abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 november 2007 @ 17:17:20 #51
189138 Tuc
Baby on board!
pi_54741628
Wat een mooie foto's Webkim!
Ik denk dat wij dat straks ook wel gaan laten doen, erg leuk!

En ook nog sterkte met je vader gewenst, hopelijk gaat hij steeds beter vooruit
And when the night is cloudy
There is still a light that shines on me
Shine on until tomorrow
Let it be, let it be
  dinsdag 20 november 2007 @ 17:22:57 #52
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54741753
Die met dat voetje en die vingertjes is lief Webkim!
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 17:13 schreef Tuc het volgende:
Haha, toch meegenomen dus
Oh nee wacht, ik begrijp je verkeerd! Ik heb niet dat andere jasje nog meegenomen.
Nee, dat gaat zelfs mij een beetje te ver.
pi_54741823
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 15:27 schreef TearSong het volgende:

[..]

erg leuke wieg! beetje het idee van de leander cradle maar dan niet ovaal maar rechthoekig, toch?
die lijkt er idd wel op ja die ik heb is n stuk dieper wel, en kan ook staan op 4 poten.
k heb m trouwens gewoon van marktplaats geplukt

mooie echo's webkim!!
  dinsdag 20 november 2007 @ 18:48:28 #54
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_54743739
Tjonge wat gaan jullie snel!!! Niet normaal meer, ben gewoon een paar uur bezig met bijlezen...

Iemand al iets gehoord van Lewis??? Die was toch gisteren uitgerekend?

en bij deze meld ik me weer... Nog steeds erg rustig in de buik, denk dat het nog wel fftjes duurt... jammer genoeg. ben wel benieuwd naar onze kleine!!!
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_54743783
Mooie echo's webkim. Heel mooi, erg duidelijk ook.

Zo BE, halve prenatal maar leeg gekocht nog op de valreep

Ik ben weer goed gekeurd door de verloskundige, bloeddruk was 115/55 kind zit klem in mjin bekken (al weken) en ze schat de baby nu 3500 gram. En ik ben 37 weken en 4 dagen zwanger.

Zo even naar toilet en dan op naar de voorlichtingsavond borstvoeding.
  dinsdag 20 november 2007 @ 19:51:33 #56
593 sjak
Juffie Bloem
pi_54745189
Mooie echo foto's WebKim!
Veel plezier vanavond Faja.
Lewis alweer bovenaan...spannend hoor!
Lekker douchen!
pi_54745286
Ik heb wel een lievelingsknuffel sinds dat ik mijn communie gedaan heb. Slaap ik nog steeds mee. Hier gaat er standaard wel een schaapje mee als we weggaan. Merlijn slaapt veel in de kinderwagen en en dan is schaapje soms wel makkelijk. Het maakt niet uit trouwens hoe nieuw of oud schaap is, als het maar schaap is.
  dinsdag 20 november 2007 @ 20:08:23 #58
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54745576
Oh, en over 'nog niet gezien' gesproken...
Volgens mij heb ik DeLiedje vandaag ook nog niet langs zien komen, of wel?
  Jubileum moderator dinsdag 20 november 2007 @ 20:13:58 #59
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_54745715
DeLiedje is er toch niet stiekum tussenuit geslopen richting verloskamer?

Webkim wat een fantastische echo! Wat mooi, dat 3D. Kon je al iets bekends in het gezichtje zien, van jou of je man? Bij mijn collega kon je op de 3D foto al goed zien dat het kindje de lippen en neus van vader zou krijgen, zo grappig was dat.
Die voetjes en vingertjes foto is echt beeldschoon, lijkt wel een geboortekaartje
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 20 november 2007 @ 20:19:06 #60
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54745853
Ik heb even teruggelezen en ze schrijft dat haar ouders 2 dagen hier zijn dus daar kan het natuurlijk ook nog mee te maken hebben.
pi_54746124
webkim wat een mooie duidelijke echo's

kim even een reactie op je foto uit het vorige topic. wat veel en leuk
als je het niet aangetrokken krijg doe je gewoon even 4 pakjes op een dag aan, gewoon een modeshow geven
mama van 3 kids!
  dinsdag 20 november 2007 @ 20:51:23 #62
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_54746612
Neen dames, als Deliedje bevalt dan geef ik het meteen door! Ze is lekker uit eten met haar lief en haar ouders. De erg trotse opa en oma die al een weekendtas gepakt hadden want "stel je voor". Punk is een bofkont!

Webkim, wat een mooie foto's!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 20 november 2007 @ 21:07:35 #63
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_54746936
Webkim, wat een lief schattig neusje heeft dat zwemmertje in je buik!

LLM
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 20 november 2007 @ 21:07:58 #64
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54746943
Daar houden we je aan hoor Lishe!
pi_54748067
Ik ben er nog hoor.

Webkim, wat een schattige 3d foto's. Echt leuk om te zien. En wat kun je alles goed bekijken he

Faja, je kindje al 3500 gram. Dat is nogal een vrachtje. Was Morgaine ook zo groot toen ze was geboren.

En ik heb ook nog hele mooie buiken foto's langs zien komen. Inderdaad een flinke buik voor 33 weken

Ik ben vanmiddag met schoonmoeder en zoontje naar de dokter geweest voor inenting en hij gaf gewoon geen kick he. Echt heel stoer, alleen zat ik zelf wel bijna te

Oh en beide kinderen zijn niet gehecht aan 1 knuffel. Ikzelf had vroeger een gebreide pop Henkie, en daar speelt mijn dochter nu mee.
pi_54748346
Webkim leuke echo!

Ik verwissel om de paar weken de knuffel bij Damian in bed. Hij heeft dus geen favoriet.
  dinsdag 20 november 2007 @ 22:22:09 #67
15869 gr8w8
Better by design.
pi_54748829
Mensen, mocht iemand op zien tegen de bevalling: Het is het allemaal waard!

Speciaal een tip voor alle toekomstige papa's en BE. Kopen die sloffen:
Welkom bij de V&D der webfora.
  dinsdag 20 november 2007 @ 22:26:23 #68
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54748919
*breek*
Je image... wat doe je!

Maar je opmerking over dat het het waard is is wel heel fijn... dan weten we strakjes waar we het voor gaan doen.
pi_54748981
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 21:49 schreef Lewis.de.boxer het volgende:

Faja, je kindje al 3500 gram. Dat is nogal een vrachtje. Was Morgaine ook zo groot toen ze was geboren.
Ik moest juist vanaf 6 maanden rust nemen tijdens mijn eerste zwangerschap want kind groeide niet goed en ik mocht blij zijn als ik de 6 pond zou halen bij geboorte. Uiteindelijk woog ze 3670 gram. Ik schrok wel een beetje van het geschatte gewicht vanmiddag, zal mij benieuwen van wat voor kleuter ik moet bevallen straks.
pi_54749270
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 22:28 schreef Faja-Lobi het volgende:

[..]

Ik moest juist vanaf 6 maanden rust nemen tijdens mijn eerste zwangerschap want kind groeide niet goed en ik mocht blij zijn als ik de 6 pond zou halen bij geboorte. Uiteindelijk woog ze 3670 gram. Ik schrok wel een beetje van het geschatte gewicht vanmiddag, zal mij benieuwen van wat voor kleuter ik moet bevallen straks.
Mikael werd geschat rond de 3600 gram. Die was "maar" 3360. Ik vind dat altijd zo raar dat schatten.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_54749620
Ronja werd geschat op een krappe 3000 maar woog bijna een kilo meer
pi_54749896
Isa werd geschat op ruim 3 kilo eerder 3,5 kilo uiteindelijk woog ze dus maar 2664 gram, vind dat schatten zo wazig.
Mama van Isa en Ties
pi_54751802
Mijn 1e was bijna 6 pond.
Mijn 2e was bijna 8 pond.
En ik hoop dat die trend niet doorzet...
(mijn man was 10 pond, moet er niet aan denken! )
  woensdag 21 november 2007 @ 07:58:55 #74
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_54753342
Ben ik nou de enige die die 3D echo's maar eng vindt? Ik wil ze zelf ook echt niet hebben. Ze zien er altijd zo gek en vervormd uit. De gewone echo's vind ik veel mooier
pi_54753364
hier geen schatting... k hoor alleen telkens dat ie góed groeid. en dan zegt mn schoonma telkens.. ach.. zo'n vaart zal t niet lopen... meneer was ook maar heel klein... en dan denk ik weer.. ja.. maar jij hebt de hele zwangerschap door gerookt.. dus dat telt niet.
geen idee eigenlijk wat k zelf woog, k was iig niet overdreven groot of klein.
  woensdag 21 november 2007 @ 08:11:02 #76
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54753421
Saskia hadden ze als mooi gemiddeld kindje (6 a 7 pond) ingeschat, maar bleek maar 2525 gram.. Dus bij Tijn maar een extra groei-echo en daarbij was hij precies gemiddeld en werd er ook geen 'extra' groei gevoeld de laatste weken maar hij was toch 8 pond
En alle drie de vk's zaten er dus beide keren naast

De vk zei nu al dat er tussenin wel prettig zou zijn, deze keer
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_54753606
Dat is wel even heel wat anders Faja. Tjee.

De consultant van 2 weken geleden zei meteen dat ze niet aan schattingen doet omdat zelfs de meest seniore arts het nog mis kan hebben. Je kunt gewoon echt niet zeggen hoe zwaar een baby weegt totdat ze eruit zijn.

Voor dat ik het vergeet. Miss Dynastie, nog bedankt voor je filet american recept. Ik heb hem opgeslagen hoor, en ga ermee aan de slag zodra ik mijn vrachtje kwijt ben

Ik heb weer een fantastische nacht gehad NOT Ik zit er ook even helemaal doorheen. Maar ik heb het gevoel dat ik nu vandaag of morgen wel aan de beurt ben. En dat hoop ik ook echt.
pi_54753683
Fons woog op 5 september ook zoiets en is uiteindelijk op 15 oktober geboren met een gewicht van 4, 485 kilo.
pi_54753711
Poeh hey wat een gewicht

Het voelt hier alsof de baby flink gegroeid is de laatste 2 weken en echt bijna geen ruimte meer heeft. Maar ik zou echt niet weten of ze nou groter zou zijn als onze dochter.
  woensdag 21 november 2007 @ 08:57:01 #80
82727 klein_spookje
Mama van het liefste meisje
pi_54753827
silmarwen wij hebben ook geen 3d gekozen omdat ik ze niet mooi vind. En ik eigelijk nog niet wil weten hoe mijn kindje er uit ziet. We weten dat het een meisje is en de rest willen we toch pas zien na de geboorte. Dus hier hebben we gewoon een standaard zwart/wit echo laten maken.

De vk dacht nu ze Mara zo zag dat die klein geboren was omdat ze nu zo iel is. Maar ze was bij de geboorte keurig 3475gr. Bij de laatste echo met ruim 36 wk werd de tweede op 6 a 7 pond geschat bij de geboorte dus dat zal ongeveer net zo zwaar zijn als Mara was.
Maar men 10 pond dat lijkt me erg pijnlijk als dat op de natuurlijke manier komt.

Geen idee of ik het al gezegt had maar we hebben gister alle spullen maar eens besteld, de klossen (10 stuks) ondersteek en toch maar een bed en een rugsteun. Voordeel was dat ik 70,- moet betalen aan bezorgkosten maar verder niets voor het bed en ik mag het 2x 13 wk laten staan als ik dat zou willen.
Dus als het goed gaat beval ik heerlijk thuis! En kan daarna lekker ook beneden liggen.
Ze wilde het zelfs vandaag al komen instaleren maar ze mogen het gewoon neerzetten dan doen we de klossen zelf en het bed pas als het nodig is.

Morgen weer naar de vk nu even ruimte maken voor de bezorging en de laatste enveloppe schrijven. Hebben jullie ook zo belachelijk veel kaartjes?
  woensdag 21 november 2007 @ 09:25:16 #81
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_54754243
S_oepstengel, ik weet niet precies of je vandaag al naar het ziekenhuis moet of morgen, maar ik wil je alvast veel succes wensen! Ik hoop dat je morgen lekker kunt genieten van je kleintje!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_54754296
Oja, kaartjes.

Ik ga ook maar eens kijken of ik een drukker kan vinden die mijn kaartjes straks wil drukken en mijn adressenlijstje bijwerken
pi_54754842
Damian werd geschat tussen 3,5 en 4 kilo maar toen begon ik overtijd te lopen dus het werd toch wel zeker 8 pond.
Uiteindelijk bleek hij 3520 gram te zijn.
pi_54754894
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 20:08 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en over 'nog niet gezien' gesproken...
Volgens mij heb ik DeLiedje vandaag ook nog niet langs zien komen, of wel?
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 20:13 schreef Lois het volgende:
DeLiedje is er toch niet stiekum tussenuit geslopen richting verloskamer?
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 20:19 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb even teruggelezen en ze schrijft dat haar ouders 2 dagen hier zijn dus daar kan het natuurlijk ook nog mee te maken hebben.
Dat laatste dus ...

En die meld plicht, daar doe ik niet heel actief aan mee hoor, sorrie
Ik kom heus bijna elke dag wel hier, maar wil het niet als verplichting zien... Lishe komt het wel melden als het zover is
  woensdag 21 november 2007 @ 10:04:02 #85
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_54754914
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 22:22 schreef gr8w8 het volgende:
Mensen, mocht iemand op zien tegen de bevalling: Het is het allemaal waard!

Speciaal een tip voor alle toekomstige papa's en BE. Kopen die sloffen:
[ afbeelding ]
Ja, en dan lig ik straks te bevallen terwijl ik lig te ijlen over mannen met pluche pantoffels .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_54755266
Ik kom me weer even melden, ik heb heerlijk uit mogen slapen vandaag. Was ik wel aan toe. Zat gisteren tijdens de borstvoedingscursus/voorlichting nog net niet te slapen en eenmaal thuis gauw wat gegeten en gedronken en mijn bed ingedoken. Ben wel een hoop wijzer geworden. Hopelijk gaat deze keer de borstvoeding dan ook zoals ik hoop, goed en lang.
pi_54755671
Zo, ik ben weer APKgoedgekeurd vanmorgen Mag over 3 weken alweer Ik had het vermoeden dat Saartje in stuit zou liggen en dat bleek ook te kloppen. Gelukkig heeftie nog tijd en ruimte genoeg om te draaien
Hier tot nu toe 2 6ponders gebaard, hoop dit keer ook zoiets of anders niet veel groter.
Saartje
  woensdag 21 november 2007 @ 11:22:21 #88
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54756292
quote:
Op woensdag 21 november 2007 07:58 schreef Silmarwen het volgende:
Ben ik nou de enige die die 3D echo's maar eng vindt? Ik wil ze zelf ook echt niet hebben. Ze zien er altijd zo gek en vervormd uit. De gewone echo's vind ik veel mooier
Nee hoor, zeker niet de enige. Ik vind ze idd ook engig en wij hebben het dus ook niet gedaan.
En gek genoeg, het argument 'je kan al zo goed zien hoe hij/zij eruit gaat zien' was voor mij juist een minpuntje. En dat terwijl ik wel heel graag het geslacht wilde weten enzo. Maar hoe hij eruit zit mag voor mij een verrassing blijven tot hij er eindelijk is.

*doorleest...
  woensdag 21 november 2007 @ 11:25:51 #89
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54756369
quote:
Op woensdag 21 november 2007 10:03 schreef DeLiedje het volgende:

[..]

[..]

[..]

Dat laatste dus ...

En die meld plicht, daar doe ik niet heel actief aan mee hoor, sorrie
Ik kom heus bijna elke dag wel hier, maar wil het niet als verplichting zien... Lishe komt het wel melden als het zover is
Moet je ook niet doen hoor. Maar wij neuroten hier uiteraard wel gewoon door als je er een paar uur niet bent geweest.
Je moet toch wat als je verder niet heel veel te doen hebt in je verlof.

Over het gewicht van de baby... Wij hebben die extra echo gehad met 30 (dacht ik) weken en toen liep hij iets voor (1 a 2 weken). Maar bij de eerstvolgende controle zei de vk weer dat het niet een groot kindje was.
Dus ik knijp hem stiekem wel een heel klein beetje dat het toch wel een flinkerd zal zijn, maar goed... dat zien we dan uiteindelijk wel.
pi_54756555
Hoe dan ook zal het eruit komen
  woensdag 21 november 2007 @ 11:40:27 #91
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_54756750
Rekt het niet dan scheurt het wel .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_54756762
Heb je ook een 'ondersteek/po' nodig als je in het ziekenhuis gaat bevallen eigenlijk?
Op sommige lijstjes staat ie alleen bij een thuis bevalling, en op sommig staat ie bij de algemene benodigdheden...
pi_54756791
Die kan je gebruiken voor als je eventueel hechtingen hebt DeLiedje. Ik zou hem voor de zekerheid wel halen
  woensdag 21 november 2007 @ 11:43:26 #94
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54756828
Tsja, het lijkt me dat dat pas na de bevalling echt te zeggen is. Dus als je thuis komt.
Maar volgens mij staat hij hier bij mij niet op het lijstje.

Ik zou dat lekker achterwege laten. Als het echt nodig is, dan is hij zo gehaald bij de thuiszorgwinkel toch?
Ik zie dat Appelsap zegt 'wel halen', dan heb ik niks gezegd.

Ik heb net wat spulletjes gekocht voor in mijn vluchttasje, dextro en dat soort dingen.
Ga straks maar voorzichtig eens wat dingetjes bij elkaar leggen. Gek idee hoor...
pi_54756905
DeLiedje hier ook geen po/ondersteek in huis gehad hoor. Gewoon 6 keer per dag onder de douche om te plassen en te spoelen. Toilet was beneden en traplopen mocht ik niet dus zo opgelost en dat was zo lekker.Geen ontstekingen gezien gelukkig...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_54756923
Appelsap bedoel je het wel halen overigens om te weken na de hechtingen ofzo of echt om op te plassen?
pi_54756956
Het is gewoon gratis (was hier iig) dus ik heb dan zoiets: beter al in huis hebben mocht het nodig zijn.
Maar als je iemand hebt die het zo voor je zou kunnen ophalen, dan kan je het ook pas doen als je het nodig hebt natuurlijk.
  woensdag 21 november 2007 @ 11:48:36 #98
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54756972
ik heb nog nooit een lijstje gezien waar zo'n ding op stond

Niet in huis gehad dus ook, en ook niet gemist
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_54757007
Nee ik bedoel niet om op te plassen. Maar had gehoord als je ontstekingen hebt dat je dan in zo'n goedje (naam vergeten) moet gaan hangen en dat een po dan heel makkelijk was.
pi_54757121
Biotex volgens mij maar ik heb het ook niet nodig gehad. Ik vond de douche echt een uitkomst en die is hooguit zes meter bij mijn bed vandaan. Was de eerste dagen nog 6 meter te ver maar goed dat ter zijde...

ET hier ook niet hoor maar je hoort het wel vaker dat ze er eentje in huis moeten hebben bv voor de nageboorte bij een thuisbevalling. Schoonzusje had zo'n ding (thuisbevalling) en toen deed de kraamhulp het in een lege bloempot die ze gevonden had en mijn zwager had het niet door. Bloempot overigens nooit meer terug gezien. Die is meteen met de grijze bak mee naar de vuilstort gegaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')