Oh nee wacht, ik begrijp je verkeerd! Ik heb niet dat andere jasje nog meegenomen.quote:
die lijkt er idd wel op jaquote:Op dinsdag 20 november 2007 15:27 schreef TearSong het volgende:
[..]
erg leuke wieg!beetje het idee van de leander cradle maar dan niet ovaal maar rechthoekig, toch?
Ik moest juist vanaf 6 maanden rust nemen tijdens mijn eerste zwangerschap want kind groeide niet goed en ik mocht blij zijn als ik de 6 pond zou halen bij geboorte. Uiteindelijk woog ze 3670 gram. Ik schrok wel een beetje van het geschatte gewicht vanmiddag, zal mij benieuwen van wat voor kleuter ik moet bevallen straks.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:49 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Faja, je kindje al 3500 gram. Dat is nogal een vrachtje. Was Morgaine ook zo groot toen ze was geboren.
Mikael werd geschat rond de 3600 gram. Die was "maar" 3360. Ik vind dat altijd zo raar dat schatten.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:28 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Ik moest juist vanaf 6 maanden rust nemen tijdens mijn eerste zwangerschap want kind groeide niet goed en ik mocht blij zijn als ik de 6 pond zou halen bij geboorte. Uiteindelijk woog ze 3670 gram. Ik schrok wel een beetje van het geschatte gewicht vanmiddag, zal mij benieuwen van wat voor kleuter ik moet bevallen straks.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:08 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en over 'nog niet gezien' gesproken...
Volgens mij heb ik DeLiedje vandaag ook nog niet langs zien komen, of wel?
quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:13 schreef Lois het volgende:
DeLiedje is er toch niet stiekum tussenuit geslopen richting verloskamer?![]()
Dat laatste dusquote:Op dinsdag 20 november 2007 20:19 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb even teruggelezen en ze schrijft dat haar ouders 2 dagen hier zijn dus daar kan het natuurlijk ook nog mee te maken hebben.
Ja, en dan lig ik straks te bevallen terwijl ik lig te ijlen over mannen met pluche pantoffelsquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:22 schreef gr8w8 het volgende:
Mensen, mocht iemand op zien tegen de bevalling: Het is het allemaal waard!
Speciaal een tip voor alle toekomstige papa's en BE.Kopen die sloffen:
[ afbeelding ]![]()
Nee hoor, zeker niet de enige. Ik vind ze idd ook engig en wij hebben het dus ook niet gedaan.quote:Op woensdag 21 november 2007 07:58 schreef Silmarwen het volgende:
Ben ik nou de enige die die 3D echo's maar eng vindt?Ik wil ze zelf ook echt niet hebben. Ze zien er altijd zo gek en vervormd uit. De gewone echo's vind ik veel mooier
Moet je ook niet doen hoor. Maar wij neuroten hier uiteraard wel gewoon door als je er een paar uur niet bent geweest.quote:Op woensdag 21 november 2007 10:03 schreef DeLiedje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat laatste dus...
En die meld plicht, daar doe ik niet heel actief aan mee hoor, sorrie![]()
Ik kom heus bijna elke dag wel hier, maar wil het niet als verplichting zien... Lishe komt het wel melden als het zover is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |