Ik neem aan dat je bedoelt dat X 32 hits heeft?quote:Op woensdag 21 november 2007 11:45 schreef Chandler het volgende:
En dan nog een klein vraagje.
Stel je hebt een array
$x[] = array("x", 32);
$x[] = array("y", 22);
$x[] = array("z", 55);
en ik wil alles sorteren op combinatie van het aantal hits? hoe doe ik dat :D en heb gezocht maar sort (ksort) kon mij niet een bevredigend antwoord geven :{
1 2 3 4 5 6 7 | $x = array( "x" => 32, "y" => 22, "z" => 55 ); ?> |
1 2 3 4 5 | $x["x"] = 32; $x["y"] = 22; $x["z"] = 55; ?> |
1 2 3 | asort($x); ?> |
1 2 3 4 5 | $x[]["x"] = 32; $x[]["y"] = 22; $x[]["z"] = 55; ?> |
1 2 3 | Parse error: syntax error, unexpected 'tvp' in /topic/1097499/ on line 1, 3, 7, 11, 12, 27, 28 ?> |
Correct maar ik wil dus niet sorteren op de key maar op een valuequote:Op woensdag 21 november 2007 11:54 schreef Aquaatje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je bedoelt dat X 32 hits heeft?
[ code verwijderd ]
of
[ code verwijderd ]
gebruiken zodat je een simpel array hebt. Gebruik vervolgens
[ code verwijderd ]
om je array op basis van de getallen te sorteren. Ksort sorteert op keys.
Jouw probleem met de array definitie die je plaatst is dat je een een array creert in een rij van je x-array. Wat jij krijgt is:
[ code verwijderd ]
1 2 3 | asort($arr); ?> |
1 2 3 | ksort($arr); ?> |
Wat is de bedoeling? Ik wil thuis best eens kijkenquote:Op woensdag 21 november 2007 11:27 schreef Chandler het volgende:
Daar zat ik reeds doorheen te snuffelen maar lijkt wel of het niet geheel mogelijk istenzij je een expert met regex queries bent
Eingelijk wil ik uit een referer tabel alle domeinen halen plus alle pagina's maar zonder commando's alla ? en & etc.. that's allquote:Op woensdag 21 november 2007 16:45 schreef Light het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling? Ik wil thuis best eens kijken
Waarom kan je vanuit Word niet gewoon als .txt opslaan?quote:Op woensdag 21 november 2007 09:10 schreef hornage het volgende:
Deze tussenstap is uiteraard omslachtig en moest eruit gehaald worden. Ik ben eerst op zoek geweest naar een manier om de txt bestanden in te lezen, maar ik stuitte op allerlei problemen die waarschijnlijk te wijten zijn aan Word for Mac.
Gewoon ff de MySQL manual doorbladeren... vaak kom je wat tegen wat handig uit komt:quote:Op woensdag 21 november 2007 18:23 schreef Chandler het volgende:
[..]
Eingelijk wil ik uit een referer tabel alle domeinen halen plus alle pagina's maar zonder commando's alla ? en & etc.. that's all :) :D
1 2 | FROM mytable |
1 |
Ik zou het sowieso niet mogelijk maken om meerdere bestanden tegelijkertijd te downloadenquote:Op zondag 25 november 2007 13:01 schreef Chandler het volgende:
Allemaal, ik heb jullie hulp nodig. Aangezien een van mijn websites laatst offline is geholpen door een grapjas die het leuk vond om steeds maar een bepaald bestand te downloaden wil ik nu een scriptje bouwen die de bandbreedte verbruik per IP gaat controlleren.
Maar nu vraag ik mij af waarop ik het beste kan controlleren.
1. Aantal hits op specifiek bestand in xx tijd
2. Aantal hits op specifiek bestand met xxx bytes
Of hoe denken jullie dat ik dit het beste kan controlleren
Waarschijnlijk bots die proberen die pagina's op te halen, om zo te kijken of er leaks inzitten zodat ze je site kunnen hackenquote:Op zondag 25 november 2007 15:17 schreef Xcalibur het volgende:
Niet echt een PHP vraag, maar misschien hebben jullie een idee
Sinds vorige week staat mijn nieuwe site live, inclusief een errorpagina die mij netjes een mail stuurt met gegevens over de pagina die niet gevonden is. Nu krijg ik daar dus af en toe een mailtje van, vooral vanaf pagina's uit de oude site die nu niet meer bestaan. So far, so good.
Ik krijg ook af en toe een reeks mailtjes van pagina's als /email, /horde_email/ email_readme, /drupal en dergelijke. Ik kan hier op Google niks over vinden, maar het voelt als hack-attempts![]()
Enig idee waar dit vandaan komt, en wat ik hier tegen kan doen?
Kun je niet beter je script aanpassen zodat wanneer ze die pagina's bezoeken er geen mailtje gestuurd word?quote:Op zondag 25 november 2007 15:27 schreef Xcalibur het volgende:
ja, zoiets vermoed ik ook.... nou is d'r niks te vinden, maar blij ben ik er ook niet mee
Bovendien word ik gestoord van al die mailtjes![]()
Een referer hebben ze niet, is er een manier om erachter te komen vanaf welk IP-adres ze komen ofzo? Zodat ik die in ieder geval kan blocken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |