erkel +1quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:43 schreef erkel het volgende:
mekano?
met dubbel c zelfsquote:Op dinsdag 20 november 2007 12:43 schreef Richie_Rich het volgende:
Maar dan met een c volgens mij, Mecano
ken je ze?quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:53 schreef BenjaminFranklin het volgende:
duidelijk Govaert, heb ik gister nog mee gesproken
VRIEND!!!quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:57 schreef BenjaminFranklin het volgende:
...maar ik werk bij de HMH...
maar 2 keer in de maand oid. Het is remote werk, ik kan die zaken regelen vanuit Madrid, en daarnaast is elk genre verdeelt over de mensen die hetzelfde werk doen als ik, d.w.z. Krezip heb ik, omdat het in Pop/Rock valt.quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:07 schreef MadMaster het volgende:
Pendel je trouwens elke keer op en neer tussen Spanje en de HMH
En dan nog heb je het punt niet...quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:11 schreef starla het volgende:
sjeeez wat een simpele vraag, dit is geen algemene kennis meer, dit is basiskennis.
klopt! beetje simpel, maar heb veel werk hier, sorry.quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:09 schreef PhysicsRules het volgende:
Denemarken
Nee, was ergens anders een heel verhaal aan het typenquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan nog heb je het punt niet...
Lekker denigrerend. Dit is prima algemene kennis, en er zijn hele volksstammen die dit niet weten.quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:11 schreef starla het volgende:
sjeeez wat een simpele vraag, dit is geen algemene kennis meer, dit is basiskennis.
Geweldig, in Madrid zitten, waar vandaan je de o.a de M&M's moet regelen voor Krezip die in Amsterdam optreden (je stuurt dus waarschijnlijk gewoon een mailtje naar de HMH met: "Regel dat!!!'...).quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:13 schreef BenjaminFranklin het volgende:
maar 2 keer in de maand oid. Het is remote werk, ik kan die zaken regelen vanuit Madrid, en daarnaast is elk genre verdeelt over de mensen die hetzelfde werk doen als ik, d.w.z. Krezip heb ik, omdat het in Pop/Rock valt.
Maar ik moet het meeste bellen, dus dat kan ook vanuit Madrid. Ik zit hier, omdat er disco staat die ook een Heineken naam draagt: Salla Heineken. Dit werk kost meer van mn tijd, dus zit ik hier
Weer eens wat anders dan een kantoorbaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |