quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:44 schreef Homdeck het volgende:
chicago - los angeles
Ik wil jullie best helpen door de kwaliteit van jullie opname's te controleren en zo...quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:41 schreef BenjaminFranklin het volgende:
haha, tja, wij maken opnamens, maar het is voor intern gebruik (akoustiek van de zaal checken bij verschillende soorten boxen, muziektypes, hoogte van geluid e.d.). Als de artiesten zelf een dvd-tje uit willen brengen, nemen ze zelf apparatuur mee (meestal dan).
Ik denk trouwens toch dat onze audio-opnamens iiieeeeets beter zijnhehe. Wacht maar tot we je te pakken krijgen
![]()
18.000 Euroquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:49 schreef Homdeck het volgende:
eitje![]()
Economisch vraagje: Hoeveel bedraagt het geplaatst aandelenkapitaal van een BV minimaal?
ik neem aan dat iemand dit wel weet. als het op gokken uitdraait verzin ik wel een andere.
Niks, ze kunnen hooguit mijn opname in beslag nemen en ik kan er uit gekickt worden.quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:51 schreef Homdeck het volgende:
Wat hangt je boven het hoofd als je gepakt wordt MM?
correctquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
18.000 Euro
Mijn vrouw zit net in de afwikkeling van haar eigen bedrijf en de accountant heeft net de jaarrekening van vorig jaar opgemaakt (net zoals eindelijk mijn eigen belastingaangifte, ik wil wel weer eens iets terug ontvangen...)
nah dat valt mee. wist niet of het ook wettelijk gezien strafbaar is zeg maar....quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niks, ze kunnen hooguit mijn opname in beslag nemen en ik kan er uit gekickt worden.
So what, it's a game...![]()
Ach ja, dit is natuurlijk basiskennis...quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:06 schreef PhysicsRules het volgende:
Maleisie, Ringgit?
Dat is heel beperkt, maar we kunnen je opnamens én je apparatuur in beslag nemen en vernietigen. Dus dat is een duur spelletje als je gepakt wordt.quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:56 schreef Homdeck het volgende:
[..]
nah dat valt mee. wist niet of het ook wettelijk gezien strafbaar is zeg maar....
Er is nergens wettelijk vastgelegd dat mijn apparatuur in beslag mag worden genomen c.q vernietigd mag worden.quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:07 schreef BenjaminFranklin het volgende:
Dat is heel beperkt, maar we kunnen je opnamens én je apparatuur in beslag nemen en vernietigen. Dus dat is een duur spelletje als je gepakt wordt.![]()
Daarom zijn mijn opname's in de HMH (verreweg de beste akoestiek binnen Nederlandquote:@ MM, wij gebruiken veelal een line-array systeem. dus is het niet direct nodig om het geluid af te tappen omdat het geluid op zichzelf al goed genoeg is. Bij pinkpop ofzo, daar gebruiken ze P.A. gewoon 10 boxen op elkaar en raggen maar.Daardoor zijn de mensen voorin doof en achterin horen ze t niet. Voor de akoestiek is in ons geval line-array veel beter. Toch nemen bands soms hun eigen herrie mee, omdat ze dan lekker kunnen tocken ofzo
![]()
En laat dat nu mijn eigenlijke vraag zijnquote:Op dinsdag 20 november 2007 14:15 schreef MadMaster het volgende:
CH = Zwitserland en de H staat voor Helvetica, de C mag iemand anders inkoppen.
Weet ik niet...
niet gelukt om te imponeren dusquote:Op dinsdag 20 november 2007 14:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er is nergens wettelijk vastgelegd dat mijn apparatuur in beslag mag worden genomen c.q vernietigd mag worden.
Doet iemand dat toch, dan krijgt degene die dat flikt een rechtzaak aan z'n broek die ik absoluut ga winnen.
Proef-processen over dit onderwerp genoeg, bluf alleen van een paar potige jongens in groene shirtjes is niet genoeg...
[..]
klopt, we hebben (om maar een voorbeeld te noemen) in december een hele week met riverdance optredens. Vanwege de akoestiek is onze zaal het beste, dus het beste voor dit soort 'muziek', omdat je de verschillende 'tap' klanken goed van elkaar gescheiden moet kunnen horen anders klinkt her als één groot stuk geroffel.quote:Daarom zijn mijn opname's in de HMH (verreweg de beste akoestiek binnen Nederland) ook altijd prima.
Die line-array systems komen overigens steeds vaker in beeld, alleen in de Arena kan je ophangen wat je wilt, maar dat blijft bagger omdat die betonklomp gewoon akoestisch een drama is...
Goed genoegquote:Op dinsdag 20 november 2007 14:20 schreef BenjaminFranklin het volgende:
die weet ik zelfs, confederato toch? of confederatio. Ik wist de H niet haha
Ik wil nu zeker mijn identiteit niet aan je prijs geven, anders had ik graag eens met je over dit soort zaken gesproken 'in het echie', desnoods in Madrid.quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:23 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
klopt, we hebben (om maar een voorbeeld te noemen) in december een hele week met riverdance optredens. Vanwege de akoestiek is onze zaal het beste, dus het beste voor dit soort 'muziek', omdat je de verschillende 'tap' klanken goed van elkaar gescheiden moet kunnen horen anders klinkt her als één groot stuk geroffel.
En ik maar denken dat het vaktaal wasquote:Op dinsdag 20 november 2007 14:36 schreef BenjaminFranklin het volgende:
@ MM Graag gedaan! PM kan altijd he (ook zonder identiteit)
@ PR: tocken is een typo, moet rocken zijn![]()
Anyhoe, weer een nieuwe vraag:
Waar komt het Nederlandse 'In petto' vandaan?
bv: Wat heb je voor me in petto?
quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:51 schreef MadMaster het volgende:
In Petto = Italiaans voor misbruik van misdienaartjes...
Pastoor tegen misdienaartje: Kom straks even langs, ik heb nog wat voor je in petto...
Dit keur ik goed!quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:50 schreef PhysicsRules het volgende:
Wat voor nieuwe paus er komt?
Binnen en meteen scorenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |