregeld in Barcelona B, dat uitkomt in de vierde divisie. De Catalanen vinden het voor Crosas’ ontwikkeling beter dat hij wordt verhuurd. Zelf zou de belofte een buitenlandse club prefereren. Crosas debuteerde vorig seizoen voor Barça. (MA)
Crosas zou ik anders hier graag zien rondlopen, al is het maar voor een jaar of 2. Die jongen heeft echt ontzettend veel talent. En daarbij, wat zijn onze alternatieven?quote:
Sarpong, Anita.quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:13 schreef D1 het volgende:
[..]
Crosas zou ik anders hier graag zien rondlopen, al is het maar voor een jaar of 2. Die jongen heeft echt ontzettend veel talent. En daarbij, wat zijn onze alternatieven?
quote:Ajax heeft oogje op Duits talent Marko Marin
Gepubliceerd op 20-11-07
Ajax zou een oogje hebben op Marko Marin, zo meldt het Duitse Bild Am Sonntag. De 18-jarige speler is momenteel actief voor Borussia Mönchengladbach en geldt als een groot talent.
Marin, die vanwege zijn prestaties ook wel Magic Marin wordt genoemd, staat naast Ajax ook in de belangstelling van AC Milan en Fiorentina. De drie clubs waren afgelopen weekend aanwezig tijdens een wedstrijd van Duitsland Onder-19 en zagen daar Marin spelen.
Naast zijn goede spel viel Marin in de wedstrijd met IJsland vooral op vanwege een wonderbaarlijke goal. Hoeveel Marin moet gaan kosten is niet bekend.
Denk ik ook. Een extra middenvelder kan geen kwaad. Eigen jeugd is er ook nog niet klaar voor anders hadden die daar wel meer gespeeld.quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:23 schreef Wooldoor het volgende:
Als hij echt goed is zie ik geen probleem om hem een half jaar te huren. Tenzij je in de winterstop Aisatti/Defour kan kopen. Zo niet dan gewoon die spanjaard huren en begin volgend seizoen een van die twee kopen.
Lijkt me niet gek met spelers als Davids, Gabri, Maduro voor je.. Heb zo een vermoeden dat de jeugd er vanzelf wel komtquote:Op dinsdag 20 november 2007 15:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sarpong, Anita, Martina, Donald. Allemaal geroken en daarna nooit meer wat van gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |