quote:
Hij geeft file not found aanquote:Op maandag 26 november 2007 21:57 schreef Icefire1971 het volgende:
Net een instrumentaal stukje muziek gehoord op fashion tv (ja, ik was aan het zappen) klinkt heel erg jaren 80 maar dan moderner (beetje human league). Kon nog net dit stukje met mijn Zen opnemen (slechte kwaliteit): http://1.download-1.files(...)-12-20_22h55m45s.wav
Wil heel graag weten wat het is. Het klinkt zo vertrouwd maar toch kan ik het niet thuisbrengen.
zat blijkbaar nog in mijn cache; heb er een linkje bijgeplaatst (zijn er betere host-sites?)quote:
OutKast ft. Sleepy Brown - The Way You Movequote:Op maandag 26 november 2007 23:41 schreef 27miracles het volgende:
ik zoek het liedje:
I like the way you moooooooooooooove.
wie zingt dat ook alweer.
nee niet die.. andere genre..quote:Op maandag 26 november 2007 23:43 schreef donroyco het volgende:
[..]
OutKast ft. Sleepy Brown - The Way You Move
Enige nummer met star erin wat ik kan bedenken is deze :quote:Op maandag 26 november 2007 22:28 schreef Fillipe het volgende:
Jaa, ik zoek het volgende (foute) nummer.
Het is een vrij oud happy hardcore nummer die ik laatst weer hoorde en spontaan dacht aan wat good old times (don't ask) . Ik neem aan dat het hier ook niet gaat lukken, maar hé ik kan het altijd proberen.
Het is dus een oud happy hardcore nummer en de tekst (ja, het bevat ijzersterke lyrics) gaat als volgt:
"I can be a star, you can be a star, everyone can be a star" Zoiets of dan net omgekeerd anyway star staat centraal.
Zo good old nummer. "Free as a bird" is het overigens niet... Nou zou top zijn en iig erg bedankt als het iemand lukt om te achterhalen en uberhaupt te begrijpen over welk nummer ik het heb.
Cheers.
Okquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:00 schreef The_Terminator het volgende:
Bravebart; Ik was vergeten te vermelden dat dat ene nummer uit ASOT wist, maar deze was het dus: Luke Warner & Mat Lock - Deep psychosis (daniel kandi remix)
Dan is 't Bodyrockers - I like the way you movequote:Op maandag 26 november 2007 23:47 schreef 27miracles het volgende:
[..]
nee niet die.. andere genre..
je hoort hem ook in een auto commercial..
thanks gast, dat is em..quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:19 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dan is 't Bodyrockers - I like the way you move
Geen dank hoorquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:20 schreef 27miracles het volgende:
[..]
thanks gast, dat is em..
i like the way you movvvvvvvvvve...
Peter, Bjorn & John - Young Folksquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:43 schreef moemoe het volgende:
Argh hoe heet dat nummer ook alweer waarbij de videoclip getekend is? Ze fluiten in het nummer en zingen iets van ''would you come around with someone like me?''. Björk zingt geloof ik ook mee.
klinkt eerder als iets OMD-achtigs, maar ik zou helaas niet weten wat.quote:Op maandag 26 november 2007 21:57 schreef Icefire1971 het volgende:
Net een instrumentaal stukje muziek gehoord op fashion tv (ja, ik was aan het zappen) klinkt heel erg jaren 80 maar dan moderner (beetje human league). Kon nog net dit stukje met mijn Zen opnemen (slechte kwaliteit): http://1.download-1.files(...)-12-20_22h55m45s.wav
Wil heel graag weten wat het is. Het klinkt zo vertrouwd maar toch kan ik het niet thuisbrengen.
edit:
werkt deze link wel?:
http://www.2shared.com/fi(...)12-20_22h55m45s.html
ha, mijn babies zijn inmiddels 9 en 5 jaar oud. Zat in de uitzending.quote:Op dinsdag 27 november 2007 07:24 schreef BrandX het volgende:
klinkt eerder als iets OMD-achtigs, maar ik zou helaas niet weten wat.
n.b. Je baby op de achtergrond is een nice touch!!
Geen Happy Hardcore, maar toch Hardcore:quote:Op maandag 26 november 2007 22:28 schreef Fillipe het volgende:
Jaa, ik zoek het volgende (foute) nummer.
Het is een vrij oud happy hardcore nummer die ik laatst weer hoorde en spontaan dacht aan wat good old times (don't ask) . Ik neem aan dat het hier ook niet gaat lukken, maar hé ik kan het altijd proberen.
Het is dus een oud happy hardcore nummer en de tekst (ja, het bevat ijzersterke lyrics) gaat als volgt:
"I can be a star, you can be a star, everyone can be a star" Zoiets of dan net omgekeerd anyway star staat centraal.
Zo good old nummer. "Free as a bird" is het overigens niet... Nou zou top zijn en iig erg bedankt als het iemand lukt om te achterhalen en uberhaupt te begrijpen over welk nummer ik het heb.
Cheers.
Ja dieee! Thanks! Hoe ik nou weer bij Bjork komquote:Op dinsdag 27 november 2007 01:17 schreef donroyco het volgende:
[..]
Peter, Bjorn & John - Young Folks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |