Dan errors welke komen van bezoekers zonder referrer niet mailen?quote:Op zondag 25 november 2007 15:37 schreef Xcalibur het volgende:
nou, tot nu toe zijn het steeds verschillende pagina's geweest, dus dat is net zo hopeloos waarschijnlijk
Tegen die hack probes doe je totaal niks, onbegonnen werk en zonde van je tijd want last heb je er toch niet van, tenzij je elke keer een mailtje laat sturenquote:Op zondag 25 november 2007 15:37 schreef Xcalibur het volgende:
nou, tot nu toe zijn het steeds verschillende pagina's geweest, dus dat is net zo hopeloos waarschijnlijk
Probleem is dat downloaden ook bekijken isquote:Op zondag 25 november 2007 13:09 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik zou het sowieso niet mogelijk maken om meerdere bestanden tegelijkertijd te downloaden
Verder zou ik kijken naar het aantal downloads van een bestand per ID per een x tijd
Dan moet je de combinatie maken denk ikquote:Op zondag 25 november 2007 16:48 schreef Chandler het volgende:
[..]
Probleem is dat downloaden ook bekijken is
En je je moet wel meerdere afbeeldingen kunnen bekijken/ophalen toch?
1 2 3 | preg_match('/^(.*?)\,[ ](the|a|de|dr\.|dj\.)$/', $Name, $Match); ?> |
De *? staat voor ungreedy (of reluctant). De quantifier gevolgd door een vraagteken geeft dan aan dat die een geldige pattern moet vinden, maar het liefst een zo kort mogelijke. Om het even aan de hand van een voorbeeld te illustreren :quote:Op zondag 25 november 2007 20:30 schreef SuperRembo het volgende:
Ik denk dat de combinatie "*?" niet mag. * betekent 0 of meerdere keren, ? betekent 0 of 1 keer. Het vraagteken is dus overbodig.
1 2 3 4 5 6 | preg_match('#a(b|a)*a#', 'ababba'); // Matcht 'ababba' // Reluctant preg_match('#(a(b|a)*?a#', 'ababba'); // Matcht 'aba' preg_match('#(a(b|a)*?a#', 'abbbabba'); // Matcht 'abbba' |
Je kunt een pattern ook ungreedy maken met de modifier U:quote:Op zondag 25 november 2007 23:12 schreef autocue het volgende:
[..]
De *? staat voor ungreedy (of reluctant). De quantifier gevolgd door een vraagteken geeft dan aan dat die een geldige pattern moet vinden, maar het liefst een zo kort mogelijke. Om het even aan de hand van een voorbeeld te illustreren :
1 |
Ja, natuurlijk. Was ik ff vergeten. Hij is bij deze regexp wel overbodig, want er staat niets in wat een verschil tussen greedy/ungreedy zou maken.quote:Op zondag 25 november 2007 23:12 schreef autocue het volgende:
De *? staat voor ungreedy (of reluctant).
Ik vroem me ook al af of er niet ergens een \ zou zijn weggevallen.quote:Is het misschien Replique die dingen raar escapet?
Zoals ik al noemde in mijn verhaal of in mijn vorige topic is dit wel mogelijk, alleen er komt een bepaalde encoding overheen die ervoor zorgt dat je meer problemen krijgt dan alleen maar andere line-breaks.quote:Op woensdag 21 november 2007 19:04 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
Waarom kan je vanuit Word niet gewoon als .txt opslaan?
Het enige wat ik me kan voorstellen is dat je een probleem met de regeleinden hebt, maar dat lijkt me wel op te lossen
Je kunt de boel toch gewoon in gescheiden kollomen gooien in je tabelquote:Op dinsdag 27 november 2007 14:22 schreef Chandler het volgende:
Vraagje;
Ik wil bestellingen van een bepaalde website opslaan op een nieuwe methode.
Nu kwak ik de gehele bestelling in tekst (zoals deze per email verzonden wordt) in een database, maar nu wil ik bepaalde waarden anders gaan opslaan. En ik vroeg mij het volgende af.
Kan ik een tabel zowel gebruiken voor nummerieke als tekstuele gegevens of is het handiger om deze tabellen te splitsen (nummeriek en teksten (text) in een appart tabel)
Of zou ik dit tabel voor beide waarden kunnen gebruiken? (met 2 mogelijk te vullen velden 1 nummeriek, 1 tekst plus een veld om aan te geven welk veld gevuld is)
Waarom zou je dat willen splitsen? Zet het lekker in 1 tabel, zorg er alleen voor dat je database genormaliseerd is.quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:22 schreef Chandler het volgende:
Vraagje;
Ik wil bestellingen van een bepaalde website opslaan op een nieuwe methode.
Nu kwak ik de gehele bestelling in tekst (zoals deze per email verzonden wordt) in een database, maar nu wil ik bepaalde waarden anders gaan opslaan. En ik vroeg mij het volgende af.
Kan ik een tabel zowel gebruiken voor nummerieke als tekstuele gegevens of is het handiger om deze tabellen te splitsen (nummeriek en teksten (text) in een appart tabel)
Of zou ik dit tabel voor beide waarden kunnen gebruiken? (met 2 mogelijk te vullen velden 1 nummeriek, 1 tekst plus een veld om aan te geven welk veld gevuld is)
Ik snap niet wat je nu helemaal bedoeldquote:Op dinsdag 27 november 2007 14:49 schreef Chandler het volgende:
Klopt jullie hebben gelijk, maar deze bestelling is bestelling anders, daar kan ik natuurlijk moeilijk de database op aanpassen! (per type bestelling) en daarom leek het mij handiger om bepaalde gegevens anders te verwerken!
Ik heb het opgelost.quote:Op zondag 25 november 2007 23:12 schreef autocue het volgende:
[..]
De *? staat voor ungreedy (of reluctant). De quantifier gevolgd door een vraagteken geeft dan aan dat die een geldige pattern moet vinden, maar het liefst een zo kort mogelijke. Om het even aan de hand van een voorbeeld te illustreren :
[ code verwijderd ]
Met betrekking tot de vraag, de pattern is volgens mij gewoon geldig. Is het misschien Replique die dingen raar escapet?
1 2 3 | preg_match('/^(.*?)\, [ ](the|a|de|dr\.|dj\.)$/i', $Name, $Match) ?> |
1 2 3 4 | if (isset($_GET['i'])) {$item = $_GET['i'];} if (isset($_GET['zoek'])) {$zoek = $_GET['zoek'];} ?> |
$_GET[$i]quote:Op woensdag 28 november 2007 15:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Werkt toch niet helemaal. Ik heb nu onderstaand, maar hij vindt ze altijd leeg, ook al staat er wat in![]()
[ code verwijderd ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |