abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 november 2007 @ 12:23:52 #26
7534 iZi
Leuker kan ik het niet maken..
pi_54889372
Is ie nog te koop?
Zo ja bied ik 410 euro.... ik hoor het wel.
pi_54893745
Nou, TS is reeds akkoord gegaan met mijn bod. We zijn nu aan het afspreken over de afhandeling.

Alleen heb ik nog geen reactie gehad op mijn PM
pi_54911816
TS, je wilde het snel afhandelen toch?
pi_54937718
TS is online geweest, maar ik heb nog steeds niets van hem gehoord..
pi_54950412
En wederom was TS online zonder iets van zich te laten horen.

Wil je em nog verkopen?! Het zou wel netjes zijn als je even wat laat weten. Ook als je ondertussen met iZi aan het onderhandelen bent. In dat geval krijgen anderen niet meer de kans mee te onderhandelen. Sowieso hadden wij eigenlijk al een 'deal'.

Maar goed, niet te voorbarig. Vooralsnog hoor ik gewoon graag wat van je
pi_54962199
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 17:39 schreef Siegfried het volgende:
En wederom was TS online zonder iets van zich te laten horen.

Wil je em nog verkopen?! Het zou wel netjes zijn als je even wat laat weten. Ook als je ondertussen met iZi aan het onderhandelen bent. In dat geval krijgen anderen niet meer de kans mee te onderhandelen. Sowieso hadden wij eigenlijk al een 'deal'.

Maar goed, niet te voorbarig. Vooralsnog hoor ik gewoon graag wat van je
Siegfried, je zegt dat je het snel wil afhandelen, maar toch maak je een voorbehoud dat je zeker tot 1 december wilt wachten met het afhandelen. Dat is wat mij betreft niet snel afhandelen. Ik ben niet met iZi aan het onderhandelen en ook niet meer met jou.

Dit topic mag opslot, camera is reeds via andere weg (collega) verkocht.
I spent a lot of my money on booze, birds and fast cars, the rest I just squandered.
pi_54962383
Artbij, jij wilde e.e.a. snel afhandelen, niet ik. Ik heb snel gehandeld door je gelijk te benaderen. Dat ik daar totaal geen reactie op krijg vind ik gewoon niet netjes.

Had even een berichtje teruggegeven dat wachten tot na het weekend je te lang duurde, dan was dat voor beide duidelijk geweest. Ik heb tot 3x toe geprobeerd een reactie van je te krijgen, en 3x heb je gewoon niet gereageerd. Ga nu ajb niet zeggen dat ik niet bereid was e.e.a. snel af te handelen.

Maar goed, als de camera weg is, dan houdt het op.
Maar netjes vind ik het niet
pi_54964683
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 03:00 schreef Siegfried het volgende:
Artbij, jij wilde e.e.a. snel afhandelen, niet ik. Ik heb snel gehandeld door je gelijk te benaderen. Dat ik daar totaal geen reactie op krijg vind ik gewoon niet netjes.

Had even een berichtje teruggegeven dat wachten tot na het weekend je te lang duurde, dan was dat voor beide duidelijk geweest. Ik heb tot 3x toe geprobeerd een reactie van je te krijgen, en 3x heb je gewoon niet gereageerd. Ga nu ajb niet zeggen dat ik niet bereid was e.e.a. snel af te handelen.

Maar goed, als de camera weg is, dan houdt het op.
Maar netjes vind ik het niet
t begint hier steeds meer op marktplaats te lijken...
pi_54969612
Ik heb siefriet via PM een reactie gegeven, wat wel zo netjes is volgens mij....
I spent a lot of my money on booze, birds and fast cars, the rest I just squandered.
pi_54970544
Je hebt nu een reactie gegeven ja, maar niet die 3x dat ik contact zocht. Verkoop voortaan je zooi inderdaad maar op marktplaats, want daar handelt men meer in jouw stijl.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')