Te gek! dat is 'm THANX!!!!!!!!!quote:Op donderdag 22 november 2007 21:23 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Living Colour - Love Rears Its Ugly Head
Net Elvis Costello gedownload (had ik vanmiddag ook al zien staan en meteen gedacht 'nah dat is het zeker niet' dus niet gedownload), wou m na n seconde of 20 net weer uitzetten (ala 'nah dit is m niet') toen ineens dat stukje begon wat ik zochtquote:Op donderdag 22 november 2007 16:43 schreef Charmian het volgende:
[..]
Is misschien I want you van Elvis Costello of I want you to want me van Cheap Trick en anders weet ik het niet![]()
La tribu de dana-Manauquote:Op donderdag 22 november 2007 23:08 schreef Wezzel het volgende:
Frans rapnummer uit de jaren '90. Drie rappers, begeleidt door onder andere violisten. In de clip zie je ze meerdere malen op een ruine staan van wat vroeger waarschijnlijk een katseel was geweest.
Volgens coversproject.com is er een cover gemaakt door de band Scarfo (?)quote:Op donderdag 22 november 2007 23:16 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Net Elvis Costello gedownload (had ik vanmiddag ook al zien staan en meteen gedacht 'nah dat is het zeker niet' dus niet gedownload), wou m na n seconde of 20 net weer uitzetten (ala 'nah dit is m niet') toen ineens dat stukje begon wat ik zochtTis dus idd Elvis Costello
![]()
Maar is er geen cover van iemand van ditzelfde nr? Een iets ruigere versie ofzo? Opzich is dit m wel maar vraag me toch af of er geen cover van is, een iets ruigere versie ofzo.
Als je "Another Day In Paradise" intikt op www.discogs.com, dan zie je een aantal versies verschijnen. Misschien is het er 1 van...quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:09 schreef mr_Evil_Laugh het volgende:
Hee goedenavond met z'n allen ! ik ben op zoek naar een clubhouse track waarin een sample voorkomt van phil collins another day in paradise. Dit is de sample zoals die letterlijk gebruikt wordt (zonder de drums) http://members.home.nl/jvandenakker/melodietje.mp3
Dus stel dit even voor met een clubhouse beat deronder (uweetwel het genre van david guetta, fedde le grand, benny benassi etc.) Hoop dat iemand em weet !
Supafly Inc. - Moving Too Fastquote:Op vrijdag 23 november 2007 00:09 schreef mr_Evil_Laugh het volgende:
Hee goedenavond met z'n allen ! ik ben op zoek naar een clubhouse track waarin een sample voorkomt van phil collins another day in paradise. Dit is de sample zoals die letterlijk gebruikt wordt (zonder de drums) http://members.home.nl/jvandenakker/melodietje.mp3
Dus stel dit even voor met een clubhouse beat deronder (uweetwel het genre van david guetta, fedde le grand, benny benassi etc.) Hoop dat iemand em weet !
Timbaland ft. Magoo - Indian Flutequote:Op vrijdag 23 november 2007 10:42 schreef xtuned het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=UpaCAgau6sk&feature=related
bij 1 minuut 40 begint hij met een erg bekend nummer alleen welk nummer isdat?
Geen dank hoorquote:Op vrijdag 23 november 2007 12:29 schreef mr_Evil_Laugh het volgende:
[quote]Op vrijdag 23 november 2007 11:07 schreef donroyco het volgende:
[..]
Supafly Inc. - Moving Too Fast
juistem ! dat is em ! bedankt kerel !
quote:Op donderdag 22 november 2007 20:25 schreef Julien het volgende:
ik zoek het nummer dat in refrein zoiets gaat van "oooooh ooooooooho oooooooooooooooooooohoho"
ik vroeg laatst toen het gedraaid werd aan de diskjockey van wie het was en die zei iets van melroos ofzo (dacht ik) maar daar kan ik niks op vinden (ook niet op melrose), goed bvd
Het antwoord was al gegevenquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:42 schreef Beautiful_Disaster het volgende:
[..]
Dat nummer is van Melrose inderdaad en het nummer heet 'O'
![]()
Help ik zoek #228quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:15 schreef Beautiful_Disaster het volgende:
ow nee echt?!?! lol was net zo blij dat ik eentje kende
zal volgende x iets beter lezen :S
quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:33 schreef bravo het volgende:
op herhalingWelke muziek wordt gebruikt bij de reclame van expedia ( die reclame komt wel eens tevoorschijn wanneer je een uitzending terugkijkt )
Heb je ook een link?quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:33 schreef bravo het volgende:
op herhalingWelke muziek wordt gebruikt bij de reclame van expedia ( die reclame komt wel eens tevoorschijn wanneer je een uitzending terugkijkt )
Fonzerelli - Spirit (Wanna Stay Here Forever)quote:Op donderdag 22 november 2007 20:27 schreef Gitanki het volgende:
Misschien weet iemand het hier, want nog nergens kunnen vinden..
Een mooie tranceplaat (en dat is tegenwoordig steeds zeldzamer imo) die ik Menno de Jong en Cor Fijneman heb horen draaien: klik
Veel kudo's aan degene die 'm weet.
Dada Life - The Great Fashionista Swindlequote:Op vrijdag 23 november 2007 18:23 schreef OldJeller het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik vaak in clubs heb gehoord (redelijk recent nr dus) en ik weet dus niet of het ook wel op commerciële radio gedraaid wordt, maar het zit in elk geval in dát genre.
Volgens mij zijn er niet of nauwelijks vocals in het nummer. Het is een heel apart nummer dat steeds een terugkomend deuntje heeft terwijl je doorheen tonen hoort die steeds lager worden: TUW... tuw... tuw en dan begint het snelle terugkomende deuntje weer.
Ik weet dat erg marginale informatie is, maar ik kan niet meer geven aangezien er niet/nauwelijks (?) vocals inzitten..
Iemand?
BVD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |