Je maakt me nieuwsgierig!quote:
After Party vond ik redelijk leuk dat met Rufus was langdradig in het begin van de After Partyquote:Het was inderdaad niet een van zijn sterkste uitzendingen helaas. Maar volgende week met Bram, Sinterklaas komt het wel goed![]()
Zanger Rufus Wainwright zong in Mooi! Weer de Leeuw twee nummers: Going to a town en Between my legs. Beide nummers zijn afkomstig van de cd Release the stars.quote:Op maandag 26 november 2007 23:22 schreef Nashje het volgende:
Rufus was langdradig inderdaad. Wel een relaxed nummer. Iemand die de naam er van weet?
Dank je! Between my legs was 'tquote:Op maandag 26 november 2007 23:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Zanger Rufus Wainwright zong in Mooi! Weer de Leeuw twee nummers: Going to a town en Between my legs. Beide nummers zijn afkomstig van de cd Release the stars.
Van de site van Mooi Weer de Leeuw
Huh, bonus cd ? bij mij zit er een dvd en een cd live opgenomen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 11:41 schreef AlwaysConnected het volgende:
Wowwat is de dvd van het concert prachtig, de bonus cd supper, en de 2 cd gewelig.
indedaad bij de DVD zit een CD (dit is de live opgenomen CD ook wel bonus cd genoemd)quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Huh, bonus cd ? bij mij zit er een dvd en een cd live opgenomen.
Ik heb vanochtend naar het concert gekeken.
En die is prachtig.
Bij mij is er geen dubbel CD erbijquote:Op zaterdag 1 december 2007 18:54 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
indedaad bij de DVD zit een CD (dit is de live opgenomen CD ook wel bonus cd genoemd)
er is ook nog een andere cd van dit concert dat is de dubbel CD
dat klopt die moet je extra aanschaffenquote:Op zaterdag 1 december 2007 18:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bij mij is er geen dubbel CD erbij!
Echt wel, gaat weer leuk wordenquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:47 schreef Miam het volgende:
Straks met Sinterklaas!!![]()
![]()
Ik kijk er gewoon de hele dag al naar uit!
quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:16 schreef Piles het volgende:
Die neemt geen blad voor de mond
"Ik gleed mn bed uit"
Die opmerking over die kinderen was echt briljantquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:20 schreef FrozenOne23 het volgende:
Hoofdpiet was weer lekker bezig vandaag
Dat heb ik ook gedaan naar '' De Day After'' gekeken.quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb er zin int
Ook gelijk maar de Afterparty kijken daarna
Hij deed t zo snel niet bij mij, dus ik kijk morgen maarquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan naar '' De Day After'' gekeken.![]()
Dem, heb ik voor niks TV Digitaal! Nouja, ik heb gelukkig nog altijd Hustler-tv en Privatespice Baby TV.quote:Op zondag 2 december 2007 00:15 schreef ThaSandman het volgende:
De laatste paar weken is the day after niet meer op humor tv.
iddquote:Op zondag 2 december 2007 00:16 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dem, heb ik voor niks TV Digitaal! Nouja, ik heb gelukkig nog altijd Hustler-tv en Privatespice Baby TV.
Kijken jullie niet via de site van Paul ? http://mooiweerdeleeuw.vara.nl/quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij deed t zo snel niet bij mij, dus ik kijk morgen maar
Ik kijk altijd op tv.quote:Op zondag 2 december 2007 10:18 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Kijken jullie niet via de site van Paul ? http://mooiweerdeleeuw.vara.nl/
en dan via WMP !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |